TUR-INFO.pl | Serwis informacyjny branży turystycznej
ZAJRZYJ DO NAS NA: TUR-INFO.PL na Facebook TUR-INFO.PL na Twitter






PKP Intercity nie martwi się brakiem pasażerów

Spółka PKP Intercity od początku roku straciła już 2 mln 800 tys pasażerów. Z pociągów korzysta o 20% mniej osób niż w ubiegłym roku.


Zdaniem przewoźnika, klienci odeszli tylko na chwilę, z powodu remontów, które trwają na niektórych trasach i znacznie wydłużają czas przejazdu. Spółka dodaje jednak, że wpływy z biletów spadają wolniej niż przed rokiem, na razie zmalały tylko o 9%.

Jak podaje rzeczniczka PKP Intercity, Zuzanna Szopowska pasażerowie nie chcą jeździć dłużej. " Z pociągów zrezygnowali przede wszystkim pasażerowie kupujący bilety miesięczne i odcinkowe - głównie na trasach Warszawa - Łódź i Przemyśl - Kraków. To pasażerowie dojeżdżający pociągami do pracy i szkoły. Oni nie zaakceptowali wydłużenia czasów przejazdu. Zdecydowanie więcej pasażerów rezygnuje z podróży w sytuacji, kiedy musi codziennie dojechać do pracy i ten dojazd zabiera im dużo czasu. To jest zupełnie inna motywacja, niż jeśli planujemy wyjazd weekendowy, czy jeśli mamy zaplanowane spotkanie biznesowe" - powiedziała.

Szopowska dodała jednak, że coraz więcej osób podróżuje pociągami ekspresowymi, czyli jednymi z najdroższych dostępnych w ofercie spółki.




Komentarze

(kiedy jest to możliwe, sugerujemy podpisanie się)

(akceptacja regulaminu)


Tagi:
pasażerowie remonty spółka przewożnik pociag kolej PKP Intercity




Ta strona przetwarza dane osobowe oraz używa COOKIES. Szczegóły przetwarzania danych osobowych są opisane w polityce prywatności. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Wszelkie szczegóły w regulaminie, polityce prywatności oraz polityce cookies.
  Akceptuję