Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Pilot wycieczek rowerowych
- REZYDENT TURYSTYCZNY REGO-BIS - SEZON 2024
- Animator Czasu Wolnego - Bułgaria
- KIEROWNIK DZIAŁU REZERWACJI
- PRACOWNIK DZIAŁU CALL CENTER
- Pilot na Węgry
- Project Manager (Katowice)
- Specjalista ds. rezerwacji w jęz. polskim
- Specjalista ds.turystyki - biuro podróży w...
- Sprzedam pensjonat Rabka Zdrój
Gdańska Organizacja Turystyczna nagrodzona
W tym tygodniu ogłoszeni zostali Finaliści ICCA Best Marketing Award, nagrody przyznawanej co roku za osiągnięcia w dziedzinie marketingu miasta, regionu lub produktu.
Wśród finalistów tegorocznego konkursu jest Gdańsk Convention Bureau / Gdańska Organizacja Turystyczna za projekt - Gdańsk Christmas Baubles, w czasie największych europejskich targów turystyki biznesowej EIBTM 2012 w Barcelonie. Pozostali finaliści to:Melbourne Convention Bureau, Palais des Congres de Montreal i VisitDenmark.
Gdańsk zmierzył się z najlepszymi w branży po raz trzeci. W tym roku udało się odnieść sukces. Gdańsk Convention Bureau/GOT zostało nominowane w gronie światowych profesjonalistów branży. W jednej z poprzednich edycji konkursu, także w finale, znalazł się projekt Poland Convention Bureau/POT.
Projekt Gdansk Christmas Baubles polegał na wypromowaniu miasta Gdańska na targach EIBTM W trakcie ich trwania, do świątecznej akcji zaangażowano wystawców, hosted buyers oraz pozostałe osoby odwiedzające targi. Projekt polegał m.in. na zebraniu prezentów, które następnie przekazane zostały dzieciom z hiszpańskiej organizacji wspierającej edukację i rozwój młodzieży wychowujących się w trudnych środowiskach. Gdańsk Convention Bureau/GOT zakupiło na ten cel materiały szkolne i zachęciło współwystawców, aby również przekazali prezenty ze swoich regionów.
W ramach dodatkowej atrakcji goście zostali zaproszeni na gdańskie stoisko, gdzie mogli w świątecznej atmosferze przygotować i ozdobić własną bombkę dla dzieci. Uczestnicy targów chętnie przekazywali materiały dla dzieci, a malowanie bombek wyzwoliło w gościach gdańskiego stoiska mnóstwo pozytywnej energii i kreatywności. W kampanię gdańskie biuro zaangażowało dużych partnerów - Reed Exhibition (organizator targów EIBTM) oraz stowarzyszenie ICCA, którzy swoimi kanałami promowali akcję CSR.
Według naszych danych informację o Gdańsku otrzymało potencjalnie 625 000 osób, w tym przedstawiciele stowarzyszeń i korporacji obecni na targach. Ekwiwalent wyceniamy na ponad 8 tysięcy EUR. Przy projekcie, którego koszt to 250EUR, ROI jest ogromny - twierdzi Marta Wiśniewska, Koordynator Gdańsk Convention Bureau/GOT.
Anna Górska, Prezes Gdańsk Convention Bureau/GOT dodaje: "Efekt projektu Christmas Baubles, z jednej strony zaskoczył nas wszystkich, z drugiej jednak Gdańsk od zawsze kładł nacisk na relacje interpersonalne, które są podstawą do budowania relacji biznesowych. W projekcie tym pokładaliśmy duże nadzieje, tym bardziej nominacja cieszy."
Przed Gdańsk Convention Bureau/GOT ostatni etap konkursu - prezentacja przed 1000 osobową publicznością podczas zbliżającego się Kongresu ICCA. Głosować będzie zarówno konkursowe Jury, jak i sami delegaci. Wyniki będą znane 6 listopada.
Zwycięzca otrzyma możliwość bezpłatnej promocji Miasta w magazynie Bedouk oraz na 6 portalach dedykowanych organizatorom spotkań z: Francji, Ameryki, Wielkiej Brytanii, Hiszpanii, Włoch oraz Niemiec, reklamę w ICCA Membership Directory oraz możliwość korzystania z logo ICCA Winner BMA przez 1 rok. Całość szacuje się na 19 650 EUR. Dodatkowo Gdańsk będzie promowany na prezentacji podczas Kongresu ICCA w gronie najwyższej klasy profesjonalistów branży spotkań, organizatorów kongresów, stowarzyszeń.
Komentarze
Tagi:
Dział biura turystyczne:
ECTAA wybrała preferowany kierunek podróży na 2025
Elektroniczne faktury zaczną obowiązywać za 2
Promocja Polski podczas 75-lecia słynnych ogrodów
Dział centra informacji i promocji:
Rozpoczyna się kolejna edycja Turystycznych Mistrzostw
Dziwny konkurs na dyrektorów
Polacy na pierwszym miejscu wśród
Starsze aktualności:
Komisja Europejska przedłużyła możliwość pomocy dla małych portów
Oburzenie na ceny biletu na Wawel, ale czy
TSUE: Przewoźnik odpowiada za nienależyte udzielenie pierwszej
Ankieta KE dla
Sezon nad morzem nie jest
Jak sprzedawać w trudnych
eSky chwali system NDC
Chorwacja chce jeszcze więcej
ERIF BIG straszy klientów biur
Join Up! Polska uruchamia sprzedaż samych
Wzrost płacy minimalnej uderzy w hotelarstwo i
Programy wsparcia dla
Pasażerowie opóźnionego samolotu sami wykupili nocleg. Przewoźnik powinien to
Lądowanie Kapitana Wrony - będzie pozew zbiorowy
Przewozy Regionalne dyskryminowane?
Współpraca z korzyścią dla turystów
Kupie Ropę ON .Nowe Miasto nad Pilicą
BW Kraków Old Town nominowany do Fan Awards
Targi Lato 2014 zapraszają rodziny z dziećmi
Jakich gestów i zachowań unikać zagranicą?
Zmiany w umundurowaniu personelu pokładowego LOT-u