TUR-INFO.pl | Serwis informacyjny branży turystycznej
ZAJRZYJ DO NAS NA: TUR-INFO.PL na Facebook TUR-INFO.PL na Twitter






Gdańska Organizacja Turystyczna nagrodzona

W tym tygodniu ogłoszeni zostali Finaliści ICCA Best Marketing Award, nagrody przyznawanej co roku za osiągnięcia w dziedzinie marketingu miasta, regionu lub produktu.


Wśród finalistów tegorocznego konkursu jest Gdańsk Convention Bureau / Gdańska Organizacja Turystyczna za projekt - Gdańsk Christmas Baubles, w czasie największych europejskich targów turystyki biznesowej EIBTM 2012 w Barcelonie. Pozostali finaliści to:Melbourne Convention Bureau, Palais des Congres de Montreal i VisitDenmark.

Gdańsk zmierzył się z najlepszymi w branży po raz trzeci. W tym roku udało się odnieść sukces. Gdańsk Convention Bureau/GOT zostało nominowane w gronie światowych profesjonalistów branży. W jednej z poprzednich edycji konkursu, także w finale, znalazł się projekt Poland Convention Bureau/POT.

Projekt Gdansk Christmas Baubles polegał na wypromowaniu miasta Gdańska na targach EIBTM W trakcie ich trwania, do świątecznej akcji zaangażowano wystawców, hosted buyers oraz pozostałe osoby odwiedzające targi. Projekt polegał m.in. na zebraniu prezentów, które następnie przekazane zostały dzieciom z hiszpańskiej organizacji wspierającej edukację i rozwój młodzieży wychowujących się w trudnych środowiskach. Gdańsk Convention Bureau/GOT zakupiło na ten cel materiały szkolne i zachęciło współwystawców, aby również przekazali prezenty ze swoich regionów.

W ramach dodatkowej atrakcji goście zostali zaproszeni na gdańskie stoisko, gdzie mogli w świątecznej atmosferze przygotować i ozdobić własną bombkę dla dzieci. Uczestnicy targów chętnie przekazywali materiały dla dzieci, a malowanie bombek wyzwoliło w gościach gdańskiego stoiska mnóstwo pozytywnej energii i kreatywności. W kampanię gdańskie biuro zaangażowało dużych partnerów - Reed Exhibition (organizator targów EIBTM) oraz stowarzyszenie ICCA, którzy swoimi kanałami promowali akcję CSR.

Według naszych danych informację o Gdańsku otrzymało potencjalnie 625 000 osób, w tym przedstawiciele stowarzyszeń i korporacji obecni na targach. Ekwiwalent wyceniamy na ponad 8 tysięcy EUR. Przy projekcie, którego koszt to 250EUR, ROI jest ogromny - twierdzi Marta Wiśniewska, Koordynator Gdańsk Convention Bureau/GOT.

Anna Górska, Prezes Gdańsk Convention Bureau/GOT dodaje: "Efekt projektu Christmas Baubles, z jednej strony zaskoczył nas wszystkich, z drugiej jednak Gdańsk od zawsze kładł nacisk na relacje interpersonalne, które są podstawą do budowania relacji biznesowych. W projekcie tym pokładaliśmy duże nadzieje, tym bardziej nominacja cieszy."

Przed Gdańsk Convention Bureau/GOT ostatni etap konkursu - prezentacja przed 1000 osobową publicznością podczas zbliżającego się Kongresu ICCA. Głosować będzie zarówno konkursowe Jury, jak i sami delegaci. Wyniki będą znane 6 listopada.

Zwycięzca otrzyma możliwość bezpłatnej promocji Miasta w magazynie Bedouk oraz na 6 portalach dedykowanych organizatorom spotkań z: Francji, Ameryki, Wielkiej Brytanii, Hiszpanii, Włoch oraz Niemiec, reklamę w ICCA Membership Directory oraz możliwość korzystania z logo ICCA Winner BMA przez 1 rok. Całość szacuje się na 19 650 EUR. Dodatkowo Gdańsk będzie promowany na prezentacji podczas Kongresu ICCA w gronie najwyższej klasy profesjonalistów branży spotkań, organizatorów kongresów, stowarzyszeń.




Komentarze

(kiedy jest to możliwe, sugerujemy podpisanie się)

(akceptacja regulaminu)


Tagi:
Gdańsk nagroda promocja ICCA Christmas Baubles atrakcje konkurs finał Gdańska Organizacja Turystyczna Best Marketing Award




Ta strona przetwarza dane osobowe oraz używa COOKIES. Szczegóły przetwarzania danych osobowych są opisane w polityce prywatności. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Wszelkie szczegóły w regulaminie, polityce prywatności oraz polityce cookies.
  Akceptuję