Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Animator Czasu Wolnego - Bułgaria
- KIEROWNIK DZIAŁU REZERWACJI
- PRACOWNIK DZIAŁU CALL CENTER
- Pilot na Węgry
- Project Manager (Katowice)
- Specjalista ds. rezerwacji w jęz. polskim
- Specjalista ds.turystyki - biuro podróży w...
- Sprzedam pensjonat Rabka Zdrój
- B.P. ITAKA w C.H.M1 w Czeladzi zatrudni
- NEKERA - Specjalista Wsparcia Sprzedaży
Zobacz także
TSUE:Pasażerowie mają prawo do odszkodowania, nawet jeśli nie stawili się na odprawę
LOT zapowiada nowe połączenie z Warszawy
Flixbus: 55 mln podróżnych w Europie
Jeśli pasażer sam załatwi sobie lot zastępczy, może nie dostać odszkodowania za opóźnienie
Pasażerka żąda 1 mln dolarów odszkodowania od Aer Lingus
Jedna z pasażerek podróżująca liniami Aer Lingus złożyła pozew przeciwko irlandzkiemu przewoźnikowi. Kobieta żąda od firmy 1 miliona dolarów odszkodowania.
Sade Coppens leciała do Amsterdamu z Nowego Yorku. Problemy zaczęły się już na lotnisku wylotowym. Okazało się, że bagaż podręczny pasażerki jest za cięzki imusi go oddać do luku bagażowego. Po przylocie do Amsterdamu okazało się, że bagaż podręczny naleący do pasażerki zaginął. Kobieta niezwłocznie zgłosiła całą sprawę odpowiednim służbom lotniskowym.
Bagaż odnalazł się po miesiącu i został dostarczony pod adres wskazany przez Coppens. Jak utrzymuje kobieta w walizce brakowało cennych przedmiotów. Należał do nich między innymi pierścionek zaręczynowy z 2-karatowym diamentem wart 7 tysięce euro, sprzęt fotograficzny wart 8 tysięcy euro oraz torba Chanel.
Zaraz po tym pechowa pasażerka wniosła sprawę do sądu przeciwko liniom Aer Lingus. Prawnicy pracujący dla przewoźnika zaproponowali kobiecie ugodę oraz 1344 euro odszkodowania. Ich zdaniem pasażer kupując bilet Aer Lingus akceptuje regulamin, w którym istnieje zapis, iż linia lotnicza nie odpowiada za wszelkie cenne rzeczy pozostawione w luku bagażowym. Kobieciejednak to rozwiązanie się nie spodobało i postanowiła kontynuować negocjacje.
Zażądała od przewoźnika 1 miliona dolarów odszkodowania tytułem poniesionych strat moralnych, materialnych i dużego zdenerwowania, które było związane ze sprawą zaginionego bagażu. Sade Coppens twierdzi, że pierścionek wiązał się z najważniejszym wydarzeniem w jej życiu, a na karcie pamięci w aparacie fotograficznym znajdowały się wszystkie zdjęcia jej dzieci od chwili ich narodzin.
Prawnicy Aer Lingus nadal dążą do ugody i podtrzymują chęć wypłaty zaproponowanego przez nich odszkodowania. Rzecznik pracowy przewoźnika nie chce komentować całej sprawy.
Komentarze
Tagi:
Dział transport:
Elektroniczne faktury zaczną obowiązywać za 2
eSky reklamuje się, że taniej niż u
Starsze aktualności:
Oburzenie na ceny biletu na Wawel, ale czy
TSUE: Przewoźnik odpowiada za nienależyte udzielenie pierwszej
Ankieta KE dla
Sezon nad morzem nie jest
Jak sprzedawać w trudnych
eSky chwali system NDC
Chorwacja chce jeszcze więcej
ERIF BIG straszy klientów biur
Join Up! Polska uruchamia sprzedaż samych
Wzrost płacy minimalnej uderzy w hotelarstwo i
Programy wsparcia dla
Pasażerowie opóźnionego samolotu sami wykupili nocleg. Przewoźnik powinien to
Z Krakowa do Moskwy - bilety już dostępne
Turyści nie boją się wojny w Izraelu?
Radissonie Blu Kraków - odkrywaj smaki Indii
Ranking najlepszych oraz najgorszych linii lotniczych
Autobusy z Białegostoku do Druskienik na Litwie
Turkish Airlines żywo zainteresowane polskim rynkiem lotniczym
Airbus otrzymał od AirAsia zamówienie warte 9,4 mld dolarów
Problemy z opłatami przy rezerwacji biletów