Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Specjalista ds.turystyki - biuro podróży w...
- Sprzedam pensjonat Rabka Zdrój
- B.P. ITAKA w C.H.M1 w Czeladzi zatrudni
- NEKERA - Specjalista Wsparcia Sprzedaży
- Młodszy Specjalista ds. obsługi klienta
- Doradca klienta Biuro Podróży Itaka Kraków M1
- RAINBOW Doradca Klienta
- NEKERA - Flight Specialist
- NEKERA - Product Manager (Warszawa)
- pilot Wiedeń : 31.05-01.06.2024
Podróże służbowe szkodzą środowisku
Koncepcja ochrony środowiska w podróżach służbowych przyjęta przez Opodo polega na umożliwieniu Klientom zarządzania wpływem środowiskowym w odniesieniu do podróży służbowych. By włączyć koncepcję ochrony środowiska do podróży służbowych firma podjęła współpracę ze światowym dostawcą projektów redukcji emisji i sprzedawcą kredytów węglowych - szwedzką firmą Tricorona.
Dzięki tej współpracy Opodo prezentuje swoim klientom poziom ich negatywnego wpływu na środowisko naturalne w zakresie emisji CO2 jaką generuje podróż służbowa oraz koszty i możliwości zniwelowania tego wpływu.
"Przedstawienie i uświadomienie naszym Klientom wpływu emisji CO2 na środowisko nie było trudne. Większym wyzwaniem było przekonanie firm do kompensacji. Niemniej jako firma proekologiczna uważamy, że jest to właściwy kierunek działań. W krajach skandynawskich firmy przedstawiają emisję CO2 w swoich rocznych raportach" - powiedzial Marcin Z iniewicz, Head of Opodo Corporate Travel Poland.
Wpływ prezentowany jest w formie emisji CO2, jaką generuje przelot samolotem na konkretnej trasie, podróż samochodem, pociągiem jak również pobyt w hotelu. Klient ma możliwość kompensacji emisji poprzez uczestnictwo w projektach na rzecz redukcji emisji CO2, których opcje oferuje Tricorona. Wpływ działań kompensacyjnych prezentowany jest dla klienta w formie sprawozdania lub przy przelotach również bezpośrednio na każdej fakturze.
Opodo, będące częścią ODIGEO jest internetowym biurem podróży. Za pośrednictwem czterech marek, tj. eDreams, GO Voyages, Opodo i Travellink, organizator oferuje regularne i czarterowe przeloty, wycieczki, wynajem samochodów, ubezpieczenia podróży, pakiety krótko i długoterminowe, łącznie dla 12 mln Klientów rocznie w 28 krajach , jednocześnie zapewniając reklamodawcom i afilantom wysoce skuteczną platformę, dzięki której mogą docierać tak do rynków światowych jak i lokalnych.
Komentarze
Tagi:
Dział biura turystyczne:
Dział centra informacji i promocji:
Rozpoczyna się kolejna edycja Turystycznych Mistrzostw
Dziwny konkurs na dyrektorów
Polacy na pierwszym miejscu wśród
Starsze aktualności:
Sezon nad morzem nie jest
Jak sprzedawać w trudnych
eSky chwali system NDC
Chorwacja chce jeszcze więcej
ERIF BIG straszy klientów biur
Join Up! Polska uruchamia sprzedaż samych
Wzrost płacy minimalnej uderzy w hotelarstwo i
Programy wsparcia dla
Pasażerowie opóźnionego samolotu sami wykupili nocleg. Przewoźnik powinien to
Ecco Travel wraca z chińską
Krakowska branża turystyczna prześwietlona
Pozytywna decyzja KE zmotywuje LOT
RC Union chce się dogadać z wierzycielami
"Natura 2000 a turystyka wodna i nadwodna" - szkolenia tematyczne dla branży turystycznej
Weź paragon. Walka z szarą strefą trwa
PKP Intercity uruchomi dwa pociągi na beatyfikację
Port Lotniczy Lublin otrzymał certyfikat ULC
Hotel Bryza w Juracie - Afryka w zasięgu ręki
Amadeus rozwija współpracę z Southwest Airlines
Letnie trendy podróżnicze Polaków
Andel`s Hotel Łódź Pomnikiem Historii