TUR-INFO.pl | Serwis informacyjny branży turystycznej
ZAJRZYJ DO NAS NA: TUR-INFO.PL na Facebook TUR-INFO.PL na Twitter

Hotele też mają swoje czarne listy

Wspólną czarną listę niechcianych klientów, którzy na przykład nie uregulowali rachunku, czy zdewastowali pokój mają hotele w Amsterdamie.


Nazwiska problemowym gości wprowadzane są na czarną listę automatycznie, zaraz po zgłoszeniu danego wykroczenia na policji. Dla nieuczciwych klientów oznacza to jedno - inne hotele również nie będą chciały ich przyjąć. Ponad 60 amsterdamskich obiektów hotelowych wymienia ze sobą informacje za pośrednictwem zastrzeżonej strony internetowej.

Nazwiska niepożądanych gości pozostają na czarnej liście przez maksymalnie trzy lata. Aby system ostrzegania między hotelami mógł działać legalnie, odpowiednią zgodę musiała wydać Komisja ds. Ochrony Danych Osobowych.




Komentarze

(kiedy jest to możliwe, sugerujemy podpisanie się)

(akceptacja regulaminu)



Tagi:
Amsterdam Komisja ds. Ochrony Danych Osobowych czarna lista hotele niepożądani goście niechciani klienci czarna lista hoteli w Amsterdamie




Ta strona przetwarza dane osobowe oraz używa COOKIES. Szczegóły przetwarzania danych osobowych są opisane w polityce prywatności. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Wszelkie szczegóły w regulaminie, polityce prywatności oraz polityce cookies.
  Akceptuję