Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Rezydent w hotelu
- BP ITAKA - KRAKÓW - Specjalista ds. Turystyki
- Projekt/Event Manager
- Marmarissimo w Turcji Egejskiej REKRUTUJE na...
- Specjalista ds. turystyki Wakacje.pl Żoliborz
- Wakacje.pl Warszawa
- Specjalista ds. turystyki Wakacje.pl Galeria...
- BIURO PODRÓŻY - REZERWACJA USŁUG TURYSTYCZNYCH /...
- Strony www
- Specjalista ds. rezerwacji usług turystycznych
`Poznań za pół ceny` przyciąga coraz więcej turystów
Zakończył się dziewiąty "Poznań za pół ceny". Podczas weekendu, przypadającego na 30 kwietnia i 1 maja, mieszkańcy i turyści mogli wybierać spośród 165 atrakcji z Poznania i okolic.
Program "Poznania za pół ceny" został tak skonstruowany, by umożliwiał zaplanowanie całego weekendu w stolicy Wielkopolski. Na liście znalazły się zatem zarówno hotele i obiekty noclegowe, jak i restauracje, muzea, instytucje kultury, kilkadziesiąt innych atrakcji, a także program turystyczny, składający się z kilkunastu bezpłatnych wycieczek. Jak przekonują przedstawiciele organizatora akcji, Poznańskiej Lokalnej Organizacji Turystycznej, te ostatnie cieszyły się wyjątkowym zainteresowaniem. W spacerze po Łazarzu z Grupą Przewodników PoPoznaniu.pl uczestniczyło około 160 osób. Natomiast w VIII Fortecznym Weekendzie, który w tym roku był poświęcony architekturze przemysłowej Lubonia oraz Międzynarodowym Targom Poznańskim, wzięło udział około 1,5 tys. osób.
Różnorodnie w tym roku prezentowała się kategoria "Rekreacja i warsztaty". To w niej znalazło się oblegane Nowe Zoo, ale także nowości. Wśród nich GearUp!, czyli symulator samolotu pasażerskiego oraz galeria rzeczywistości wirtualnej "Virtual Quest". Ponadto można było na liście znaleźć między innymi miejskie baseny, akwaparki w Swarzędzu i Kórniku, ściany wspinaczkowe, korty tenisowe, kursy sztuk walki, parki linowe, a także Mosińską Kolej Drezynową.
Jedną z najpopularniejszych kategorii jest gastronomia. Uczestnicy chętnie odwiedzają wypróbowane lokale, ale także poszukują nowości na kulinarnej mapie Poznania. Podobnie do ubiegłych lat, w czasie trwania akcji Katedra Turystyki Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu prowadziła badania, dzięki którym będzie można dowiedzieć się ile osób wzięło udział w akcji. Wyniki będą znane kilka tygodni po akcji.
Bardzo nas cieszy, że dla coraz większej liczby turystów "Poznań za pół ceny" jest powodem, by odwiedzić Poznań. To także okazja, by przekonać się jak różnorodna jest oferta turystyczna Poznania i jego okolic. Po blisko dziesięciu latach istnienia impreza na dobre wpisała się w kalendarz poznańskich wydarzeń. Pierwsze pytania o program i poszczególne atrakcje docierają do nas już w styczniu - tłumaczy Wojciech Mania z Poznańskiej Lokalnej Organizacji Turystycznej.
Komentarze
Tagi:
Dział gastronomia:
GUS: Pomorze Zachodnie z dwucyfrowym
Dział hotele, pensjonaty:
Listopad trochę rozczarował, a grudzień nie wygląda
Chcą ściągnąć młodych Niemców do
Mobilne paczkomaty dla
Starsze aktualności:
Nocowanie.pl bez optymizmu o
Krok w stronę uruchomienia połączeń z Polski do
Jak ubezpieczają się wyjeżdżający na
Raport Travelplanet pokazuje
Jakie nastroje ma pomorska branża
Sąd UE kwestionuje pomoc dla
Wyróżnienie dla Niemieckiej Centrali
Rekordowa sprzedaż biletów lotniczych w
Turcja chwali się wynikami za 2023
Port Lotniczy Gdańsk podsumował 2023
Wyrok w sprawie publicznego wylewania Ciechana
Polskie lotniska podsumowują ostatni miesiąc wakacji
Merigo zaprasza na webinaria poświęcone dynamicznemu pakietowaniu
Wstępne wyniki Orbisu w III kwartale 2016
Rainbow: Sprzedaż zimy ze wzrostem
Hampton by Hilton otwiera hotel w Krakowie
Costa Coffee otworzyła nowy lokal w Warszawie
Zmiany dotyczące zasad organizacji wypoczynku dzieci i młodzieży
Wzrasta popularność egzotycznych wyjazdów
Touroperatorzy z nowymi gwarancjami
Turcja w ogniu - co z turystami?
Zmiany personalne w Zdrojowa Hotels
Jakie nowości szykuje Chorwacja na przyszły sezon?