Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Pilot wycieczek rowerowych
- REZYDENT TURYSTYCZNY REGO-BIS - SEZON 2024
- Animator Czasu Wolnego - Bułgaria
- KIEROWNIK DZIAŁU REZERWACJI
- PRACOWNIK DZIAŁU CALL CENTER
- Pilot na Węgry
- Project Manager (Katowice)
- Specjalista ds. rezerwacji w jęz. polskim
- Specjalista ds.turystyki - biuro podróży w...
- Sprzedam pensjonat Rabka Zdrój
Jak różnią się upodobania hotelowe turystów z Europy?
Portal internetowy HolidayCheck przeprowadził wśród swoich użytkowników sondę, w której zapytał się: Co jest najważniejsze podczas pobytu w hotelu?.
W badaniu wzięło udział blisko 1400 użytkowników z Francji, Hiszpanii, Holandii, Włoch, Anglii, Rosji oraz Polski. Wyniki badań dla poszczególnych narodowości okazały się ciekawe.
Dla co czwartego Francuza najważniejsze podczas pobytu w hotelu jest jego położenie. Gastronomia i wystrój pokoju, na które ankietowani oddali po 22 proc. głosów, zajmują równolegle drugą pozycję. Animacja podobnie jak serwis nie odgrywają istotnej roli dla tego niezwykle wymagającego narodu.
Upodobania Hiszpanów i Włochów są bardzo podobne. Najwyraźniej lubią oni spędzać czas w swoim pokoju, gdyż dla większości z nich najważniejszy podczas pobytu w hotelu jest jego wystrój. Jednak co piąty Hiszpan i Włoch wskazał za najważniejsze kryterium serwis hotelowy oraz lokalizację hotelu. Co zaskakujące nie przywiązują oni dużej wagi do jedzenia oraz animacji.
Anglicy podobnie jak Hiszpanie i Włosi lubią wypoczywać w ładnym pokoju. Co czwarty Anglik nie wyobraża sobie pobytu w hotelu bez dobrego jedzenia, ale dobry program animacyjny jest istotny jedynie dla co dziesiątego mieszkańca Wysp.
Polacy jak zwykle nie wyobrażają sobie urlopu bez dobrej zabawy. Blisko 34 proc. osób uznało animacje za najważniejsze podczas pobytu w hotelu, zaraz za położeniem, które zajmuje pierwszą pozycję z 35 proc. głosów. Gastronomia, serwis oraz wystrój pokoju nie odgrywają dla nas, aż tak istotnej roli. Być może rekompensuje nam to dobra zabawa?
Holendrzy pokonali Francuzów i okazali się najbardziej wymagającym narodem pod względem gastronomii. 34 proc. Holendrów lubi dobrze zjeść w swoim hotelu. Zaraz po jedzeniu ruszają zapewne na miasto, gdyż co czwarty holender wskazał położenie jako najważniejsze kryterium podczas pobytu w hotelu.
Ale i tak nikt nie pokona Rosjan. Ponad połowa z nich wskazała położenie jako kryterium numer "jeden". Lubią być blisko plaży, sklepów oraz klubów. Najwyraźniej nie lubią za bardzo oddalać się ze swojego miejsca wypoczynku. Gastronomia jest ważna tylko dla 15 proc. Rosjan, podobnie jak serwis i wystrój pokoju. Co najciekawsze Rosjanie nie przywiązują dużej wagi do animacji i rozrywek w hotelu. Najwyraźniej 94 proc. rosyjskich urlopowiczów organizuje sobie samym rozrywkę.
HolidayCheck jest portalem internetowym na którym turyści mogą zamieszczać zdjęcia i opinie o hotelach które odwiedzili.
Komentarze
Tagi:
Komentarze:
Upodobania gości hotelowych
[2008-11-21 10:24 77.88.130.*]
Tak, wyniki nieco mnie zaskoczyły, dobry pomysł z takim sondażem! odpowiedz »
Dział biura turystyczne:
ECTAA wybrała preferowany kierunek podróży na 2025
Elektroniczne faktury zaczną obowiązywać za 2
Promocja Polski podczas 75-lecia słynnych ogrodów
eSky reklamuje się, że taniej niż u
Dział centra informacji i promocji:
Rozpoczyna się kolejna edycja Turystycznych Mistrzostw
Dziwny konkurs na dyrektorów
Polacy na pierwszym miejscu wśród
Starsze aktualności:
Komisja Europejska przedłużyła możliwość pomocy dla małych portów
Oburzenie na ceny biletu na Wawel, ale czy
TSUE: Przewoźnik odpowiada za nienależyte udzielenie pierwszej
Ankieta KE dla
Sezon nad morzem nie jest
Jak sprzedawać w trudnych
eSky chwali system NDC
Chorwacja chce jeszcze więcej
ERIF BIG straszy klientów biur
Join Up! Polska uruchamia sprzedaż samych
Wzrost płacy minimalnej uderzy w hotelarstwo i
Programy wsparcia dla
Pasażerowie opóźnionego samolotu sami wykupili nocleg. Przewoźnik powinien to
Upiorny festiwal Castle Party w Bolkowie
Połowa Polaków planuje zagraniczne wakacje z biurem podróży
Rok Chopina dobrą okazją do promowania turystyki kulturowej
LOT Services również w Krakowie-Balicach
Rainbow Tours SA - ruszyło Biuro Obsługi Klienta w Częstochowie
Licheń stawia na azjatyckich turystów
Profilaktyka zdrowotna przed egzotycznym wyjazdem
Chiny będą właścicielem największego na świecie Parku Narodowego
Sieć Qubus Hotel częstuje gości... kawą na wynos
Fałszywy alarm bombowy we wrocławskim Novotelu
Wyniki 5 Stars Club Business Travel
Promocja Pomorza w Wielkiej Brytanii
Transhotel wprowadza do oferty obiekty RIU
Szefowie Swissair zostali uniewinnieni
Zagrożenie lawinowe w Tatrach wzrosło do trzeciego stopnia
TripAdvisor.com: wysokie oceny dla hoteli Qubus
Kostrzyn nad Odrą: na wiosnę ruszy budowa czterogwiazdkowego hotelu
Dziwne gastronomiczne zwyczaje świąteczne
Pożar we wrocławskim Art Hotelu
BIESZCZADY - co polecają Forumowicze?