Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Specialista ds. sprzedaży
- Rezydent biura podróży 2024 (Chalkidiki)
- Pilotaż 27-30.05.2024 do Warszawy
- Junior Reservation Manager
- Pilot na wycieczkę do Wiednia 3 - 4 maja
- Pracownik biura podróży od kwiecien - maj 2024...
- Junior Reservation Manager
- Instruktor kitesurfingu/windsurfingu
- Specjalista ds Turystyki Itaka
- Praca na Zielonych Szkołach CHRIS
Zobacz także
Marka Golden Tulip promowana przez Wojciecha Fiedorczuka
Nowy manager w stołecznym hotelu Leonardo Royal
B&B HOTELS wchodzi na nowe rynki
Parlament Europejski przyjął nowe przepisy dotyczące wynajmu krótkoterminowego
Wszystkie hotele należące do Clustra IHG Hotels and Resorts z certyfikatem Green Key
LHG podpisuje umowę z Magnuson Hotels
Louvre Hotels Group oraz Magnuson Hotels Worldwide podpisały umowę partnerską, na mocy której powstała platforma dystrybucyjna między Europą a Ameryką Północną.
Podpisując umowę dystrybucyjną z Magnuson Hotels Worldwide, LHG wchodzi na rynek amerykański. Łącznie z 1 000 hoteli i 89 000 pokoi należących do Magnuson Hotele Worldwide's obie grupy będą teraz korzystać z oferty 2 500 hoteli w ponad 50 krajach.
Partnerstwo działa w oparciu o geograficznie komplementarne portfolio, a po włączeniu Jin Jiang, pozwala klientom korzystać z oferty hotelowej ponad 3 600 obiektów mieszczących się na rynkach w Azji, Europie i Ameryce Północnej. Louvre Hotels Grup jest obecna w Europie, na Bliskim Wschodzie, Azji, Ameryce Łacińskiej oraz w coraz większym stopniu w Afryce. Magnuson Hotels Worldwide jest mocno osadzona w Stanach Zjednoczonych z siecią ponad 1 000 hoteli, ale obejmuje swym zasięgiem także Wielką Brytanię, Bahamy, Puerto Rico i Kanadę.
"Dzięki tej współpracy Louvre Hotels Group zyska dostęp do znaczącej liczby turystów z Ameryki Północnej i będzie w stanie zaproponować jeszcze lepszą ofertę dla wszystkich klientów. Spodziewamy się w krótkim okresie 3% wzrostu ruchu w naszych obiektach" - stwierdził Pierre-Frédéric Roulot, prezes Louvre Hotels Group.
"Ten globalny sojusz jest ważną szansą dla sieci naszych hoteli w Ameryce Północnej i jest milowym krokiem dla Magnuson i Louvre Hotels Group jako globalnych graczy w branży" wyjaśnia Tom Magnuson, prezes Magnuson Hotels Worldwide.
W 2014 roku liczba turystów ze Stanów Zjednoczonych na rynku europejskim wyniosła ponad 12 milionów, z czego 3,22 mln osób podróżowało do Francji (wzrost o 4% w porównaniem z rokiem 2013). Szacuje się, że w roku 2020 do Stanów Zjednoczonych przybędzie 16,7 mln turystów z Europy, co stanowić będzie wzrost o 21% w porównaniu z rokiem 2014. Najwięcej z Wielkiej Brytanii (724 tysięcy), a następnie z Francji (372 000), Włoch (271 000 ) i Niemiec (205 000).
Komentarze
Tagi:
Dział hotele, pensjonaty:
Można składać oferty w Programie wsparcia
Rada UE przyjęła rozporządzenie w sprawie wynajmu
PIT organizuje szkolenia dla trenerów przewodnictwa i egzaminatorów kandydatów na pilotów
Ilu turystów wybrało wakacje nad polskim morzem?
Wrzesień na polskich lotniskach
Czy karmienie piersią w restauracji jest w porządku?
Bogdan Bruczko wraca do zarządu Sfinks Polska
Wrzesień: Które miasta są tańsze, a które są droższe?
Jin Jiang kupiła grupę hotelową Plateno
Pasażer wyproszony z samolotu bo, wyglądał na terrorystę
Ryanair poleci z Gdańska do Mediolanu
Wizz Tours wprowadza nową usługę
Ile Rainbow zarobił w styczniu?
Lux Express pojedzie do Bratysławy i Wiednia
Stacje benzynowe będą stawiać na gastronomię?
Travelport będzie kontynuował współpracę z Aviacenter
Branża zaniepokojona spadkami sprzedaży
Ponad 40 proc. Polaków spędzi tegoroczne wakacje w miejscu zamieszkania
Czy Radosław Włoszek zostanie prezesem portu lotniczego w Balicach?
Kto się zaprezentuje na Roadshow 2017?
Jakie są prognozy dla szukających pracy w turystyce?