Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Pilot wycieczek rowerowych
- REZYDENT TURYSTYCZNY REGO-BIS - SEZON 2024
- Animator Czasu Wolnego - Bułgaria
- KIEROWNIK DZIAŁU REZERWACJI
- PRACOWNIK DZIAŁU CALL CENTER
- Pilot na Węgry
- Project Manager (Katowice)
- Specjalista ds. rezerwacji w jęz. polskim
- Specjalista ds.turystyki - biuro podróży w...
- Sprzedam pensjonat Rabka Zdrój
Zobacz także
IGHP: Wielkanoc dobra, majówka będzie jeszcze lepsza
PIG: Miało być wsparcie dla turystyki i gastronomii, a jest miesiąc milczenia
Przedłużenie kontroli na granicy z Niemcami problemem dla wielu przedsiębiorców
50 lecie marki ważnej dla światowego hotelarstwa
Zachodniopomorscy przedsiębiorcy zadowoleni z ferii zimowych
Ruszył fundusz pożyczek dla firm turystycznych ze wschodniej Polski
Wystartowała Akademia Gościnności
House of Skills realizuje projekt szkoleniowy dla firm świadczących usługi gościnności. Patronat nad projektem objęła Izba Gospodarcza Hotelarstwa Polskiego.
Akademia Gościnności to projekt zainicjowany przez firmę szkoleniowo - doradczą House of Skills. Jego uczestnikami są pracownicy mikro, małych i średnich firm z branży hotelarskiej, którzy mają bezpośredni oraz telefoniczny kontakt z klientem. Dzięki szkoleniom będą mogli oni podnieść swoje kwalifikacje w zakresie obsługi klienta. Projekt jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej, a jego realizację nadzoruje Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości. Patronem Akademii Gościnności i konsultantem programów szkoleń została Izba Gospodarcza Hotelarstwa Polskiego.
"W branżach usługowych sukces zależy od zadowolenia klienta, a ono zależy przede wszystkim od jakości obsługi." - mówi Magdalena Cieślak, opiekun projektu z House of Skills. "Gościnność wymienia się obok smacznej kuchni i komfortu, jako jedną z reguł, na których powinien opierać się idealny obiekt hotelowy. Ich brak skazuje na niepowodzenie. Nie wystarczy wyłącznie szeroko się uśmiechać. Trzeba umieć profesjonalnie zareagować i odpowiednio się zachować w nietypowych sytuacjach. Budowanie trwałych relacji z klientem polega również na umiejętności wyjścia naprzeciw nieprzewidzianym problemom w taki sposób, by mimo wszystko klient pozostał usatysfakcjonowany."
W związku z organizacją mistrzostw Europy w piłce nożnej w 2012 roku, w Polsce rosną inwestycje w rozwój bazy noclegowej. Chociaż z powodu spowolnienia gospodarczego tempo wzrostu nie jest takie, jakie zakładano w 2008 r., przedstawiciele polskiego hotelarstwa zapowiadają, że miejsc do spania przyjezdnym nie zabraknie. Według Ministerstwa Gospodarki nasz kraj w 2012 roku odwiedzi ponad 20 milionów osób. Oprócz hoteli luksusowych powstają także obiekty o niższym standardzie - hotele ekonomiczne i hostele. Każdy z nich będzie wymagał zatrudnienia wykwalifikowanej obsługi.
Akademia Gościnności obejmuje 6 szkoleń:
- Sztuka budowania doskonałych relacji z klientem;
- Obsługa klienta w trudnych sytuacjach;
- Prezencja i savoir vivre w obsłudze klienta;
- Skuteczna sprzedaż przez telefon, czyli budowanie zyskownych i trwałych relacji z klientem;
- Profesjonalna rozmowa z klientem w języku angielskim;
- Nowoczesny menedżer jakości obsługi klienta.
Szkolenia będą odbywały się w ośrodkach szkoleniowych na terenie siedmiu województw: mazowieckiego, małopolskiego, śląskiego, wielkopolskiego, dolnośląskiego, zachodniopomorskiego i pomorskiego. Projektem zostanie objętych 1680 osób.
House of Skills S.A. to firma szkoleniowo-doradcza, którą wyróżnia oferta łącząca specjalizację i kompleksowość i zindywidualizowane doradztwo biznesowe. Struktura firmy obejmuje sześć obszarów merytorycznych - Centrów kompetencji: Przywództwo i zarządzanie, Strategie, Efektywność osobista i zespołowa, Systemy oceny i rozwoju pracowników, Obsługa klienta, Centrum technologii i innowacji / e-learning.
Izba Gospodarcza Hotelarstwa Polskiego jest rzecznikiem środowiska biznesu hotelowego i gastronomicznego w kontaktach z administracją państwową na szczeblu lokalnym, regionalnym, krajowym oraz na szczeblu Unii Europejskiej. Prowadzi działalność promocyjną na rzecz członków, organizuje imprezy i spotkania integracyjne hotelarzy i restauratorów. Rekomenduje zarówno obiekty hotelowe i firmy z nimi współpracujące jak i produkty i usługi dla hotelarstwa i gastronomii. Izba współpracuje z HOTREC - Konfederacją Narodowych Organizacji Hoteli, Restauracji, Kawiarni w krajach UE i europejskim obszarze ekonomicznym , m. innymi w zakresie bieżącego monitorowanie prawa Unii Europejskiej i jego skutków dla branży hotelarskiej i gastronomicznej w naszym kraju.
Komentarze
Tagi:
Komentarze:
Szkolenia Akademii Gościnności
[2010-04-16 12:02 83.238.170.*]
Firma House of Skills ma doświadczenie w szkoleniach m.in. dla call center, firm windykacyjnych itp: http://www. weknowhow. pl/szkolenia_i_doradztwo_760. htm
Spodziewam się, że do tego projektu zaangażują osoby, które mają z hotelami większy związek niż to, że w nich śpią. Doświadczenie trenerów opisywane na stronie akademii gościnności nie daje takiej nadziei... Trwonienie unijnych pieniędzy? odpowiedz »
Dział dostawcy/usługodawcy branży:
SITE Poland podsumowuje 3 edycję programu Young
Państwo może nakładać obowiązki na dostawców usług internetowych z siedzibą w innym kraju
Ceny wrześniowych wyjazdów rosną trochę
Niemiecki Dzień Turystyki bez
Najlepsze praktyki dotyczące spotkań medycznych. Raport ICCA i AC
Dział hotele, pensjonaty:
Elektroniczne faktury zaczną obowiązywać za 2
50 lecie marki ważnej dla światowego
Enoturystyka rozwija się w
Starsze aktualności:
Komisja Europejska przedłużyła możliwość pomocy dla małych portów
Oburzenie na ceny biletu na Wawel, ale czy
TSUE: Przewoźnik odpowiada za nienależyte udzielenie pierwszej
Ankieta KE dla
Sezon nad morzem nie jest
Jak sprzedawać w trudnych
eSky chwali system NDC
Chorwacja chce jeszcze więcej
ERIF BIG straszy klientów biur
Join Up! Polska uruchamia sprzedaż samych
Wzrost płacy minimalnej uderzy w hotelarstwo i
Programy wsparcia dla
Pasażerowie opóźnionego samolotu sami wykupili nocleg. Przewoźnik powinien to
Kraków: nowy hotel Gromada wybudują Chińczycy
Ruszyła jesienna kampania promocyjna Krakowa, która przyciągnie 30-40-latków
Produkty regionalne można będzie kupić na lotniskach!
Solaris zamierza produkować tramwaje
Odrestaurowana toruńska Krzywa Wieża będzie służyć urzędnikom i turystom
Turystyka ślubna - prosty sposób na polskie obywatelstwo
Nie będzie prywatyzacji słowackiego lotniska Ivanka!
Zarząd British Airways podejmie rozmowy ze związkiem zawodowym?
Dziesięć największych atrakcji turystycznych w czeskich Karkonoszach
Na wiosnę ruszy budowa Bursztynowego Szlaku
Wkrótce otwarcie hotelu Best Western Premier Katowice
Ryanair otworzy bazę w Kownie. Kraków odrzucony
Ośrodek Współpracy Polsko - Słowackiej
Warszawa: odbyła się konferencja e-Travel Forum
Tańszy roaming w Unii Europejskiej
Udaremniony przemyt broni na warszawskim Okęciu
Okęcie: od piątku wstrzymano blisko 1,5 tys. lotów
W Nowym Targu będzie lotnisko?