TUR-INFO.pl | Serwis informacyjny branży turystycznej
ZAJRZYJ DO NAS NA: TUR-INFO.PL na Facebook TUR-INFO.PL na Twitter






Wystartowała Akademia Gościnności

House of Skills realizuje projekt szkoleniowy dla firm świadczących usługi gościnności. Patronat nad projektem objęła Izba Gospodarcza Hotelarstwa Polskiego.


Akademia Gościnności to projekt zainicjowany przez firmę szkoleniowo - doradczą House of Skills. Jego uczestnikami są pracownicy mikro, małych i średnich firm z branży hotelarskiej, którzy mają bezpośredni oraz telefoniczny kontakt z klientem. Dzięki szkoleniom będą mogli oni podnieść swoje kwalifikacje w zakresie obsługi klienta. Projekt jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej, a jego realizację nadzoruje Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości. Patronem Akademii Gościnności i konsultantem programów szkoleń została Izba Gospodarcza Hotelarstwa Polskiego.

"W branżach usługowych sukces zależy od zadowolenia klienta, a ono zależy przede wszystkim od jakości obsługi." - mówi Magdalena Cieślak, opiekun projektu z House of Skills. "Gościnność wymienia się obok smacznej kuchni i komfortu, jako jedną z reguł, na których powinien opierać się idealny obiekt hotelowy. Ich brak skazuje na niepowodzenie. Nie wystarczy wyłącznie szeroko się uśmiechać. Trzeba umieć profesjonalnie zareagować i odpowiednio się zachować w nietypowych sytuacjach. Budowanie trwałych relacji z klientem polega również na umiejętności wyjścia naprzeciw nieprzewidzianym problemom w taki sposób, by mimo wszystko klient pozostał usatysfakcjonowany."

W związku z organizacją mistrzostw Europy w piłce nożnej w 2012 roku, w Polsce rosną inwestycje w rozwój bazy noclegowej. Chociaż z powodu spowolnienia gospodarczego tempo wzrostu nie jest takie, jakie zakładano w 2008 r., przedstawiciele polskiego hotelarstwa zapowiadają, że miejsc do spania przyjezdnym nie zabraknie. Według Ministerstwa Gospodarki nasz kraj w 2012 roku odwiedzi ponad 20 milionów osób. Oprócz hoteli luksusowych powstają także obiekty o niższym standardzie - hotele ekonomiczne i hostele. Każdy z nich będzie wymagał zatrudnienia wykwalifikowanej obsługi.

Akademia Gościnności obejmuje 6 szkoleń:
- Sztuka budowania doskonałych relacji z klientem;
- Obsługa klienta w trudnych sytuacjach;
- Prezencja i savoir vivre w obsłudze klienta;
- Skuteczna sprzedaż przez telefon, czyli budowanie zyskownych i trwałych relacji z klientem;
- Profesjonalna rozmowa z klientem w języku angielskim;
- Nowoczesny menedżer jakości obsługi klienta.

Szkolenia będą odbywały się w ośrodkach szkoleniowych na terenie siedmiu województw: mazowieckiego, małopolskiego, śląskiego, wielkopolskiego, dolnośląskiego, zachodniopomorskiego i pomorskiego. Projektem zostanie objętych 1680 osób.

House of Skills S.A. to firma szkoleniowo-doradcza, którą wyróżnia oferta łącząca specjalizację i kompleksowość i zindywidualizowane doradztwo biznesowe. Struktura firmy obejmuje sześć obszarów merytorycznych - Centrów kompetencji: Przywództwo i zarządzanie, Strategie, Efektywność osobista i zespołowa, Systemy oceny i rozwoju pracowników, Obsługa klienta, Centrum technologii i innowacji / e-learning.

Izba Gospodarcza Hotelarstwa Polskiego jest rzecznikiem środowiska biznesu hotelowego i gastronomicznego w kontaktach z administracją państwową na szczeblu lokalnym, regionalnym, krajowym oraz na szczeblu Unii Europejskiej. Prowadzi działalność promocyjną na rzecz członków, organizuje imprezy i spotkania integracyjne hotelarzy i restauratorów. Rekomenduje zarówno obiekty hotelowe i firmy z nimi współpracujące jak i produkty i usługi dla hotelarstwa i gastronomii. Izba współpracuje z HOTREC - Konfederacją Narodowych Organizacji Hoteli, Restauracji, Kawiarni w krajach UE i europejskim obszarze ekonomicznym , m. innymi w zakresie bieżącego monitorowanie prawa Unii Europejskiej i jego skutków dla branży hotelarskiej i gastronomicznej w naszym kraju.




Komentarze

(kiedy jest to możliwe, sugerujemy podpisanie się)

(akceptacja regulaminu)


Tagi:
House of Skills realizuje projekt szkoleniowy dla firm świadczących usługi gościnności Izba Gospodarcza Hotelarstwa Polskiego Akademia Gościnności rozwój bazy noclegowej


Komentarze:

Ta strona przetwarza dane osobowe oraz używa COOKIES. Szczegóły przetwarzania danych osobowych są opisane w polityce prywatności. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Wszelkie szczegóły w regulaminie, polityce prywatności oraz polityce cookies.
  Akceptuję