Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Specjalista ds. rezerwacji w jęz. polskim
- Specjalista ds.turystyki - biuro podróży w...
- Sprzedam pensjonat Rabka Zdrój
- B.P. ITAKA w C.H.M1 w Czeladzi zatrudni
- NEKERA - Specjalista Wsparcia Sprzedaży
- Młodszy Specjalista ds. obsługi klienta
- Doradca klienta Biuro Podróży Itaka Kraków M1
- RAINBOW Doradca Klienta
- NEKERA - Flight Specialist
- NEKERA - Product Manager (Warszawa)
Turyści zapłacą każde pieniądze za bezchmurne niebo?
Dla turystów planujących urlop najbardziej liczy się ciepła i słoneczna pogoda. Takie wnioski można wyciągnąć z ankiety, przeprowadzonej przez Skyscanner.
Użytkownicy serwisu uznali ciepłą i słoneczną pogodę jako najważniejszy czynnik w wyborze miejsca na spędzenie urlopu, stawiając dopiero na drugim miejscu tanią ofertę.
W ankiecie Skyscanner wzięło udział ponad 300 osób, 20% z nich uznało ciepłą i słoneczną pogodę jako decydujący czynnik w planowaniu urlopu. Tania oferta znalazła się dość blisko za ładną pogodą, z 17% głosów wyprzedzając interesującą/egzotyczną kulturę, która zajęła 3 miejsce wśród najważniejszych czynników planowania destynacji urlopowej. Na czwartym miejscu znalazło się smaczne jedzenie (11% głosów), następnie gościnne hotele (10%), słynne miejsca (9%), bogate życie nocne (7%), krótki czas podróży /lotu (6%), na ostatnim - miejsce przyjazne rodzinie (5%).
Każdego lata Wielka Brytania (skąd pochodzi większość użytkowników Skyscanner) doświadcza masowego exodusu urlopowiczów, którzy udają się do cieplejszych klimatów Hiszpanii, Portugalii, Turcji, Grecji i wielu innych śródziemnomorskich krajów.
- Nasza ankieta pokazała, że brytyjskie uwielbienie słońca jest w dalszym ciągu wiodącym czynnikiem w wyborze miejsca na wakacje. Mimo że recesja wpływa na plany urlopowe, ucieczka z mglistego i chłodnego klimatu wysp jest najważniejszym celem. Słoneczna Turcja czy Chorwacja, jako kraje nie zrzeszone w Unii Europejskiej, będą najprawdopodobniej wyjątkowo popularne tego lata - skomentował wyniki ankiety Barry Smith współzałożyciel Skyscanner.
Komentarze
Tagi:
Dział biura turystyczne:
eSky reklamuje się, że taniej niż u
Dział badania rynku i analizy:
Turystyka z gorszą obsługą
Nocowanie.pl: Zimowy wypoczynek w Polsce przyciąga węgierskich
Starsze aktualności:
TSUE: Przewoźnik odpowiada za nienależyte udzielenie pierwszej
Ankieta KE dla
Sezon nad morzem nie jest
Jak sprzedawać w trudnych
eSky chwali system NDC
Chorwacja chce jeszcze więcej
ERIF BIG straszy klientów biur
Join Up! Polska uruchamia sprzedaż samych
Wzrost płacy minimalnej uderzy w hotelarstwo i
Programy wsparcia dla
Pasażerowie opóźnionego samolotu sami wykupili nocleg. Przewoźnik powinien to
Ecco Travel wraca z chińską
Katowice - Targi GLOB 2008 odbyły się już po raz 14
Sopot: hotel Sheraton poszerza ofertę dla dzieci
Według PKP realnie, według pasażerów nierealnie!
Ryanair, Łódź i reklama o wartości 200 tys. zł
Nowy projekt szkoleniowy dla branży turystycznej
Erkult.de - Adriatyk wchodzi na niemieckie rynki!
20 tysięcy Greków wybiera się na półfinałowy mecz do Portugalii
Nowe połączenia PKP w związku z pierwszym listopada
Czechy: imprezy w miastach UNESCO
Małopolskie: Unia wesprze turystykę górską
Włoscy archeolodzy odkryli starożytną rzymską rezydencję