TUR-INFO.pl | Serwis informacyjny branży turystycznej
ZAJRZYJ DO NAS NA: TUR-INFO.PL na Facebook TUR-INFO.PL na Twitter






LOT w gronie najsilniejszych marek w Polsce

Podczas uroczystej Gali Superbrands w Warszawie, Polskie Linie Lotnicze LOT otrzymały nagrodę za skuteczne i konsekwentne działania marketingowe, których efektem jest silna pozycja marki LOT. W Polsce konkurs Superbrands został zorganizowany po raz pierwszy.


Marki, które znalazły się w "biblii brandingu" wyłonione zostały w kilku etapach przez Radę Marek. W jej skład weszły niezależne autorytety ze świata biznesu, reklamy i mediów.

Celem organizacja Superbrands powołanej do życia w połowie lat 90. jest promowanie idei brandingu. Superbrands uznała, że najskuteczniejszą metodą jest pokazywanie szczegółowych studiów przypadku tych marek, które osiągnęły sukces. Początkowo Superbrands było audycją radiową w stacji BBC London. Obecnie jest to międzynarodowa organizacja analizująca case studies w swoich publikacjach, często nazywanych bibliami brandingu. Pierwsza publikacja Superbrands została wydana w roku 1994. W 2005 roku ukazała się jej pierwsza polska edycja.




Komentarze

(kiedy jest to możliwe, sugerujemy podpisanie się)

(akceptacja regulaminu)


Tagi:
polskie linie lotnicze LOT biblia brandingu konkurs gala superbrands w Warszawie Warszawa nagroda dla lotu




Ta strona przetwarza dane osobowe oraz używa COOKIES. Szczegóły przetwarzania danych osobowych są opisane w polityce prywatności. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Wszelkie szczegóły w regulaminie, polityce prywatności oraz polityce cookies.
  Akceptuję