Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Animator Czasu Wolnego - Bułgaria
- KIEROWNIK DZIAŁU REZERWACJI
- PRACOWNIK DZIAŁU CALL CENTER
- Pilot na Węgry
- Project Manager (Katowice)
- Specjalista ds. rezerwacji w jęz. polskim
- Specjalista ds.turystyki - biuro podróży w...
- Sprzedam pensjonat Rabka Zdrój
- B.P. ITAKA w C.H.M1 w Czeladzi zatrudni
- NEKERA - Specjalista Wsparcia Sprzedaży
Rainbow Tours zatroszczyło się o turystów z rozbitego autokaru
Wiceprezes Rainbow Tours - organizatora wyjazdu polskich turystów do Włoch poinformował, iż przedstawiciele biura zaopiekowali się odpowiednio pozostałymi, nieposzkodowanymi turystami.
Wczoraj na autostradzie A4 w okolicy Wenecji doszło do wypadku autokaru z 71 osobami. Autokar wpadł do rowu, bo kierowca zasnął za kierownicą.
Biuro podróży zaraz dostarczyło na miejsce nowy autokar i drugą pilotkę, która miała zaopiekować się pozostałymi pasażerami - powiedziała Magdalena Bryksa, pełnomocnik ds. kontaktów z mediami biura Rainbow Tours. Z Rzymu jadą też współpracujący z naszym biurem. Żadnemu z rannych pasażerów nie zagraża niebezpieczeństwo - dodaje.
Uczestnicy polskiej wycieczki byli ubezpieczeni. Koszty leczenia i ewentualne odszkodowania pokryje organizator - dodaje Bryksa. Biuro gotowe jest również zwrot pieniędzy za stracony dzień wycieczki - mówi Bryksa.
Wycieczka objazdowa po Włoszech ma trwać w sumie 10 dni. Większość osób nieposzkodowanych chce kontynuować pobyt.
Rodziny osób, które jechały tym autokarem na wycieczkę do Włoch, mogą uzyskać informację o stanie zdrowia bliskich w polskim konsulacie.
Komentarze
Tagi:
Komentarze:
Rainbow Tours zadbal o turystów
[2008-07-28 12:31 89.79.175.*]
taka paplanina medialna dla zmydlenia winy i wyciszenia sprawy - ten autokar z pewnoscia nie miał 8 lat tylko dużo więcej .... odpowiedz »
kit marketingowy
[2008-07-28 13:53 89.79.175.*]
PANI BRYKSA jest pracownica agencji PR ... - wiec to co tu jest napisane nie ma nic wspolnego z rzeczywistoscia - RAINBOW TOURS wynajal sobie firme PR ktora słodzi profesjonalnie by uniknac skandalu - ten autokar na fotach nie wyglada na 8 lat może na 18 lat .... temat jest profesjonalnie wyciszony i to jest żenujące - nic się nie stało .... odpowiedz »
kit marketingowy
[2008-07-28 14:27 212.191.172.*]
na 18 lat puknij się w glowe czlowieku.
Znam osobiscie wlasciciela firmy, znam tez kierowce ktory prowadzil auto. Winą nie bylo zasniecie ale o tym cii. Auta maja 8 lat (firma ma dwa takie same) rok produkcji 2000 i są w bardzo dobrej kondycji, sam wynajmowalem je kilkukrotnie.
Komentarze niektorych osob sa zupelnie niezrozumiale.
Co do bp Rainbow się nie wypowiadam bo nie znam P. Bryks odpowiedz »kit marketingowy
[2008-07-28 15:08 77.253.182.*]
". Winą nie bylo zasniecie ale o tym cii."
- Więc jesli winą nie było zasniecie kierowcy do czego profesjonalnie przekonuje Pana zona-P.Bryksa, to co????? ktos tu chce cos ukryć lub ściemnia. odpowiedz »kit marketingowy
[2008-07-28 16:49 212.191.172.*]
podaj swoje nazwisko kolego to wyladujemy w sądzie.
znam kierowce mialem z nim kontakt niedlugo po wypadku to takie dziwne w turystyce ?? ze sie znaja osoby wspolpracujace ?? przyczyną była blokada tylnego hamulca- co widoczne jest chocby na autostradzie. odpowiedz »kit marketingowy
[2008-07-28 16:50 212.191.172.*]
inna sprawa to ta że firmy z Rudy Śląskiej udupili dwa kolejne wypadki w ktorych uczestnikami byli Orbis i Rainbow wyciszono - to jest zenujace odpowiedz »
Rainbow Tours kpiny sobie robi
[2008-07-28 13:56 89.79.175.*]
pojawia się twierdzenie - Autokar wpadł do rowu, bo kierowca zasnął za kierownicą i .... ///// .... wszystko jest OK ? to żenada ? odpowiedz »
Rainbow Tours zadbal o turystów
[2008-07-29 13:05 83.26.232.*]
Jak zwykle wszyscy wiedzą wszystko. Tacy mądrale co siedzą w pracy na forach i wypowiadają się na każdy temat. Wypadki były i będą i dobrze, że biuro podchodzi do sprawy odpowiedzialnie. Wy mądrale najchętniej przyknasnelibyście jakby po nieszczęsliwym wypadku biuro zamnkięto, a wszystkich pracowników powsadzanoby do więzeinia. odpowiedz »
Rainbow Tours zadbal o turystów
[2008-07-29 13:43 194.24.175.*]
wypadki beda się zdazać, tylko w ostatni weekend zginelo kilkanascie osób w wypadkach komunikacyjnych
ten jest nagłasniany tylko dlatego ze dotyczył dużej grupy
mnie cieszy profesjonalne podejcie Rainbow Tours do opieki nad pasażerami, duza firma na pewno moze więcej i to jest jej plus - nawet w takiej kryzysowej sytuacji potrafili zachowac zimna krew i pełny profesjonalizm
gdyby autokar był starszy niz 8 lat, albo niesprawny technicznie to juz by o tym trabiono
arash odpowiedz »
Dział biura turystyczne:
Promocja Polski podczas 75-lecia słynnych ogrodów
eSky reklamuje się, że taniej niż u
Dział centra informacji i promocji:
Rozpoczyna się kolejna edycja Turystycznych Mistrzostw
Dziwny konkurs na dyrektorów
Polacy na pierwszym miejscu wśród
Starsze aktualności:
Oburzenie na ceny biletu na Wawel, ale czy
TSUE: Przewoźnik odpowiada za nienależyte udzielenie pierwszej
Ankieta KE dla
Sezon nad morzem nie jest
Jak sprzedawać w trudnych
eSky chwali system NDC
Chorwacja chce jeszcze więcej
ERIF BIG straszy klientów biur
Join Up! Polska uruchamia sprzedaż samych
Wzrost płacy minimalnej uderzy w hotelarstwo i
Programy wsparcia dla
Pasażerowie opóźnionego samolotu sami wykupili nocleg. Przewoźnik powinien to
Podejrzana torba spowodowała ewakuację Heathrow
Zamachy na hotele Radisson SAS, Grand Hyatt i Days Inn
Węgry: pociągi stanęły z powodu strajku kolejarzy
Turystyka wśród najpopularniejszych kierunków
Kontrole autokarów kolonijnych
W telewizji będzie program promujący Płock?
Z podróży po 26-ciu stolicach europejskich najgorzej wspomina... Polskę
Kraków odwiedza coraz więcej turystów
Wakacje w liczbach, czyli ilu Polaków wyjechało na wakacje
Irlandia: niezrównoważony pasażer przerwał lot czarterowy ArkeFly
Przeładowany bus. 500 zł mandatu
Poznań: pierwsza kawiarnia Starbucks
Wycieczki do CT Ptak dla zagranicznych turystów