Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Szukamy pilota na 05.12 Gniezno-Bydgoszcz
- Specjalista ds. turystyki
- PRODUCT MANAGER/ FRONT OFFICE REPRESENTATIVE
- Itaka Toruń- G. Copernicus - doradca ds....
- Zainwestuje w biznes braza turystyczna
- pilotaż Kraków 10.12-12.12.2025
- Touroperator PRIMA HOLIDAY poszukuje pracownika
- Praktykant - obozy sportowe Hiszpania
- Specjalista ds. turystyki WAKACJE.PL Zduńska Wola
- Specjalista d.s. turystyki kolonijnej -...
Linie KLM wprowadzają nową platformę
Linie lotnicze KLM wprowadziły na rynek nowość - platformę z podcastami podróżniczymi pod nazwą "The Journey".
Podcasty, w których pasażerowie opowiadają o podróżach, które zmieniły ich życie, zabiorą słuchaczy do różnych części świata - od Alaski - po ulice New Delhi.
Nowo powstała platforma "The Journey" dostępna pod adresem podcast.klm.com aktualnie zawiera pierwszy podcast o Alasce oraz zapowiedzi kilku kolejnych audycji. Każdy odcinek będzie poświęcony jednej podróży. Klienci i fani KLM są zaproszeni do współuczestnictwa w tym projekcie i podzielenia się osobistymi historiami ze swoich podróży w formie podcastu. Od dziś, co dwa tygodnie będzie można poznawać poznawać kolejne odcinki audycji, których w sumie ma powstać sześć. Każda z nich, to prawdziwa historia, która zmieniła czyjeś życie.
Jesteśmy przekonani, że popularne obecnie podcasty to świetny pomysł, który marka może wykorzystać obok tradycyjnych kanałów komunikacji. Osobiste, prawdziwe doświadczenia z podróży mogą być na tyle wciągające, że pozwalają słuchaczom zainteresować się historią przez 30 do 40 minut. Tak długi kontakt z marką współtworzącą przekaz to duże osiągnięcie. Mamy nadzieję, że dzięki podcastom zainspirujemy klientów do podróży, w których czeka ich wiele niezwykłych doświadczeń. - powiedziała Natasha van Roode, szef działu komunikacji marketingowej KLM.
Podcast to rodzaj audycji internetowej, zazwyczaj publikowanej regularnie np. w odcinkach, w postaci przekazu audio lub video. Podcasty można odtwarzać w dowolnym miejscu i czasie, także za pomocą platform dostępnych na smartfony. Od maja b.r. pasażerowie KLM będą mogli także słuchać podcastów, korzystając z pokładowego systemu rozrywki (w menu "Muzyka") na lotach międzykontynentalnych.
KLM wciąż szuka specjalnej historii z podróży do ostatniego odcinka "The Journey". Słuchacze są proszeni o nadsyłanie poprzez podcast.klm.com, swoich wyjątkowych doświadczeń z podróży i podzielenia się osobistymi historiami, które mają szansę zainspirować innych.
Komentarze
Tagi:
Starsze aktualności:
Śmierć trójki Polaków na
Accor pokazuje trendy w rezerwacjach na
Ecco Travel rozpoczyna WIELKĄ
Na ferie wyjedzie więcej
ECTAA ogłosiła Preferowany Kierunek Podroży na rok
POT: Ponad połowa Polaków wyjedzie gdzieś w
Kraków wśród wybranych przez
Które paszporty są
TSUE: Tożsamość płciowa klienta nie należy do danych niezbędnych do zakupu
UNWTO zawiesi Rosję w prawach członka
Rekordowe wyniki PKP Intercity
W przypadku lockdownu przedsiębiorcy będą mogli obsługiwać zaszczepionych?
Stowarzyszenie Gmin Uzdrowiskowych RP apeluje o otwarcie uzdrowisk
Ostatni dzwonek na zgłoszenia do Polska zobacz więcej - Weekend za pół ceny
Kontrowersyjny eksperyment British Airways
Fontanna di Trevi zostanie ogrodzona?
Turecka kuchnia promowana na gali oskarowej
Łódzka Organizacja Turystyczna członkiem Międzynarodowego Stowarzyszenia Konferencji i Kongresów
Nekera promuje Arabię Saudyjską
Ruch turystyczny we Wrocławiu o połowę mniejszy niż przed rokiem
Koleje Dolnośląskie przywrócą następne połączenia
Sfinks blisko kupna udziałów w jednej z sieci gastronomicznych
Heathrow ma pomysł na skrócenie czasu kontroli bezpieczeństwa
Spotkanie branży eventowej i turystyki biznesowej
System inteligentnych granic zwiększy bezpieczeństwo w UE
