TUR-INFO.pl | Serwis informacyjny branży turystycznej
ZAJRZYJ DO NAS NA: TUR-INFO.PL na Facebook TUR-INFO.PL na Twitter

Nowa marka hotelowa wchodzi na polski rynek

Sieć Best Western Hotels & Resorts i Grupa Kapitałowa Polskiego Holdingu Hotelowego jako pierwsze w Polsce wprowadzą nową markę na polski rynek hotelowy.


Pod szyldem Aiden by Best Western funkcjonować będzie Hotel Reymont w Łodzi. Ponadto Hotel Hetman w Rzeszowie oraz Hotel Kopernik w Olsztynie, wchodzące w skład grupy PHH, będą działały jako hotele marki Best Western Plus. Wszystkie obiekty przejdą gruntowną modernizację. Z uwagi na COVID-19 podpisanie kontraktu pomiędzy stronami odbyło się online.

W poniedziałek 23 listopada panowie David Kong, prezes i dyrektor generalny Best Western Hotels & Resorts oraz prezes Grupy Kapitałowej Polskiego Holdingu Hotelowego, Gheorghe Marian Cristescu, podpisali umowy franczyzowe na wprowadzenie marki Aiden by Best Western do Hotelu Reymont w Łodzi oraz marki Best Western Plus do hotelu Hetman w Rzeszowie i Kopernik w Olsztynie. Aiden by Best Western w Łodzi będzie pierwszym hotelem tej marki w Polsce. Wkrótce po podpisaniu umów obiekty zostaną ocenione pod kątem dostosowania ich do wymagań marek.

To wspaniałe, że możemy powiększyć nasze portfolio hoteli o trzy dodatkowe obiekty w Polsce. Jestem szczególnie dumny z kontraktu na nasz pierwszy Aiden w tym regionie, który wprowadzi na polski rynek naprawdę wyjątkową ofertę hoteli butikowych. Przewidywane otwarcie tych trzech nieruchomości niesie nadzieję dla branży hotelarskiej, która przez cały rok borykała się z ogromnymi trudnościami. Dlatego też wraz z naszym wieloletnim partnerem PHH optymistycznie spoglądamy w przyszłość - powiedział David Kong, prezes i dyrektor generalny Best Western Hotels & Resorts.

Podpisanie umów z Best Western Hotels & Resorts jest kolejnym krokiem, zgodnym ze strategią rozwoju Grupy Kapitałowej PHH. Dokonaliśmy wnikliwej analizy rynku i uznaliśmy, że marka Best Western Plus doskonale pasuje do hoteli Hetman w Rzeszowie oraz Kopernik w Olsztynie, natomiast marka Aiden by Best Western da nową jakość hotelowi Reymont. Aiden by Best Western w Łodzi będzie pierwszym hotelem tej marki otwartym w Polsce. Mamy duże doświadczenie we wprowadzaniu nowych marek na rynek, jako pionierzy wprowadzaliśmy nowe marki hotelowe: Courtyard by Marriott, Hampton by Hilton, Renaissance, a także Moxy. Jestem przekonany, że jesteśmy na dobrej pozycji, żeby z marką Aiden by Best Western w Łodzi odnieść kolejny sukces - podkreśla Gheorghe Marian Cristescu, Prezes Grupy Kapitałowej Polskiego Holdingu Hotelowego.

Aiden to sieć hoteli butikowych, których wnętrza zostały stworzone, tak by podkreślić wyjątkowy charakter marki. Każdy obiekt nawiązuje do miejsca, w którym się znajduje - odzwierciedla lokalny design oraz gościnność i otwartość odwiedzanego miasta - nie ma na świecie dwóch podobnych do siebie hoteli Aiden. Hotel Reymont położony jest w centrum Łodzi, w pobliżu Manufaktury, znanej w mieście galerii handlowo-rozrywkowej. Pod nową marką będzie oferował 71 pokoi hotelowych. Unikatowa aranżacja wnętrz hotelu w Łodzi sprawi, że obiekt będzie rozpoznawalnym punktem na mapie miasta. Łódzki Aiden by Best Western będzie czwartym hotelem tej marki na świecie.

Hotel Hetman, który będzie funkcjonował pod marką Best Western Plus, znajduje się w cichej i spokojnej okolicy, ale jednocześnie w niedalekiej odległości od centrum Rzeszowa. Hotel będzie dysponował 58 pokojami.

Hotel Kopernik w nowej odsłonie będzie oferować swoim gościom wypoczynek w doskonałej lokalizacji w samym sercu Olsztyna, tuż obok Starego Miasta. Do dyspozycji gości oddane będą 83 pokoje.

»»»» Starsze informacje 2020-11-02 ««««


Renowacja warszawskiego hotelu
Hotel Golden Tulip Warsaw Centre przechodzi renowację.

Prowadzone obecnie prace renowacyjne obejmują cały obiekt. Ich rezultatem będą nowoczesne wnętrza, którym ton nadadzą z jednej strony industrialne materiały konstrukcyjne, takie jak surowe cegły i stal, z drugiej zaś eleganckie drewniane wykończenia i miedziane detale. Wystrój uzupełnią minimalistyczne meble w odcieniach brązu, zieleni i granatu oraz rozproszone oświetlenie, dzięki czemu hotel Golden Tulip Warsaw Centre nabierze charakteru przestronnego, a zarazem przytulnego loftu.

W wystroju hotelowych pokojów zadbano o funkcjonalność i dobre wykorzystanie przestrzeni, oddzielając za pomocą eleganckiego przepierzenia część zasadniczą z łóżkiem, strefą wypoczynkową i stanowiskiem roboczym od strefy obejmującej łazienkę, toaletę i garderobę. Części publiczne hotelu to z kolei słoneczne miejsca stworzone z myślą o budowaniu społeczności. Wysokie, jasne wnętrza lobby, restauracji czy przeszklonego patio mają zachęcać gości do wspólnej pracy i zabawy, a tym, którzy cenią sobie ciszę i spokój, pozwolić z łatwością znaleźć miejsce, w którym będą mogli cieszyć się prywatnością, przebywając pośród ludzi.

Chcemy, aby dzięki realizowanej właśnie inwestycji hotel Golden Tulip Warsaw Centre stał się prawdziwą wizytówką naszej flagowej marki w sercu Warszawy. Nowe aranżacje pokoi, części wspólnych oraz centrum konferencyjno-bankietowego przygotowano zgodnie z filozofią Golden Tulip. Wszystkie hotelowe wnętrza będą zatem oferować naszym gościom przestrzeń, w której praca i czas wolny łączą się w doskonałej harmonii. Czy to podczas wyjazdów służbowych lub wypoczynkowych, czy przy okazji organizowania spotkań biznesowych, integracji lub innych wydarzeń, jestem przekonany, że wszyscy goście hotelu Golden Tulip Warsaw Centre odkryją pełne znaczenie naszego brandowego hasła: "Playtime. Anytime", w myśl którego realizujemy ten projekt - mówi François Delattre, Director Integration Management, odpowiedzialny za nadzór operacyjny nad hotelami grupy Louvre Hotels w Polsce i Niemczech.

Ponowne otwarcie hotelu Golden Tulip Warsaw Centre zaplanowano na 2021 rok.

Starsze informacje 2020-10-30


Polski Holding Hotelowy wprowadzi nową markę na polski rynek
Grupa Kapitałowa Polskiego Holdingu Hotelowego wprowadzi na polski rynek nową markę.

Wprowadzana przez PHH marka to voco, która należy do sieci InterContinental (IHG). Pod jej szyldem funkcjonować będzie Hotel Katowice.

Ponadto, hotel Huzar w Lublinie, wchodzący w skład grupy PHH będzie działał pod szyldem marki Holiday Inn Express, również znajdującej się w portfolio marek IHG. Oba obiekty przejdą gruntowną modernizację.

W czwartek, 29 października w hotelu Courtyard by Marriott Warsaw Airport prezes Grupy Kapitałowej Polskiego Holdingu Hotelowego, Gheorghe Marian Cristescu oraz Miguel Martins, dyrektor ds. rozwoju w Europie Północnej sieci IHG, podpisali umowy franczyzowe na wprowadzenie marki voco do Hotelu Katowice oraz marki Holiday Inn Express do hotelu Huzar. voco Katowice będzie pierwszym hotelem tej marki w Polsce. Wkrótce po podpisaniu umów obiekty zostaną ocenione pod kątem dostosowania ich do wymagań marek.

Podpisanie umów z InterContinental Hotels Group jest kolejnym krokiem, zgodnym ze strategią rozwoju Grupy Kapitałowej PHH. Dokonaliśmy wnikliwej analizy rynku i uznaliśmy, że marka Holiday Inn Express, doskonale pasuje do hotelu Huzar w Lublinie, natomiast marka voco da nową jakość hotelowi Katowice. voco Katowice będzie pierwszym hotelem tej marki, otwartym w Polsce. Mamy duże doświadczenie we wprowadzaniu nowych marek na rynek, jako pionierzy wprowadzaliśmy nowe marki hotelowe: Courtyard by Marriott, Hampton by Hilton, Renaissance, a także Moxy. Jestem przekonany, że jesteśmy na dobrej pozycji, żeby z voco Katowice odnieść kolejny sukces - podkreśla Gheorghe Marian Cristescu, prezes Grupy Kapitałowej Polskiego Holdingu Hotelowego.

Z 13 otwartymi hotelami pod marką IHG i ponad 20 w przygotowaniu, Polska stała się ważnym rynkiem wzrostu dla IHG i cieszymy się, że możemy dalej zwiększać naszą obecność w tym kraju z naszym zaufanym partnerem, Grupą Kapitałową Polskiego Holdingu Hotelowego. Jesteśmy szczególnie podekscytowani możliwością wprowadzenia voco do Polski, ponieważ z powodzeniem rozwijamy tę markę na innych kluczowych rynkach na całym świecie, w tym również w Stanach Zjednoczonych i Chinach. Czas pokazał, że hotele włączone do marki voco mają bardzo dobre wyniki i nie możemy się doczekać, aż charakter marki voco zagości w Katowicach - mówi Miguel Martins, dyrektor ds. rozwoju w Europie Północnej, IHG.

Marka obiecuje swoim gościom ciepłe powitanie, szybkie i bezproblemowe zameldowanie, powitalną przekąskę oraz zespół gospodarzy voco, którzy dostępni są przez cały pobyt gościa jako lokalni eksperci. Pokoje gościnne charakteryzują się żywym, współczesnym wystrojem, a voco zachęca gości do spędzenia czasu w zaciszu własnego pokoju lub korzystania z tętniącego życiem baru i restauracji, by oddać się "życiu w stylu voco".

Starsze informacje 2020-10-13


W Hotelu Gromada powstał Zakład Odnowy Biologicznej
W październiku 2020 roku, w Hotelu Gromada w Busku-Zdroju otwarto Zakład Odnowy Biologicznej, który dysponuje 10 gabinetami zabiegowymi, salą z przyrządami do ćwiczeń cardio. Zakład wyposażony jest w nowoczesny sprzęt zabiegowy.

Zabiegi i ćwiczenia odbywają się pod kontrolą fizjoterapeuty. W Zakładzie dostępna jest również sala do wypoczynku, w której można zrelaksować się pomiędzy zabiegami. Oferta zabiegów z zakresu balneoterapii, hydroterapii, masaży oraz kinezyterapii indywidualnej pomoże przy schorzeniach narządu ruchu, problemach reumatycznych oraz skórnych.

Nową odsłonę zyskała także restauracja oraz kawiarnia "Gromada". Aranżacja jej wnętrza ma łączyć charakter obiektu z nastrojowym klimatem. Lokal specjalizuje się w daniach kuchni polskiej, opartych na produktach regionalnych, uwzględniając w menu dania przygotowane specjalnie dla grup seniorów.

Starsze informacje 2020-07-23


Krakowski Holiday Inn dołączył do grona hoteli sieci IHG, które wdrożyły jej flagowy projekt - Open Lobby Concept.

Przebudowa lobby trwała pięć miesięcy i swoim zasięgiem objęła całą przestrzeń hotelu znajdującą się w XIX-wiecznej, pałacowej części obiektu. Projekt lobby wprowadza nowy sposób postrzegania hotelowej przestrzeni publicznej jako miejsca łączącego recepcję, część wypoczynkową oraz dedykowaną do pracy, restauracje i bar w jedną, spójną całość. Dzięki temu zabiegowi goście mogą cieszyć się zintegrowaną przestrzenią doskonałą zarówno do relaksu, pracy i korzystania z oferty gastronomicznej hotelu.

Przy projektowaniu lobby nie zapomniano o lokalnych akcentach . Na ścianach można zobaczyć zarysy najbardziej charakterystycznych dla Krakowa obiektów świeckich i sakralnych.

Starsze informacje 2020-06-18


Vienna House Andel`s Cracow w nowej odsłonie
Wnętrza hotelu Vienna House Andel s Cracow zyskały całkowicie nowy wygląd. Design pokoi i centrum konferencyjnego zaskakuje marynistycznymi inspiracjami. W ten sposób Vienna House oddaje hołd wielkim odkrywcom-żeglarzom i zachęca gości do nieustannego odkrywania.

Tym razem projektanci wnętrz hotelu e centrum Krakowa postanowili wykorzystać nowoczesne elementy wystroju nawiązujące do ekskluzywnych statków. Widać w nich odniesienia do surferskiego designu kalifornijskiej restauracji Mavericks Cracow oraz stylu Vienna House.

Wybór tematyki żeglarskiej i oceanicznej w Krakowie może nieco dziwić, ale to właśnie w Krakowie znajduje się Aleja Podróżników, Zdobywców i Odkrywców, która promuje niezwykłe polskie osiągnięcia eksploracyjne. - podkreśla Tomasz Piórkowski, dyrektor regionalny Vienna House.

W pokojach Vienna House Andel s Cracow lustro ma kształt bulaja, wieszaki na ubrania przypominają żeglarskie liny i haki, drewniane drabinki - schodki okrętowe, a nad łóżkami wiszą drewniane wiosła ozdobne. Miękkie zagłówki do łóżek z kolorowymi wzorami mają ocieplić wnętrza.

Odświeżone zostało również centrum konferencyjne Vienna House Andel s Cracow na pierwszym piętrze obiektu. Wnętrza foyer zostały ocieplone i zyskały styl salonu zachęcającego do odpoczynku i coworkingu. Również tutaj znalazły się odniesienia do oceanicznego klimatu - nowoczesna tapeta 3D swoją strukturą przypomina muszlę. Sale konferencyjne z dostępem do światła dziennego zostały wyposażone w nowoczesny system audiowizualny.

Renowacja pokoi i centrum konferencyjnego Vienna House Andel s Cracow trwała od października 2019 r. do kwietnia 2020 r. Za projekt wnętrz odpowiada dział projektowy sieci Vienna House oraz pracowni BEHF Architects. Generalnym wykonawcą była firma Riedl, która odpowiadała również m.in. za renowację Mavericks Cracow i Smok Bar w 2018 r., oraz Vienna House Amber Baltic Miedzyzdroje w 2019 r. Był to ostatni etap modernizacji wnętrz tego obiektu.

Starsze informacje 2020-05-22


Obiekt na Helu po remoncie
Obiekt Cassubia na Helu, należący do spółki AMW Hotele, wchodzącej w skład Grupy Polskiego Holdingu Hotelowego doczekał się pierwszych rezultatów prac remontowych i jest już otwarty dla gości.

Jesienią zeszłego roku rozpoczęte zostały prace, których pierwsze efekty można zobaczyć już dzisiaj. Obiekt po raz pierwszy pokazał zupełnie nowe oblicze pokoi, łazienek w pokojach oraz powierzchni wspólnych.

Pomimo kryzysu związanego z pandemią koronawirusa Polski Holding Hotelowy inwestuje w dalszy rozwój swoich obiektów, zgodnie z założeniami biznes planu. Dzięki nieprzerywanej i konsekwentnej pracy, przy zachowaniu wszelkich środków ostrożności możemy dzisiaj podziwiać pierwsze efekty nowej odsłony Cassubii. To już jest zupełnie inny, nowoczesny obiekt, który ma realną szansę na wzmocnienie swojej pozycji wśród hoteli zlokalizowanych na półwyspie helskim. - podkreśla Gheorghe Marian Cristescu, prezes Polskiego Holdingu Hotelowego.

Głównym celem koncepcji projektu wnętrz i aranżacji meblowej w części wspólnej, było stworzenie otwartej, zapraszającej atmosfery do obiektu, poprzez rezygnację z tradycyjnej lady, a zaproponowaniem stołu recepcyjnego. Najważniejszą jednak przemianą przeszły piętra z pokojami gościnnymi. Nowe pokoje charakteryzują się stonowaną kolorystką, komfortowym minimalizmem oraz lokalnymi dekoracjami. Kolorystyka w tonacjach jasnych, pastelowych nawiązuje do morza, piasku oraz błękitu nieba. Natomiast, duże gładkie płaszczyzny ścian stanowią tło dla wielu elementów dekoracyjnych, takich jak wiosła, grafiki, czy wezgłowie tworząc dopełnienie nadmorskiego charakteru wnętrza. Wzór graficzny, oraz kolor wykładziny to autorskie opracowanie dedykowane do wnętrz obiektu Cassubia. Tematyka grafiki nawiązuje do mapy Helu, jego położenia względem półwyspu oraz występujących gatunków zwierząt. Natomiast ciepły, beżowy kolor odnosi się do barw plaży i piasku.

Częściową przebudowę i remont obiektu hotelowego Cassubia na Helu zrealizował w formule "zaprojektuj i wybuduj" Konsorcjum Nowa Cassubia. Liderem Konsorcjum, jest HRCA sp. z o. o., która specjalizuje się w kompleksowej obsłudze inwestycji hotelowych.

Starsze informacje 2020-03-05


Best Western Plus Hotel Podklasztorze odnowił strefę SPA
6 marca br zostanie otwarta odnowiona strefa SPA w hotelu Best Western Plus Hotel Podklasztorze.

Mamy przyjemność zaprosić naszych gości do świeżo odnowionej, unikalnej strefy wellness. Mury zabytkowego hotelu w połączeniu z ofertą SPA opartą na naturalnych produktach i tradycyjnych metodach przeniosą wypoczywających w średniowieczny, mistyczny klimat, który sprzyja relaksowi umysłu i ciała - powiedziała Julia Groblewska, Dyrektor Best Western Plus Hotel Podklasztorze.

Do użytku gości zostaną oddane nowe sauny oraz basen z wydzieloną strefą dla dzieci, jacuzzi, basenem floatingowym, tężnią solankową, grotą solną oraz sześcioma gabinetami SPA.

W hotelowym SPA można oddać się relaksowi w zgodzie z naturą i skorzystać z masaży i zabiegów opartych na zakonnych rytuałach bazujących na regionalnych i naturalnych produktach. W ofercie znajduje się m.in. masaż sulejowskimi ziołami, cysterski masaż miodem, rytuał pielęgnacyjny na bazie lawendy, która rośnie wokół klasztoru, czerwonego wina czy naturalnego miodu z klasztornych pasiek. Najmłodsi również mogą skorzystać z hotelowego SPA - specjalnie dla nich przygotowano np. masaż czekoladą.

Jednym z elementów nowo otwartego hotelowego SPA jest też ścieżka Kneippa składająca się z naprzemiennie ułożonych wiader z ciepłą i zimną wodą oraz ścieżka wrażeń - połączenie strumieni ciepłej i zimnej wody z efektami świetlnymi oraz masażem stóp przez naturalne kamienie - otoczaki. Goście mogą też skorzystać z misy lodowej, kadzi schładzalniczej oraz wiadra bosmana.

Starsze informacje 2020-01-16


Zakończono remont w hotelu InterContinental Warszawa
Zakończono II - ostatni etap remontu w Hotelu InterContinental Warszawa.

W sumie wyremontowano 414 pokoi, w tym Apartamenty Junior Suite oraz Senior Suite i Apartament Prezydencki. Projekt finalizuje rozpoczętą w 2018 roku inwestycję. W tym czasie wyremontowano także lobby, InterContinental Club Lounge na 41 piętrze oraz Restauracje Downtown. Autorem aranżacji wystroju wnętrz jest Alan McVitty z pracowni M Studio London z Wielkiej Brytanii.

Postawiono na współczesny design zainspirowany architekturą miasta i nawiązujący do oryginalnej bryły budynku. Eleganckie wnętrza zachwycają zdecydowaną i wytworną kolorystyką, w której dominują odcienie granatu i turkusu z elementami starego złota. Postawiono na klasykę, która została przełamana niebanalnymi elementami aranżacji np. poduszką z ręcznie haftowaną panorama Warszawy.

Na szczególną uwagę zasługują żyrandole w apartamentach typu Senior oraz w Apartamencie Prezydenckim. Zostały one wykonane z kryształów Sworowskiego, dzięki czemu blask wpadającego słońca rozświetla przestronne wnętrza. Meble i zabudowa zostały utrzymane w kolorystyce ciemnego dębu ze złotymi dodatkami. Wykładziny w kolorze turkusowym z delikatnym wzorem mają nadać wnętrzom ciepłego, gościnnego klimatu.

Starsze informacje 2020-01-09


Hotel NAT po remoncie
Dwie sale konferencyjne dla nawet 120 osób, nowa gimnastyczna sala wielofunkcyjna i bawialnia - to efekty dobiegającego końca remontu w Hotelu NAT w Ustroniu, kolejnego zrealizowanego w mijającym roku przez sieć w swoich ośrodkach.

Otrzymujemy wiele zapytań od firm zainteresowanych organizacją konferencji, spotkań czy bankietów, stąd decyzja o remoncie, modernizacji i doposażeniu sal w nowoczesny sprzęt, niezbędny do realizacji takich projektów na biznesowym poziomie - mówi Lucjan Karasiewicz, prezes zarządu Nadwiślańskiej Agencji Turystycznej Sp. z o.o., właściciela Hotelu NAT w Ustroniu. Rok 2019 minął nam pod znakiem inwestycji i remontów w naszych hotelach i ośrodkach, był to dla nas rozwojowy i dobry rok. Oddaliśmy do dyspozycji gości nową część hotelu w Bukowinie Tatrzańskiej, trwa remont basenu i części hotelowej w Sarbinowie, w Krynicy Morskiej budujemy nowe domki. Procedują się także projekty inwestycyjne dotyczące hoteli w Jarosławcu i Kołobrzegu. Jesteśmy też coraz bliżej kategoryzacji ośrodka SMREK w Piwnicznej, do rangi hotelu 3-gwiazdkowego. ­- podsumowuje.

Remont Hotelu NAT w Ustroniu objął łącznie powierzchnię ponad 300 m.kw. Do dyspozycji klientów zostaną oddane dwie klimatyzowane sale konferencyjne, wyposażone w biznesowe projektory multimedialne i nowoczesny system nagłośnieniowy, które w zależności od układu miejsc, pomieszczą od 24 do 80 osób każda. Bawialnia i sala wielofunkcyjna to zupełnie nowe pomieszczenia w ofercie hotelu, które powstają w niezagospodarowanej dotąd części obiektu. Pozwolą na organizację zajęć gimnastycznych i rekreacyjnych dla hotelowych gości oraz na zapewnienie najmłodszym uczestnikom pobytów warunków do zabawy.




Komentarze

(kiedy jest to możliwe, sugerujemy podpisanie się)

(akceptacja regulaminu)



Tagi:
9 hotel remont pokój apartament sala konferencyjna


Komentarze:

Ta strona przetwarza dane osobowe oraz używa COOKIES. Szczegóły przetwarzania danych osobowych są opisane w polityce prywatności. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Wszelkie szczegóły w regulaminie, polityce prywatności oraz polityce cookies.
  Akceptuję