Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Pilot wycieczek rowerowych
- REZYDENT TURYSTYCZNY REGO-BIS - SEZON 2024
- Animator Czasu Wolnego - Bułgaria
- KIEROWNIK DZIAŁU REZERWACJI
- PRACOWNIK DZIAŁU CALL CENTER
- Pilot na Węgry
- Project Manager (Katowice)
- Specjalista ds. rezerwacji w jęz. polskim
- Specjalista ds.turystyki - biuro podróży w...
- Sprzedam pensjonat Rabka Zdrój
Dzięki spotowi telewizyjnemu, emitowanemu na BBC Warszawa jest lepiej postrzegana
W kwietniu i maju tego roku w telewizji BBC World można było obejrzeć spot reklamowy polskiej stolicy. Podczas 4 tygodni emisji widziało go niemal osiem milionów ludzi z całej Europy. Na podstawie badań przeprowadzonych przez BBC World wynika, że Polska jest dobrze postrzegana.
Akcję reklamową prowadziła fundacja Warsaw Destination Alliance, od 20 kwietnia do 19 maja ukazało się na ekranach telewizorów w całej Europie aż 250 krótkich spotów reklamujących Polskę. Nastawiono się głownie na atrakcyjność turystyczną i inwestycyjną naszej stolicy. Grupę ośmiu milionów widzów, którzy widzieli spoty podzielono procentowo, a mianowicie 26% widzów to biznesmeni, kolejne 27% to osoby kreujące opinię publiczną, 26% to osoby, które często wyjeżdżają natomiast ostatnie 23% to obywatele Europy, którzy często wyjeżdżają jednak na krótko. Film reklamujący Warszawę był kompilacją długie i bogatej tradycji miasta z jego świeżością i nowoczesnością. Według ankiety przeprowadzonej wśród widzów aż 38% z nich odebrało film pozytywnie, natomiast 17% było zaintrygowanych. Ankietowanie wypowiadali się wyjątkowo pozytywnie na temat Warszawy, dostrzegli jej kosmopolityzm i dynamiczny rozwój. Film ukazał więc Polskę jako doskonałe miejsce nie tylko na wypoczynek ale również dokonywanie inwestycji.
Co więcej połowa badanych przyznała, że po obejrzeniu filmu chciałaby przyjechać do Polski. Wśród miast Europejskich nasza stolica zajęła piąte miejsce pod względem atrakcyjności biznesowej.
Ankietowani mieli również wskazać najmocniejsze strony Warszawy i według nich są to: potencjał ludzki, wzrost ekonomiczny, rozwój biznesu, rozległy rynek oraz ciekawa historia.
Wyemitowanie spotu w BBC World było niewątpliwie trafionym pomysłem na szeroką akcję promocyjną. Na pewno pomogło to w zmianie sposobu postrzegania Warszawy wśród Europejczyków i zwiększenie zainteresowania Polską. Jednak nie tylko reklama powinna zmieniać wizerunek Warszawy, a organizacje turystyczne i biznesmeni oraz mieszkańcy miasta. Według prezesa Warsaw Destination Alliance to oni mają największy wpływ na jego rozwój.
Warsaw Destination Alliance została powołana przez hotele: Hyatt Regency Warsaw, Holiday Inn Warszawa, InterContinental Warszawa, Le Regina, Le Royal Meridien Bristol, Marriott Warsaw, Radisson SAS Centrum Hotel, Hotel Rialto, Sheraton Warsaw Hotel & Towers, Sofitel Victoria, Residence St. Andrews Palace, The Westin Warsaw, Hilton Warsaw Hotel & Convention Centre, Novotel Warszawa Centrum, Best Western Hotel Mazurkas, Polonia Palace Hotel oraz linie lotnicze, obiekty kulturalne oraz gigantów przemysłu spożywczego. Jej założycielem jest Alex Kloszewski, a utrzymuje się ona z dobrowolnych datków i składek. W tym celu organizowane są imprezy i aukcje dzięki, którym można promować Warszawę w tak skuteczny sposób.
Komentarze
Tagi:
Komentarze:
Na BBC leciał spot reklamujący Warszawę
[2010-01-20 00:51 87.206.48.*]
ten spot reklamowy był niewypałem znowu zmarnowane potężne pieniądze niestety
warszawiak odpowiedz »Na BBC leciał spot reklamujący Warszawę
[2010-01-20 00:51 87.206.48.*]
ten spot reklamowy był niewypałem znowu zmarnowane potężne pieniądze niestety
warszawiak odpowiedz »
Dział gastronomia:
Elektroniczne faktury zaczną obowiązywać za 2
Przewodnik Michelin - więcej lokali z
Lepsza kondycja branży
Program inwestycji dla branży turystyka, horeca i
Oznaczenia pochodzenia geograficznego mają być lepiej
Dział centra informacji i promocji:
Rozpoczyna się kolejna edycja Turystycznych Mistrzostw
Dziwny konkurs na dyrektorów
Polacy na pierwszym miejscu wśród
Dział biura turystyczne:
ECTAA wybrała preferowany kierunek podróży na 2025
Elektroniczne faktury zaczną obowiązywać za 2
Promocja Polski podczas 75-lecia słynnych ogrodów
eSky reklamuje się, że taniej niż u
Starsze aktualności:
Komisja Europejska przedłużyła możliwość pomocy dla małych portów
Oburzenie na ceny biletu na Wawel, ale czy
TSUE: Przewoźnik odpowiada za nienależyte udzielenie pierwszej
Ankieta KE dla
Sezon nad morzem nie jest
Jak sprzedawać w trudnych
eSky chwali system NDC
Chorwacja chce jeszcze więcej
ERIF BIG straszy klientów biur
Join Up! Polska uruchamia sprzedaż samych
Wzrost płacy minimalnej uderzy w hotelarstwo i
Programy wsparcia dla
Pasażerowie opóźnionego samolotu sami wykupili nocleg. Przewoźnik powinien to
Nowe przejście graniczne dla turystów między Polską a Litwą
Stowarzyszenie Kultury i Turystki Krajów Arabskich
Turyści uciekają z Budapesztu!
Szybka kolej między Bydgoszczą a Toruniem
Hotelarze zadowoleni ze zmian w ustawie?
W żywieckim pałacu Habsburgów powstanie hotel
Hotelarstwo i gastronomia: pogorszenie koniunktury we wrześniu
Z Łotwy i Estonii do USA bez wizy
Codeshare między American Airlines i Jet Airways
Nowy ubezpieczyciel na polskim rynku
Szczur w pokoju hotelowym - naruszenie norm sanitarnych?
Zagrożona przyszłość Bydgoskiego Portu Lotniczego?
Górale budują geotermalne baseny, które przyciągną turystów