Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Animator Czasu Wolnego - Bułgaria
- KIEROWNIK DZIAŁU REZERWACJI
- PRACOWNIK DZIAŁU CALL CENTER
- Pilot na Węgry
- Project Manager (Katowice)
- Specjalista ds. rezerwacji w jęz. polskim
- Specjalista ds.turystyki - biuro podróży w...
- Sprzedam pensjonat Rabka Zdrój
- B.P. ITAKA w C.H.M1 w Czeladzi zatrudni
- NEKERA - Specjalista Wsparcia Sprzedaży
British Airways odwołało loty z i na Heathrow
W czwartek, 11 sierpnia 2005 roku brytyjski przewoźnik British Airways (BA) odwołał 62 loty krajowe oraz europejskie z i na londyńskie lotnisko Heathrow. Powodem działań przewoźnika był strajk części personelu terminalu.
Rzecznik prasowy firmy BA poinformował, że kilkanaście samolotów przewoźnika, które miały lądować na Heathrow, są kierowane na inne lotniska.
Przyczyną zamieszania na Heathrow jest "nieoficjalny" strajk pracowników firmy Gate Gourmet, która zapewnia poczęstunek na pokładzie samolotów BA startujących z Heathrow. Do protestu osób z Gate Gourmet przyłączyli się dziś również bagażowi i kierowcy autobusów. Strajk rozpoczął się w środę. Jest odpowiedzią na decyzję firmy o zwolnieniu kilkuset osób i zatrudnieniu nowych pracowników sezonowych.
Linie lotnicze British Airways nie zostały poinformowane o strajku i jego prawdopodobnych konsekwencjach. W efekcie w środę na pokładach samolotów British Airways serwowano pasażerom jedynie wodę mineralną, kawę i herbatę. W ten sposób ucierpiało ok. 100 tys. pasażerów, podczas ok. 410 lotów, w tym 140 lotów długodystansowych.
British Airways to trzeci co do wielkości przewoźnik lotniczy w Europie. Z jego usług korzysta ok. 100 tysięcy pasażerów dziennie.
Komentarze
Tagi:
Dział biura turystyczne:
Promocja Polski podczas 75-lecia słynnych ogrodów
eSky reklamuje się, że taniej niż u
Dział dla turystów:
Udany pierwszy kwartał w Porcie Lotniczym
IGHP: Wielkanoc dobra, majówka będzie jeszcze
Starsze aktualności:
Oburzenie na ceny biletu na Wawel, ale czy
TSUE: Przewoźnik odpowiada za nienależyte udzielenie pierwszej
Ankieta KE dla
Sezon nad morzem nie jest
Jak sprzedawać w trudnych
eSky chwali system NDC
Chorwacja chce jeszcze więcej
ERIF BIG straszy klientów biur
Join Up! Polska uruchamia sprzedaż samych
Wzrost płacy minimalnej uderzy w hotelarstwo i
Programy wsparcia dla
Pasażerowie opóźnionego samolotu sami wykupili nocleg. Przewoźnik powinien to
Dlaczego restauracja wyprasza gości?
Trwają poszukiwania samolotu pasażerskiego Adam Air
Kraków: naklejki turystyczną pamiątką z podróży?
Lotnisko w Gdańsku: Wzrost liczby obsłużonych pasażerów
Triada zaczęła urodzinową promocje oferty Lato 2006!
Sphinx kusi promocjami dla par
Coraz mniej połączeń z Polski do Londynu
Kraków dopłaca wszystkim jak leci!
Zakaz wstępu do Kampinoskiego Parku Narodowego!
Powstanie kładka nad Dunajcem w Sromowcach Niżnych
Nowa strategia Instytutu Turystyki
Uszkodzenie kolei linowej na Czantorię
Sprawą FlyLAL ma się zająć prokuratura
Kraków: sprawa Hotelu Forum stoi w miejscu
Sheraton Sopot: jesienne menu z prawdziwej dziczyzny
UOKiK skontrolował przewoźników lotniczych!
Przewoźnicy jednoczą się przeciwko wysokim opłatom!
Szwajcaria: większość rezerwacji hotelowych to rezerwacje internetowe
Hotel Reemyvera Resort & Marina Hurghada