TUR-INFO.pl | Serwis informacyjny branży turystycznej
ZAJRZYJ DO NAS NA: TUR-INFO.PL na Facebook TUR-INFO.PL na Twitter

Fast foody zmieniają taktykę?

Światowe koncerny zajmujące się fast foodami boleśnie odczuły zmianę przyzwyczajeń żywieniowych konsumentów.


Czwarty kwartał 2002 r. przyniósł McDonald's-owi stratę w wysokości 344 mln dol. (po raz pierwszy od 48 lat). W 2003 r. zysk polskiego oddziału McDonald's wyniósł 12 mln zł wobec 20 mln zł zysku notowanych wcześniej, mimo że w sieci przybyło nowych restauracji.

Koncerny (taktykę zmienia także m.in. KFC) postanowiły zmodyfikować swoje menu: obok frytek, pizzy czy hamburgerów pojawiają się sałatki warzywne czy soki owocowe. Sympatyczny klown Roland McDonald będzie wkrótce (ubrany w strój gimnastyczny i z gwizdkiem w ręku) przekonywać dzieci, że jedzenie w restauracjach typu fast food może być zdrowe. PepsiCo. zapowiada wkrótce wprowadzenie do polskich sklepów soków bez cukru oraz odtłuszczonych chipsów.




Komentarze

(kiedy jest to możliwe, sugerujemy podpisanie się)

(akceptacja regulaminu)



Tagi:
fast food menu zmiana zmiany zdrowe posiłki jedzenie foody w mcdonald s roland mcdonalds


Komentarze:

Ta strona przetwarza dane osobowe oraz używa COOKIES. Szczegóły przetwarzania danych osobowych są opisane w polityce prywatności. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Wszelkie szczegóły w regulaminie, polityce prywatności oraz polityce cookies.
  Akceptuję