Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Specjalista d/s turystyki biuro franchisingowe...
- Szkolenie "Dostępność usług...
- Biuro podróży zatrudni Specjalistkę do spraw...
- Pilot wycieczek na Zakynthos
- pilot/tłumacz j. francuskiego
- Poszukuję pilotów na wyjazdy krajowe/zagraniczne
- Specjalista ds Turystyki Jaworzno
- Specjalista ds. turystyki, GH Sarni Stok
- Specjalista ds turystyki
- poszukiwany przewodnik po Pradze 28.05
KE: strony internetowe europejskich linii lotniczych oszukują klientów
Według raportu Komisji Europejskiej cytowanego przez Reutera, co najmniej 200 stron internetowych europejskich linii lotniczych oszukuje klientów.
Przedstawiciele urzędów ds. lotnictwa cywilnego z 15 krajów UE zbadali 400 stron internetowych. W rezultacie stwierdzono, że ponad 50% wszystkich stron internetowych zawierało nieprawidłowości. Przewinienia najczęściej dotyczyły wskazówek cenowych, warunków umowy i przejrzystości propozycji. Wyniki badania mają być opublikowane w środę (14.11).
Specjaliści jeszcze nie podali nazwy żadnego przewoźnika, którego www nie jest wiarygodne. Lecz Komisja Europejska zamierza opublikować listę kompanii, których sprawa dotyczy. Władze przewoźników muszą zmienić nieprawidłowe praktyki, w przeciwnym wypadku grozi im grzywna lub zamknięcie ich stron internetowych.
W ubiegłym miesiącu urząd ochrony konsumenta w Hiszpanii podał, że odnalazł nieprawidłowości na stronach internetowych 12 sprzedawców biletów lotniczych. Na tej liście zagościły linie: Ryanair, Vueling, Iberia i Spainair.
Rekord pod względem nieprawidłowości odniosła Belgia, gdzie 46 z 48 stron internetowych wprowadzało w błąd. Natomiast w Austrii żadna z 20 stron nie naruszała unijnych regulacji konsumenckich.
Komentarze
Tagi:
Dział biura turystyczne:
POT uhonorowała Ambasadorów Kongresów
Oznaczenia pochodzenia geograficznego mają być lepiej
Travelplanet chwali się swoją ofertą i
Trzysetny franczyzowy salon
Dział prawo i podatki:
Oznaczenia pochodzenia geograficznego mają być lepiej
IATA: Jednolita europejska przestrzeń powietrzna to
Turyści zastosowali się do instrukcji touroperatora, ale nie zostali wpuszczeni na
Wymóg uzyskania pisemnej zgody pasażera stanowi warunek zwrotu kosztów w formie
Dział centra informacji i promocji:
Wsparcie także turystyki w północno-wschodniej
Polacy na pierwszym miejscu wśród
Turystyka z gorszą obsługą
Starsze aktualności:
Nowe osoby w Polskich Hotelach
Itaka wdraża nową stronę i
Linie KLM będą walczyć z
Czesi chętniej przyjeżdżają do
Przewoźnicy: przepisy dotyczące slotów na lotniskach muszą być
Turystyka rośnie, ale nie
Nabór do konkursu na Najlepszy Produkt
Podsumowanie MEETINGS WEEK Poland
Ukraińskie stowarzyszenie touroperatorów przyjęte do
Krwawe zamachy w hotelach w Bombaju. Dwóch Polaków uwięzionych przez terrorystów
W razie nieudanej pogody Lufthansa zwróci pasażerom pieniądze
Łódź: jesienią dwa nowe trzygwiazdkowe hotele
Fisher Air żąda od PPL odszkodowania w wysokości 5 mln zł!
Dobra strona kryzysu: mniej zagubionych bagaży na lotniskach?
Bilet na pociąg plus opłata dworcowa?
Podpisano umowę na organizację finału Miss World w Warszawie!
Polacy się bogacą i chcą wypoczywać za granicą
Rozwiązania techniczne reklamy dla biur podróży
Konkurs carvingowy o Puchar Dolnego Śląska
Boom turystyczny nie poprawił wyników Orbisu?