Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Junior Reservation Manager
- Pilot na wycieczkę do Wiednia 3 - 4 maja
- Pracownik biura podróży od kwiecien - maj 2024...
- Junior Reservation Manager
- Instruktor kitesurfingu/windsurfingu
- Specjalista ds Turystyki Itaka
- Praca na Zielonych Szkołach CHRIS
- Specjalista ds turystyki Katowice
- Sprzedawca produktu turystycznego
- Sprzedawca usług turystycznych
Zobacz także
PIG: Miało być wsparcie dla turystyki i gastronomii, a jest miesiąc milczenia
Chorwacja doceniona za osiągnięcia w rozwoju zrównoważonej turystyki
Polska Wschodnia - tanie pożyczki dla turystyki
Rozstrzygnięto konkurs Teraz Polska Turystyka
PIT: zapaść na wschodzie i powrót bonu turystycznego w większej kwocie?
Dyskutowano o rozwoju turystyki w Białymstoku
Województwo podlaskie słynie z róznorodnej gamy atrakcji turystycznych, jednak zdaje się, że turysci nie poświęcają większej uwagi na Białystok - stolicę tego regionu.
Dlatego jak wypromować miasto, co zrobić, żeby zachęcić turystów do zwiedzania i wypracować wizerunek grodu za granicą zastanawiali się wczoraj przedstawiciele magistratu, organizacji turystycznych i uczelni wyższych. Spotkanie odbyło się w ramach warsztatów zorganizowanych przez Polską Agencję Rozwoju Turystyki i firmę Ekoton (dokładnie te dwie instytucje na zlecenie Podlaskiej Regionalnej Organizacji Turystycznej pracują nad przygotowaniem programu rozwoju produktu turystycznego dla miasta Białystok).
- Dzięki tym warsztatom z jednej strony dowiadujemy się, co ludzie związani blisko z miastem o nim sądzą, gdzie widzą jego mocne i słabe punkty. Z drugiej - pokazujemy na przykładach innych miast, jak wybudować markę miejscowości i uczynić ją atrakcyjną dla turystów - tłumaczy Grzegorz Chocian z firmy Ekoton. Białystok ma w tej kwestii duże możliwości, ale i wiele do nadrobienia. - Dobry produkt wyróżnia się na tle innych. Ma w sobie coś wyjątkowego. W celu promocji często można odwrócić kota ogonem i z pozornie złych cech uczynić atut - dodaje Grzegorz Chocian.
Program, który ma byc gotowy juz w październiku zakłada szereg konkretnych działań i pomysłów, których realizacja ma przynieść sukces w budowaniu wizerunku miasta jako miejsca, do którego warto przyjechać.
Komentarze
Tagi:
Dział biura turystyczne:
TUI stawia na sztuczną
Można składać oferty w Programie wsparcia
NIK: Działalność człowieka zagraża Półwyspowi
Dział hotele, pensjonaty:
Można składać oferty w Programie wsparcia
Rada UE przyjęła rozporządzenie w sprawie wynajmu
Dział centra informacji i promocji:
Stary Rynek i ratusz w Poznaniu znów
Niemcy stawiają na turystykę kulturalną i zrównoważone
Wyróżnienie dla Niemieckiej Centrali
Turcja chwali się wynikami za 2023
Maroko promuje swoją kulturę w
Dział przewodnicy i piloci:
Można składać oferty w Programie wsparcia
Piotr Borys odpowiedzialny za turystykę w
Które polskie, zimowe kierunki najpopularniejsze w
Turystyka osób niepełnosprawnych
Oficjalny serwis BYLOT jest w budowie od stycznia
Wypoczynek zdrowotny w Niemczech
Polska Dolina Zamków i Ogrodów!
Nowe krajowe połączenia z Pyrzowic: Katowice - Bydgoszcz
Tragiczny wypadek autokaru jadącego z urlopowiczami na Krym
Raport NIK: polskie dworce PKP to "obraz nędzy i rozpaczy"
Niekorzystna modernizacja warszawskiego Dworca Południowego PKS
Największe miasta reklamują się w Polsce i za granicą
Pierwszy oficjalny serwis o Egipcie!
Eurobasket 2009 będzie w Bydgoszczy
PKP Przewozy Regionalne: na wakacje trzy nowe połączenia do stolicy
Obroty chorwackich hoteli wzrosły o 14% w porównaniu z rokiem 2006
Przystanek w Miechowie ekspresu Ernest Malinowski?
Powstał nowy hotel w Kazimierzu
Zadowalające wyniki turystyki przyjazdowej do Niemiec