TUR-INFO.pl | Serwis informacyjny branży turystycznej
ZAJRZYJ DO NAS NA: TUR-INFO.PL na Facebook TUR-INFO.PL na Twitter






Kampania promocyjna stolicy pt. "Tak widzę Warszawę"

30 października br. będzie mieć miejsce prezentacja kampanii promocyjnej pt. "Tak widzę Warszawę", która jest efektem konkursu fotograficznego "Mój jest ten kawałek Warszawy".


Prace na konkurs zostały wybrane z blisko 400 nadesłanych fotografii. Zdjęcia na 188 billboardach i 300 citylightach będą pokazywane w Krakowie, Katowicach, Łodzi, Poznaniu, Szczecinie, Trójmieście, Wrocławiu i oczywiście w stolicy. Podczas prezentacji zostaną ogłoszone wyniki konkursu oraz zostaną wręczone nagrody 11 autorom.

Założeniem konkursu było to, aby Warszawę promowały zdjęcia zrobione przez jej mieszkańców, czyli fotografie oryginalne i nieszablonowe.

Miasto Stołeczne Warszawy ogłosiło konkurs w celu promocji stolicy w największych polskich miastach. Taka akcja promocyjna jest to możliwe dzięki wygraniu konkursu Bramy Kraju w kategorii Najlepsza Realizacja Systemu Informacji Miejskiej. Warszawa została doceniona za spójność informacyjną i graficzną oznakowań miejskich. Nagroda to możliwość wykorzystania nośników reklamowych AMS-u za równowartość 150 tysięcy zł.





Komentarze

(kiedy jest to możliwe, sugerujemy podpisanie się)

(akceptacja regulaminu)


Tagi:
Kampania promocyjna Tak widzę Warszawę promocja Miasto Stołeczne Warszawy promowanie zdjęcia konkurs Mój jest ten kawałek




Ta strona przetwarza dane osobowe oraz używa COOKIES. Szczegóły przetwarzania danych osobowych są opisane w polityce prywatności. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Wszelkie szczegóły w regulaminie, polityce prywatności oraz polityce cookies.
  Akceptuję