Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Specjalista ds.turystyki - biuro podróży w...
- Sprzedam pensjonat Rabka Zdrój
- B.P. ITAKA w C.H.M1 w Czeladzi zatrudni
- NEKERA - Specjalista Wsparcia Sprzedaży
- Młodszy Specjalista ds. obsługi klienta
- Doradca klienta Biuro Podróży Itaka Kraków M1
- RAINBOW Doradca Klienta
- NEKERA - Flight Specialist
- NEKERA - Product Manager (Warszawa)
- pilot Wiedeń : 31.05-01.06.2024
Czy poznamy przyczyny katastrofy Airbusa Air France?
Airbus A330-203 linii Air France podróżujący z Rio de Janeiro do Paryża spadł do oceanu ponad trzy lata temu. Do dziś nie wiadomo co dokładnie było przyczyną katastrofy. Być może końcowy raport francuskiej komisji zajmującej się bezpieczeństwem, który zostanie przedstawiony dziś około godziny 14:30, rzuci więcej światła na tę tragedię.
Samolot wystartował z Międzynarodowego Portu Lotniczego Rio de Janeiro w niedzielę 31 maja 2009 roku o godzinie 19:03 czasu lokalnego. Na pokładzie znajdowało się wówczas 216 pasażerów: 126 mężczyzn, 82 kobiety, jedno niemowlę i siedmioro dzieci, a także 12 członków załogi. Byli obywatelami 32 państw. 1 czerwca rano, zaraz po opuszczeniu Ameryki Południowej samolot zniknął z radarów. Ostatni kontakt radarowy z maszyną udało się nawiązać o godzinie 03:33 czasu polskiego. Samolot minął wówczas archipelag Fernando de Noronha, który znajduje się około 350 km od wybrzeży Brazylii.
Według pierwszych ustaleń, system mógł przesyłać sprzeczne sygnały dotyczące prędkości. Samolot wleciał w strefę burzową, co mogło mieć wpływ na urządzenia, jednak według ekspertów to mało prawdopodobne, aby uderzenie pioruna spowodowało katastrofę. Nim samolot zaginął, wysłał 24 informacje o błędach, między innymi o zwarciu elektrycznym. W toku śledztwa ustalono, że autopilot był wyłączony, a w kabinie doszło do awarii elektrycznych i spadku ciśnienia.
Na raport BEA czekają w skupieniu rodziny ofiar oraz firmy Air France i Airbus.
Komentarze
Tagi:
Dział dostawcy/usługodawcy branży:
SITE Poland podsumowuje 3 edycję programu Young
Państwo może nakładać obowiązki na dostawców usług internetowych z siedzibą w innym kraju
Ceny wrześniowych wyjazdów rosną trochę
Niemiecki Dzień Turystyki bez
Najlepsze praktyki dotyczące spotkań medycznych. Raport ICCA i AC
Dział prawo i podatki:
Koniec konfliktu Anex Tours i JoinUp! z
Starsze aktualności:
Sezon nad morzem nie jest
Jak sprzedawać w trudnych
eSky chwali system NDC
Chorwacja chce jeszcze więcej
ERIF BIG straszy klientów biur
Join Up! Polska uruchamia sprzedaż samych
Wzrost płacy minimalnej uderzy w hotelarstwo i
Programy wsparcia dla
Pasażerowie opóźnionego samolotu sami wykupili nocleg. Przewoźnik powinien to
Ecco Travel wraca z chińską
Włoski przewoźnik zawiesił wszystkie połączenia
Kapitan samolotu zmarł za sterami
Nowe kierunki dla pracujących w turystyce
Emirates analizuje swój wpływ na gospodarkę
Podkarpacie: pierwszy pięciogwiazdkowy hotel
Miasta wspólnie walczą o turystów
Linie lotnicze mogą pobierać opłaty za bagaż
Mazurscy armatorzy rozpoczęli sezon turystyczny
Turyści po upadku biura utknęli w Grecji
Funclub zmienia się dla agentów
W ramach Projektu Góral Baca poleca atrakcje turystyczne
Rynek podróży służbowych rośnie
Przewoźnik kończy rok z zyskiem
Jak linie lotnicze odnoszą się do reklamacji klientów?
Odpowiadaj na pytania, zbieraj punkty, zgarniaj bilety lotnicze
Euro 2012: Do Polski zjechali przedstawiciele światowych stacji telewizyjnych
Urodzinowe koncerty Lizard King