Ranking: Jakość usług w hotelach
Kto podróżuje, ten ma dużo do opowiedzenia, wiedział swego czasu już poeta Matthias Claudius. Nie zawsze jednak doświadczenia z podróży są warte opowieści, gdyż podróże turystyczne lub pobyty w hotelach czasami nie odpowiadają wyobrażeniom gości. Uprzejma i kompetentna obsługa pozwoli odwrócić uwagę gościa od niektórych drobnych mankamentów. Analiza ocen wystawionych przez gości, wykonana przez stronę hotel.info pokazuje, na jakim poziomie utrzymuje się obsługa hotelowa w Polsce oraz jak nasz kraj wypada w rankingu europejskim.
Ranking Top 20 stolic europejskich, wykonany przez stronę hotel.info, w kategorii uprzejmość i kompetencje personelu hotelowego*
Budapeszt i Helsinki wyróżniają się najbardziej uprzejmą obsługą
Budapeszt i Helsinki uzyskały najlepsze oceny w rankingu stolic europejskich. Stolice Węgier i Finlandii osiągnęły pod względem uprzejmej i kompetentnej obsługi nieznaczną przewagę nad plasującą się zaraz za nimi na trzecim miejscu Lublaną ze Słowenii. Warszawa z wynikiem 8,26 punktów utrzymuje się w najlepszej 5.
Madryt (7,82) oraz Rzym (7,80) przegapiły nieznacznie wejście do rankingu 20 najlepszych stolic. Moskwa z wynikiem 7,62 punktów oraz Londyn z wynikiem 7,36 punktów wykazują jeszcze sporo braków do nadrobienia. Ocena milionowej metropolii nad Tamizą pozwala wątpić - bynajmniej w sektorze hotelarskim - w przysłowiową brytyjską uprzejmość.
Ranking Top 20 krajów europejskich w kategorii uprzejmość i kompetencje personelu hotelowego*
Najlepsza jakość usług w fińskich hotelach!
W porównaniu z krajami europejskimi Finlandia i Niemcy osiągnęły z wynikiem 8,36 punktów czołówkę rankingu. W tych krajach goście hotelowi byli najbardziej zadowoleni w zakresie uprzejmości i kompetencji personelu hotelowego. Również alpejska Austria pokazuje się w kwestii jakości usług z dobrej strony.
Polska ze średnim wynikiem 8,27 punktów zalicza się w ocenie krajów europejskich do najlepszej piątki. Holandia zamyka ranking Top 20 europejskich krajów z wynikiem 7,82 punktów. Jeszcze większe braki wykazuje personel hotelowy w Rosji (7,69), Danii (7,68) oraz Wielkiej Brytanii (7,56).
* Goście hotelowi, którzy dokonali rezerwacji hotelu za pośrednictwem www.hotel.info, oceniają go po wyjeździe w skali punktowej (0 do 10). Poza takimi kryteriami jak jakość pokoi i stosunek jakości do ceny, ocenie mogą podlegać także uprzejmość oraz kompetencje personelu hotelowego. Stan na luty 2013 r.
Komentarze
Tagi:
Dział centra informacji i promocji:
Rozpoczyna się kolejna edycja Turystycznych Mistrzostw
Dziwny konkurs na dyrektorów
Polacy na pierwszym miejscu wśród
Dział hotele, pensjonaty:
Elektroniczne faktury zaczną obowiązywać za 2
50 lecie marki ważnej dla światowego
Enoturystyka rozwija się w
Starsze aktualności:
Jest decyzja środowiskowa dla
Komisja Europejska przedłużyła możliwość pomocy dla małych portów
Oburzenie na ceny biletu na Wawel, ale czy
TSUE: Przewoźnik odpowiada za nienależyte udzielenie pierwszej
Ankieta KE dla
Sezon nad morzem nie jest
Jak sprzedawać w trudnych
eSky chwali system NDC
Chorwacja chce jeszcze więcej
ERIF BIG straszy klientów biur
Join Up! Polska uruchamia sprzedaż samych
Invia.cz zwiększa swój udział w Travelplanet.pl
Pracownicy promu na... alkoholowej fali
Polak turysta, a okres świąteczny
Polska na Vakantiebeurs w Holandii
Best Reisen: wyjaśnienie w sprawie Viva Club
Rozrywka na pokładzie - kto najlepszy na świecie?
Znamy Najlepsze produkty turystyczne województwa podlaskiego
Które hotele przyjazne rodzinie?
Air India traci przez billboardy