Inauguracja IV finałowej edycji kampanii Toaleta2012.pl
7 czerwca br., czyli na rok i jeden dzień przed rozpoczęciem Euro 2012, rusza ostatnia edycja kampanii edukacyjnej Toaleta2012.pl. Inauguracja zapowiada się na niecodzienne wydarzenie - tego dnia w centrum Warszawy 50 kibiców używając nocników pokaże, na co będą skazani podczas EURO 2012, jeśli liczba toalet publicznych się nie zwiększy. Przemarsz, przyśpiewki o toaletach, transparenty - 7 czerwca będzie gorąco.
Głównym celem kampanii edukacyjnej Toaleta2012.pl, od trzech lat realizowanej przez firmę CWS-boco, jest zwrócenie uwagi opinii społecznej na standard toalet publicznych w hotelach, restauracjach, na dworcach i w innych miejscach, które odwiedzą turyści przybyli na Euro 2012. Kampania zanotowała sukcesy we wprowadzeniu tematu toalet do debaty publicznej, jak również wpłynęła na podniesienie standardu toalet. W zeszłym roku już 80% miejsc sprawdzonych przez Patrole Czystości, czyli dwuosobowe zespoły audytorów, zasłużyło na odznakę "Czystej Toalety", co do tej pory jest najlepszym wynikiem ze wszystkich lat trwania kampanii. Toalet publicznych w miastach gospodarzach wciąż jest jednak za mało.
Na początek IV edycji został zaplanowany mocny akcent, który ma na celu zwrócenie uwagi miasta stołecznego na problem braku ogólnodostępnych toalet publicznych. Event "Skazani na Nocnik" będzie miał jasny przekaz: stolica pod względem toalet nie zachwyca. Wydarzenie jest planowane na 7 czerwca, między godzinami 11.00 a 13.00, przy stacji PKP Śródmieście (róg ulicy Emilii Plater i Alei Jerozolimskich). Jego oprawa będzie nawiązywać do wielkiego wydarzenia sportowo-turystycznego jakim jest EURO 2012. 50 kibiców na nocnikach, skandujących swoje apele odnośnie toalet, przemarsz z użyciem kołatek i bębna, interakcja z przechodniami… To warto zobaczyć!
Komentarze
Tagi:
Dział gastronomia:
Elektroniczne faktury zaczną obowiązywać za 2
Przewodnik Michelin - więcej lokali z
Lepsza kondycja branży
Program inwestycji dla branży turystyka, horeca i
Oznaczenia pochodzenia geograficznego mają być lepiej
Dział centra informacji i promocji:
Rozpoczyna się kolejna edycja Turystycznych Mistrzostw
Dziwny konkurs na dyrektorów
Polacy na pierwszym miejscu wśród
Starsze aktualności:
Komisja Europejska przedłużyła możliwość pomocy dla małych portów
Oburzenie na ceny biletu na Wawel, ale czy
TSUE: Przewoźnik odpowiada za nienależyte udzielenie pierwszej
Ankieta KE dla
Sezon nad morzem nie jest
Jak sprzedawać w trudnych
eSky chwali system NDC
Chorwacja chce jeszcze więcej
ERIF BIG straszy klientów biur
Join Up! Polska uruchamia sprzedaż samych
Wzrost płacy minimalnej uderzy w hotelarstwo i
Programy wsparcia dla
Pasażerowie opóźnionego samolotu sami wykupili nocleg. Przewoźnik powinien to
WIT zachęca turystów do sprawdzania organizatorów wyjazdów
Które z polskich województw wiedzie prym w krajowym rynku turystycznym?
Czym jest Koninki Gravity Park?
Aleja do Koloseum tylko dla pieszych i rowerzystów
Londyn promuje się dzięki Igrzyskom
Bezpłatna kawa i herbata dla pasażerów PKP
Alfa Star debiutuje na New Connect
Stena Line rozszerza ofertę rejsów turystycznych
Zagraniczni touroperatorzy odkrywają Polskę
Wezyr Holidays podnosi gwarancję
Na Wyspach na kolację także do pubów
Kontrowersyjny zakaz w jednej z włoskich restauracji
Olsztyn - jak trafić do informacji turystycznej?
Budowa ciągu dróg ekspresowych i autostrad priorytetem
wybieram się z TUI na Maderę, macie jakieś doświadczenia z nimi?