Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Pilot wycieczek rowerowych
- REZYDENT TURYSTYCZNY REGO-BIS - SEZON 2024
- Animator Czasu Wolnego - Bułgaria
- KIEROWNIK DZIAŁU REZERWACJI
- PRACOWNIK DZIAŁU CALL CENTER
- Pilot na Węgry
- Project Manager (Katowice)
- Specjalista ds. rezerwacji w jęz. polskim
- Specjalista ds.turystyki - biuro podróży w...
- Sprzedam pensjonat Rabka Zdrój
Londyn promuje się dzięki Igrzyskom
35 milionów funtów na promocję, 8600 nieakredytowanych dziennikarzy zarejestrowanych w London Media Centre, ponad 5 milionów użytkowników na Facebooku i Weibo, 200 briefingów prasowych zorganizowanych podczas igrzysk, z udziałem takich gości jak Jamie Oliver, Lennox Lewis czy Boris Becker, ponad 500 dziennikarzy uczestniczących w wyjazdach prasowych do Anglii, Szkocji, Walii i Irlandii Północnej. Narodowa organizacja turystyczna VisitBritain opublikowała wstępne podsumowanie działań promocyjnych w czasie igrzysk olimpijskich w Londynie.
Od chwili, gdy w 2005 r. Londyn został wybrany gospodarzem igrzysk, brytyjska narodowa organizacja turystyczna VisitBritain wykorzystuje ogólnoświatowe zainteresowanie, by zachęcić większą liczbę zagranicznych turystów do spędzenia wakacji w Wielkiej Brytanii w najbliższych latach.
Organizacja współpracowała ściśle z międzynarodowymi stacjami telewizyjnymi i prasą, aby wypromować Wielką Brytanię szerzej niż tylko poprzez relacje z boisk i stadionów. W ciągu pierwszych sześciu miesięcy tego roku relacje w telewizji i prasie, prezentujące Wielką Brytanię w pozytywny sposób, warte były łącznie około 3,3 miliarda funtów.
W centrum prasowym London Media Centre, prowadzonym przez VisitBritain wspólnie z London & Partners, zarejestrowało się ponad 8600 nieakredytowanych dziennikarzy ze 102 krajów. Uczestniczyli oni w dwustu briefingach prasowych z udziałem takich gości, jak m.in. Jamie Oliver, Lennox Lewis czy Boris Becker. Ponad 500 dziennikarzy wzięło udział również w wyjazdach prasowych do Anglii, Szkocji, Walii oraz Irlandii Północnej.
Aby Wielka Brytania częściej pojawiała się w ofertach biur podróży na całym świecie, VisitBritain zaprosiła najbardziej wpływowych przedstawicieli branży turystycznej, działających na priorytetowych rynkach docelowych, aby przyjechali do Wielkiej Brytanii w czasie igrzysk i doświadczyli osobiście tego, co ten kierunek może zaoferować turystom. Ponad 20 gości VIP udało się na wyjazd studialny po Walii, Szkocji, Anglii i Londynie.
Prowadzone w trakcie igrzysk działania w mediach społecznościowych zaowocowały pięciokrotnym wzrostem liczby fanów Wielkiej Brytanii. Tylko podczas ceremonii otwarcia igrzysk ponad 100 tysięcy osób polubiło, poleciło komuś albo skomentowało fan page VisitBritain LoveUK na Facebooku.
Ponad 250 milionów widzów obejrzało materiały cyfrowe VisitBritain, w tym filmy wideo, materiały na Facebooku, Twitterze czy stronie internetowej Visitbritain.com. Podczas igrzysk VisitBritain zyskało ponad 5 milionów użytkowników na Facebooku i Weibo.
Od 2011 r. Wielka Brytania silnie inwestuje w turystykę. W okresie od czerwca 2011 r. do marca 2013 r. VisitBritain wyda 35 milionów funtów w kampanię "Great Britain. You’re Invited", promującą Wielką Brytanię jako cel podróży biznesowych, inwestycji, a przede wszystkim jako cel wakacyjny.
Branża turystyczna w Wielkiej Brytanii warta jest 115 miliardów funtów i daje zatrudnienie 2,6 milionom ludzi, co odpowiada 9% całej gospodarki brytyjskiej. Turystyka jest trzecim co do wielkości źródłem eksportu w UK (po produktach chemicznych i usługach finansowych). W minionym roku Wielka Brytania była siódmym najczęściej odwiedzanym miejscem na świecie, z 31 milionami odwiedzających, którzy wydali w tym kraju 18 miliardów funtów.
Rok 2011 był również rekordowy pod względem liczby przyjazdów w celach turystycznych (12 milionów turystów). Według wstępnych badań, w pierwszym półroczu 2012 r. odnotowano rekordową jak na ten okres liczbę przyjazdów turystycznych, która do tej pory wynosi 5,63 milionów - o 2% więcej w porównaniu z tym samym okresem w 2011 r. Liczba wydatków zagranicznych turystów jest również rekordowa w tym okresie i wynosi 7,82 miliarda funtów, co stanowi dwuprocentowy wzrost w porównaniu z tym samym okresem w 2011 r.
- Ceremonie otwarcia i zamknięcia igrzysk olimpijskich w Londynie ukazały historię i dziedzictwo Wielkiej Brytanii, jej poczucie humoru i ekscentryczność, zaprezentowały brytyjską literaturę, film i muzykę, podbijając słupki oglądalności do niespotykanych rozmiarów.
W ciągu osiemnastu miesięcy zainwestujemy 35 milionów funtów w kampanię promocyjną "Great Britain. You’re Invited", dzięki której widzowie, którzy obejrzeli Wielką Brytanię na ekranach swoich telewizorów, zarezerwują podróż do naszego kraju.
Co roku zagraniczni turyści przynoszą brytyjskiej gospodarce 18 miliardów funtów przychodu - jest to dwukrotność kosztu organizacji igrzysk - i chcemy nadal zachować tak wysoką konkurencyjność UK na arenie międzynarodowej. Poziom organizacji zasługujący na złoty medal przyniesie Wielkiej Brytanii rozwój i miejsca pracy w kolejnych latach − powiedziała Sandie Dawe, dyrektor generalna VisitBritain.
Komentarze
Tagi:
Dział biura turystyczne:
ECTAA wybrała preferowany kierunek podróży na 2025
Elektroniczne faktury zaczną obowiązywać za 2
Promocja Polski podczas 75-lecia słynnych ogrodów
eSky reklamuje się, że taniej niż u
Enter Air chwali się wynikami za 2023
Dział przewodnicy i piloci:
Elektroniczne faktury zaczną obowiązywać za 2
Oznaczenia pochodzenia geograficznego mają być lepiej
Można składać oferty w Programie wsparcia
Piotr Borys odpowiedzialny za turystykę w
Które polskie, zimowe kierunki najpopularniejsze w
Dział dostawcy/usługodawcy branży:
SITE Poland podsumowuje 3 edycję programu Young
Państwo może nakładać obowiązki na dostawców usług internetowych z siedzibą w innym kraju
Ceny wrześniowych wyjazdów rosną trochę
Niemiecki Dzień Turystyki bez
Najlepsze praktyki dotyczące spotkań medycznych. Raport ICCA i AC
Starsze aktualności:
Komisja Europejska przedłużyła możliwość pomocy dla małych portów
Oburzenie na ceny biletu na Wawel, ale czy
TSUE: Przewoźnik odpowiada za nienależyte udzielenie pierwszej
Ankieta KE dla
Sezon nad morzem nie jest
Jak sprzedawać w trudnych
eSky chwali system NDC
Chorwacja chce jeszcze więcej
ERIF BIG straszy klientów biur
Join Up! Polska uruchamia sprzedaż samych
Wzrost płacy minimalnej uderzy w hotelarstwo i
Programy wsparcia dla
Pasażerowie opóźnionego samolotu sami wykupili nocleg. Przewoźnik powinien to
Popularny kurort stawia na gastronomię
Wezyr Holidays z inicjatywą do współpracujących z nim agencji turystycznych
ULC ustalił stawkę opłat terminalowych
Nowy dyrektor w Horwath HTL Polska
Snow&Sun VAL THORENS 3 Doliny - 600kmTras! SkipasFREE Wszystko W Cenie TYLKO 149
Budowa ciągu dróg ekspresowych i autostrad priorytetem
Marriott stawia na Birmę. Dlaczego?
Pizza Dominium - pięćsetna restauracja online
Telefon Bezpieczeństwa dla turystów zagranicznych
Ceny w hotelach w (prawie) całej Europie maleją
Czego boją się pasażerowie czarterów?
Polska jako marka. Promocja kraju nieskuteczna?