Fat Baby pomoże Rainbow Tours
Biuro podróży Rainbow Tours rozpoczęło promocję oferty Lato 2013. Przygotowana przez agencję reklamową Fat Baby na zlecenie Rainbow Tours kampania ma na celu prezentację zalet różnorodnej oferty Rainbow Tours, wsparcie przedsprzedaży oferty na Lato 2013 oraz zachęcenie klientów do dokonania rezerwacji z rabatem do 30% (oferta ważna do 21.12.2012).
Działania promocyjne obejmują swym zasięgiem: ogólnopolską telewizję, internet, radio, materiały BTL w oddziałach Rainbow Tours, sieci multi-agentów ABC oraz biur agencyjnych, narzędzia direct mail oraz działania ambientowe. Kampania prowadzona jest na poziomie ogólnopolskim i lokalnym oraz uwzględnia dostosowanie przekazu do bieżącej sytuacji na rynku.
-Jako pierwsi z dużych touroperatorów na rynku przedstawiliśmy klientom ofertę Lato 2013. Nasza propozycja zawarta jest w trzech katalogach, dwóch z oferta wczasową i jednym z objazdówkami. Łącznie na prawie 100 stron klienci znajdą ponad 150 programów wycieczek objazdowych, prawie 80 destynacji i około 500 hoteli. Jesteśmy przekonani, że na chwilę obecną jest to jedna z najbogatszych ofert na rynku - powiedziała Emilia Bratkowska - dyrektor produktu i marketingu Rainbow Tours.
Strategię komunikacji Rainbow Tours oraz kreację dla wszystkich kanałów komunikacji, a także projekty graficzne katalogów Lato 2013 przygotowała agencja Fat Baby, media zaplanował i zakupił wyłoniony w przetargu dom mediowy BiFri.
Agencja Fat Baby pracuje m. in. dla Rainbow Tours. Ma na swoim koncie m.in. kampanie dla Bakalland, Biofarmu, Urzędu Komitetu Integracji Europejskiej, cydru Shade Cider, Biofarmu, portalu pożyczek społecznościowych Kokos.pl, Baltony, telewizorów Orion.
Komentarze
Tagi:
Dział biura turystyczne:
ITAKA kończy współpracę z największym
ECTAA wybrała preferowany kierunek podróży na 2025
Dział dostawcy/usługodawcy branży:
SITE Poland podsumowuje 3 edycję programu Young
Państwo może nakładać obowiązki na dostawców usług internetowych z siedzibą w innym kraju
Ceny wrześniowych wyjazdów rosną trochę
Niemiecki Dzień Turystyki bez
Najlepsze praktyki dotyczące spotkań medycznych. Raport ICCA i AC
Starsze aktualności:
Katastrofa na Odrze może się
Emirates uruchamiają powietrzne
Włochy nieoczywiste - zachęta do
NIK skontrolowała lotnisko w
Jest decyzja środowiskowa dla
Komisja Europejska przedłużyła możliwość pomocy dla małych portów
Oburzenie na ceny biletu na Wawel, ale czy
TSUE: Przewoźnik odpowiada za nienależyte udzielenie pierwszej
Ankieta KE dla
Sezon nad morzem nie jest
Jak sprzedawać w trudnych
Branża gastronomiczna na plusie
Lufthansa stawia na destynacje turystyczne
Da Grasso - franczyzobiorca sam zdecyduje o menu
W sierpniu trasa górnicza w wielickiej kopalni taniej o połowę
Gwiazdki dla Gdańskiej Informacji Turystycznej
Rzym walczy z mafijnym wizerunkiem
Czarna lista portali turystycznych z bazą noclegową