Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Specjalista ds.turystyki - biuro podróży w...
- Sprzedam pensjonat Rabka Zdrój
- B.P. ITAKA w C.H.M1 w Czeladzi zatrudni
- NEKERA - Specjalista Wsparcia Sprzedaży
- Młodszy Specjalista ds. obsługi klienta
- Doradca klienta Biuro Podróży Itaka Kraków M1
- RAINBOW Doradca Klienta
- NEKERA - Flight Specialist
- NEKERA - Product Manager (Warszawa)
- pilot Wiedeń : 31.05-01.06.2024
Gwiazdki dla Gdańskiej Informacji Turystycznej
Kolejna edycja certyfikacji punktów informacji turystycznej zakończyła się przyznaniem przez komisję certyfikacyjną Polskiej Organizacji Turystycznej 4 gwiazdek dla Gdańskiego Centrum Informacji Turystycznej. Jest to największa liczba gwiazdek możliwa do uzyskania przez punkt informacji.
System certyfikacji funkcjonuje od 2010 roku i jego celem jest przed wszystkim zapewnienie odpowiedniej jakości obsługi turystów przez punkty informacji turystycznej w całej Polsce. Główne kryteria, które decydują o certyfikacji to: lokalizacja, oznakowanie, obsługa oraz dostęp do bezpłatnych materiałów.
"Gdańskie Centrum Informacji Turystycznej, jako pierwsze w województwie pomorskim zostało certyfikowane w roku 2011, uzyskując tak jak w roku następnym największą ilość gwiazdek" - mówi Katarzyna Mazanowicz - Heinze, Kierownik informacji turystycznej.
Gdańskie Centrum Informacji Turystycznej zlokalizowane jest na Głównym Mieście w Gdańsku i jest jednym z trzech punktów informacji turystycznych zarządzanych przez Gdańską Organizację Turystyczną. Jego dogodna a zarazem atrakcyjna lokalizacja, obsługa wykwalifikowanej kadry, a także zwycięstwa w licznych konkursach (najlepszy punkt IT podczas EURO 2012 w Polsce) nie jednokrotnie pozwalały na miano najlepszego punktu informacji turystycznej w kraju.
Komentarze
Tagi:
Dział biura turystyczne:
Dział centra informacji i promocji:
Rozpoczyna się kolejna edycja Turystycznych Mistrzostw
Dziwny konkurs na dyrektorów
Polacy na pierwszym miejscu wśród
Wsparcie także turystyki w północno-wschodniej
Starsze aktualności:
Sezon nad morzem nie jest
Jak sprzedawać w trudnych
eSky chwali system NDC
Chorwacja chce jeszcze więcej
ERIF BIG straszy klientów biur
Join Up! Polska uruchamia sprzedaż samych
Wzrost płacy minimalnej uderzy w hotelarstwo i
Programy wsparcia dla
Pasażerowie opóźnionego samolotu sami wykupili nocleg. Przewoźnik powinien to
Ecco Travel wraca z chińską
Oprogramowanie iAlbatrosa na rynku hotelarskim
Lotnisko zapłaci odszkodowanie?
Hoteli przybyło, ubędzie klientów
Gwałtowny spadek liczby przyjazdów do Egiptu
Kraków: otwarto nowy trzygwiazdkowy hotel
Czarna lista portali turystycznych z bazą noclegową
przemyslenia zwiazane z branza i studiami z nia zwiazanymi
Antyczna Grecja, 15 dni objazd + pobyt, Peloponez+Skiathos+G