TUR-INFO.pl | Serwis informacyjny branży turystycznej
ZAJRZYJ DO NAS NA: TUR-INFO.PL na Facebook TUR-INFO.PL na Twitter

Promocja Wielkiej Brytanii: za rok igrzyska w Londynie

W Wielkiej Brytanii rozpoczęło się wielkie odliczanie do letnich igrzysk olimpijskich i paraolimpijskich, które odbędą się w Londynie. W tej okazji, VisitBritain - Narodowa Organizacja Turystyki Wielkiej Brytanii, przytacza dane potwierdzające znaczenie sportu i igrzysk w promocji kraju.


Spodziewana liczba widzów, którzy zasiądą przed telewizorami, aby śledzić zmagania najlepszych, ma wynieść ok 4 miliardów. To okazja, aby zachęcić ludzi na całym świecie do odwiedzenia wielkiej Brytanii.

Zawody mają odbywać się na największych i najsłynniejszych arenach sportowych, takich jak: Wimbledon, Wembley, Hampden Park i Millennium Stadium. W otoczeniu oryginalnych krajobrazów Wybrzeża Jurajskiego, Greenwich, Hyde Park, Windsor i Eton i Horse Guards Parade.

VisitBritain niedawno wdrożyła swój najnowszy program promocyjny, zaplanowany na dziesięć lat. Pierwsza część, której slogan głosi "Wielka Brytania - zapraszamy" obejmuje kampanię z udziałem brytyjskich celebrytów: Judi Dench, Dev’a Patel’s, Twiggy, Rupert’a Everett’a i Jamie’ego Oliver’a. Znane postaci z showbiznesu mają pomóc w wypromowaniu Wielkiej Brytanii, jako miejsca atrakcyjnego pod względem turystycznym.

W programie nie zabraknie także udziału branży turystycznej. Sieci hoteli i linie lotnicze mocno zaangażowały się w promocję Wysp. Działania promocyjne na 21 najważniejszych dla Wlk. Brytanii rynkach, mają przyciągnąć 4 mln. gości w ciągu najbliższych czterech lat.

Badania potwierdzają, że zagraniczni turyści wydali ponad 2 mld funtów na uprawianie, czy oglądanie sportów, w samej Wlk. Brytanii.

Kalendarium sportowe na najbliższe kilka lat dla Anglii wygląda następująco:
- w 2014 r. w Glasgow odbędą się Igrzyska Wspólnoty Narodów,
- w 2015 r. Wielka Brytania będzie gościć Puchar Świata w rugby,
- w 2019 r. Puchar Świata w krykiecie

Przed VisitBritain szansa przyciągnięcia zagranicznych gości, co zapewni stałe miejsca pracy i rozwój gospodarczy państwa.

Z danych UNWTO wynika, że Wielka Brytania w 2010 była szóstym najchętniej odwiedzanym regionem zagranicznych turystów. Tylko w zeszłym roku Wyspy odwiedziło 29,6 mln turystów, którzy wydali na urlop około 16,7 mld funtów. Najwięcej wydają amerykańscy turyści, w roku ubiegłym zostawili tu 1,2 mld funtów. To sprawia, że Stany Zjednoczone stanowią największy rynek turystyczny dla Wielkiej Brytanii.

W ostatniej dekadzie zanotowano także znaczny wzrost turystyki przyjazdowej rynku francuskiego - 456 mln funtów, australijskiego - 424 mln funtów. Według prognoz VisitBritain, w latach 2008-2014 liczba przyjazdów z Chin wzrośnie o 89%, z Indii o 29%, a z Rosji o 24%.

VisitBritain to narodowa brytyjska organizacja, zajmująca się promocją kraju za granicą i rozwojem turystyki na skalę międzynarodową.




Komentarze

(kiedy jest to możliwe, sugerujemy podpisanie się)

(akceptacja regulaminu)


Tagi:
W Wielkiej Brytanii wielkie odliczanie letnie igrzyska olimpijskie paraolimpijskie w Londynie VisitBritain Narodowa Organizacja Turystyki Wielkiej Brytanii zmagania najlepszych znaczenie sportu promocja kraju liczba widzów 4 miliardy funtów zwiedzić zawody największe najsłynniejsze areny sportowe Wimbledon Wembley Hampden Park Millennium Stadium Wybrzeże Jurajskie Greenwich Hyde Park Windsor Eton Horse Guards Parade Judi Dench Dev’ a Patel’ s Twiggy Rupert’ a Everett’ a Jamie’ ego Oliver’ a branża turystyczna sieć hoteli linie lotnicze turyści 2 mld funtów sport Glasgow Puchar Świata w krykiecie w rugby Igrzyska Wspólnoty Narodów UNWTO rynek francuski Diamentowy Jubileusz Królowej książęcy ślub




Ta strona przetwarza dane osobowe oraz używa COOKIES. Szczegóły przetwarzania danych osobowych są opisane w polityce prywatności. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Wszelkie szczegóły w regulaminie, polityce prywatności oraz polityce cookies.
  Akceptuję