Toruń za pół ceny - dwie edycje
W 2013 roku kampania promocyjna w Toruniu zostanie zorganizowana dwa razy. "Toruń za pół ceny" odbędzie się w dwa weekendy: 19-21 kwietnia i 20-22 września.
W tych dniach toruńskie hotele, restauracje, sklepy, kluby, muzea, placówki kultury, sportu i rekreacji obniżą ceny o 50 procent na wszystkie lub wybrane produkty i usługi.
W ubiegłym roku akcja odbyła się tylko w weekend wrześniowy. Wzięło w niej udział 111 różnych podmiotów. Kampania cieszyła się dużym zainteresowaniem. Z ofert skorzystało blisko 33 tys. osób, w tym ok. 8 tys. turystów.
W tym roku organizatorzy chcą zachęcić mieszkańców i turystów do odwiedzenia starówki zarówno na początku sezonu turystycznego jak i na jego zakończenie.
Komentarze
Tagi:
Dział gastronomia:
Przewodnik Michelin - więcej lokali z
Elektroniczne faktury zaczną obowiązywać za 2
Lepsza kondycja branży
Program inwestycji dla branży turystyka, horeca i
Oznaczenia pochodzenia geograficznego mają być lepiej
Dział centra informacji i promocji:
Rozpoczyna się kolejna edycja Turystycznych Mistrzostw
Dziwny konkurs na dyrektorów
Starsze aktualności:
Katastrofa na Odrze może się
Emirates uruchamiają powietrzne
Włochy nieoczywiste - zachęta do
NIK skontrolowała lotnisko w
Jest decyzja środowiskowa dla
Komisja Europejska przedłużyła możliwość pomocy dla małych portów
Oburzenie na ceny biletu na Wawel, ale czy
TSUE: Przewoźnik odpowiada za nienależyte udzielenie pierwszej
Ankieta KE dla
Sezon nad morzem nie jest
Jak sprzedawać w trudnych
Toskania, Wenecja zmagają się z żywiołem
Tour Salon to podróż dookoła świata w cztery dni
Mniej Egiptu w biurach podróży
Trudno uwierzyć, że to lotnisko
Sprzedaż w biurach podróży pnie się do góry
Piosenki turystyczne w Egipcie
Jak być arystokratą w biznesie?
Reklamy turystyczne w krzywym zwierciadle
Gdańsk otrzymał prestiżową nagrodę
Wakacje.pl i EasyGo.pl: analiza wakacyjnych zakupów
Ulewne deszcze podtapiają Włochy