Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Zainwestuje w biznes braza turystyczna
- EXTRA URLOP - specjalista d/s turystyki
- Specjalista ds. turystyki Rainbow Tours WARSZAWA...
- REZYDENT HOTELOWY - KRETA GRECJA
- SPECJALISTA DS.TURYSTYKI ITAKA BEŁCHATÓW
- TUI Łomianki, specjalista d/s turystyki
- Rezydent w hotelu
- Specjalista ds. turystyki Wrocław
- Pilot z językiem portugalskim
- Reise hit- poszukujmy pracownika


Certyfikaty za działalność marketingową w internecie
Jak zdobyć nowego klienta? Jak go utrzymać? Jak go zachęcić by to właśnie na naszej stronie internetowej zarezerwował pokój lub wycieczkę? To częste pytania, które zadają sobie właściciele hoteli i biur podróży odpowiedzialni za sprzedaż, szczególnie obecnie, gdy miliony Polaków, każdego roku aktywnie poszukują usług turystycznych w sieci.
Organizatorzy Programu Certyfikacji Lider eTurystyki informują, że został on stworzony z myślą o wyróżnieniu przedstawicieli branży turystycznej i hotelarskiej, którzy zapewniają bezpieczeństwo, wiarygodność i prowadzą profesjonalne działania w nowoczesnych kanałach komunikacji.
Według deklaracji organizatorów, misją programu Lider eTurystyki jest podnoszenie jakości obsługi klienta w biurach podróży i hotelach oraz zapewnienie konsumentowi najwyższego poziomu bezpieczeństwa i komfortu w procesie rezerwacji ofert i usług za pośrednictwem internetu.
Hotele, inne obiekty noclegowe, biura podróży i agencje turystyczne, które zdecydują się na uczestnictwo w Programie przechodzą szczegółowy audyt, którego celem jest weryfikacja ich aktywności internetowej. Analiza obejmuje kilkadziesiąt punktów, które podzielone są na cztery kategorie:
- poziom obsługi klienta w kanale online
- przyjazność i wiarygodność witryny www
- aktywność internetowa w świetle obowiązujących przepisów prawa
- profesjonalizm w marketingu online
Laureaci Programu otrzymają godło, certyfikat i tytuł Lidera eTurystyki. Dodatkowo organizator programu deklaruje zapewnienie wszystkim Liderom promocji w internecie.
"W czasach ogromnego wzrostu znaczenia internetu w procesie sprzedaży usług turystycznych i hotelarskich, jedną z dróg do sukcesu w warunkach nieustannej i coraz ostrzejszej konkurencji, staje się prowadzenie działań w oparciu o najwyższe standardy. Tego oczekują zarówno goście hotelu, jak i klienci biur podróży. Naprzeciw tym oczekiwaniom wychodzi Program Lider eTurystyki, który wskazuje i rekomenduje klientom najlepszych przedstawicieli turystyki w wirtualnym świecie. Dla hoteli i biur podróży uczestnictwo w Programie to prestiż, wzmocnienie wizerunku i potwierdzenie nowoczesności i innowacyjności danej firmy - to również duża szansa na większą liczbę rezerwacji internetowych." - mówi Rafał Marek, dyrektor Programu Lider eTurystyki.
Do Programu mogą przystąpić przedstawicie turystyki i hotelarstwa, dla których internet jest ważnym narzędziem promocji i sprzedaży swoich usług. Szczegółowe informacje dotyczące Programu Lider eTurystyki znajduje się na jego stronie internetowej.
Komentarze
Tagi:
Dział biura turystyczne:
UOKiK nałożył ogromną karę na
Ceny wyjazdów na wakacje dalej w
Liczba Polaków odwiedzających Czechy
Dział dostawcy/usługodawcy branży:
Powstaje wielka grupa serwisów
TSUE: Włoskie regulacje dot. Airbnb, czy Expedii niezgodne z prawem
SITE Poland podsumowuje 3 edycję programu Young
Państwo może nakładać obowiązki na dostawców usług internetowych z siedzibą w innym kraju
Starsze aktualności:
Branża wydarzeń i spotkań wnosi dużo do
Wakacje.pl prognozują udaną
II Olimpiada Umiejętności
Mało Polaków wyjechało turystycznie na
System pobierania opłat drogowych zawiódł, ITD ukarała
Jak inwestycja w przyczepę kempingową zmienia oblicze
Dziwny konkurs na dyrektorów
Sztuczne zęby, kajdanki i butle z tlenem - co gubią pasażerowie
Lufthansa: wirtualne meldowanie się
Luwr likwiduje darmowe wejścia
W tym rankingu znalazły się najgorsze hotele
Ryanair konkurentem Iberii Express
Turcja odnotowuje wzrost zainteresowania zagranicznych turystów
Emirates partnerem Benfiki Lizbona
Przezorny, ubezpieczony w turystyce
Lufthansa poprawia wyniki w I-szym kwartale 2012 roku
Dziś rozpoczyna się Tour Salon 2013
Podróż marzeń do Niemiec - kampania na Facebooku
Best Western widzi potencjał na Pomorzu