Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Pilot wycieczek rowerowych
- REZYDENT TURYSTYCZNY REGO-BIS - SEZON 2024
- Animator Czasu Wolnego - Bułgaria
- KIEROWNIK DZIAŁU REZERWACJI
- PRACOWNIK DZIAŁU CALL CENTER
- Pilot na Węgry
- Project Manager (Katowice)
- Specjalista ds. rezerwacji w jęz. polskim
- Specjalista ds.turystyki - biuro podróży w...
- Sprzedam pensjonat Rabka Zdrój
Zobacz także
Promocja atrakcji turystycznych w sieci
eSky reklamuje się, że taniej niż u touroperatora
Promocja Polski podczas 75-lecia słynnych ogrodów Keukenhof
Program inwestycji dla branży turystyka, horeca i kultura
NEKERA - liczne nowości na zimę 2024/25
Rozpoczyna się kolejna edycja Turystycznych Mistrzostw Blogerów
Certyfikaty za działalność marketingową w internecie
Jak zdobyć nowego klienta? Jak go utrzymać? Jak go zachęcić by to właśnie na naszej stronie internetowej zarezerwował pokój lub wycieczkę? To częste pytania, które zadają sobie właściciele hoteli i biur podróży odpowiedzialni za sprzedaż, szczególnie obecnie, gdy miliony Polaków, każdego roku aktywnie poszukują usług turystycznych w sieci.
Organizatorzy Programu Certyfikacji Lider eTurystyki informują, że został on stworzony z myślą o wyróżnieniu przedstawicieli branży turystycznej i hotelarskiej, którzy zapewniają bezpieczeństwo, wiarygodność i prowadzą profesjonalne działania w nowoczesnych kanałach komunikacji.
Według deklaracji organizatorów, misją programu Lider eTurystyki jest podnoszenie jakości obsługi klienta w biurach podróży i hotelach oraz zapewnienie konsumentowi najwyższego poziomu bezpieczeństwa i komfortu w procesie rezerwacji ofert i usług za pośrednictwem internetu.
Hotele, inne obiekty noclegowe, biura podróży i agencje turystyczne, które zdecydują się na uczestnictwo w Programie przechodzą szczegółowy audyt, którego celem jest weryfikacja ich aktywności internetowej. Analiza obejmuje kilkadziesiąt punktów, które podzielone są na cztery kategorie:
- poziom obsługi klienta w kanale online
- przyjazność i wiarygodność witryny www
- aktywność internetowa w świetle obowiązujących przepisów prawa
- profesjonalizm w marketingu online
Laureaci Programu otrzymają godło, certyfikat i tytuł Lidera eTurystyki. Dodatkowo organizator programu deklaruje zapewnienie wszystkim Liderom promocji w internecie.
"W czasach ogromnego wzrostu znaczenia internetu w procesie sprzedaży usług turystycznych i hotelarskich, jedną z dróg do sukcesu w warunkach nieustannej i coraz ostrzejszej konkurencji, staje się prowadzenie działań w oparciu o najwyższe standardy. Tego oczekują zarówno goście hotelu, jak i klienci biur podróży. Naprzeciw tym oczekiwaniom wychodzi Program Lider eTurystyki, który wskazuje i rekomenduje klientom najlepszych przedstawicieli turystyki w wirtualnym świecie. Dla hoteli i biur podróży uczestnictwo w Programie to prestiż, wzmocnienie wizerunku i potwierdzenie nowoczesności i innowacyjności danej firmy - to również duża szansa na większą liczbę rezerwacji internetowych." - mówi Rafał Marek, dyrektor Programu Lider eTurystyki.
Do Programu mogą przystąpić przedstawicie turystyki i hotelarstwa, dla których internet jest ważnym narzędziem promocji i sprzedaży swoich usług. Szczegółowe informacje dotyczące Programu Lider eTurystyki znajduje się na jego stronie internetowej.
Komentarze
Tagi:
Dział biura turystyczne:
ECTAA wybrała preferowany kierunek podróży na 2025
Elektroniczne faktury zaczną obowiązywać za 2
Promocja Polski podczas 75-lecia słynnych ogrodów
Dział dostawcy/usługodawcy branży:
SITE Poland podsumowuje 3 edycję programu Young
Państwo może nakładać obowiązki na dostawców usług internetowych z siedzibą w innym kraju
Ceny wrześniowych wyjazdów rosną trochę
Niemiecki Dzień Turystyki bez
Najlepsze praktyki dotyczące spotkań medycznych. Raport ICCA i AC
Starsze aktualności:
Komisja Europejska przedłużyła możliwość pomocy dla małych portów
Oburzenie na ceny biletu na Wawel, ale czy
TSUE: Przewoźnik odpowiada za nienależyte udzielenie pierwszej
Ankieta KE dla
Sezon nad morzem nie jest
Jak sprzedawać w trudnych
eSky chwali system NDC
Chorwacja chce jeszcze więcej
ERIF BIG straszy klientów biur
Join Up! Polska uruchamia sprzedaż samych
Wzrost płacy minimalnej uderzy w hotelarstwo i
Programy wsparcia dla
Pasażerowie opóźnionego samolotu sami wykupili nocleg. Przewoźnik powinien to
Sztuczne zęby, kajdanki i butle z tlenem - co gubią pasażerowie
Lufthansa: wirtualne meldowanie się
Luwr likwiduje darmowe wejścia
W tym rankingu znalazły się najgorsze hotele
Ryanair konkurentem Iberii Express
Turcja odnotowuje wzrost zainteresowania zagranicznych turystów
Emirates partnerem Benfiki Lizbona
Przezorny, ubezpieczony w turystyce
Lufthansa poprawia wyniki w I-szym kwartale 2012 roku
Dziś rozpoczyna się Tour Salon 2013
Podróż marzeń do Niemiec - kampania na Facebooku
Best Western widzi potencjał na Pomorzu