Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Rezydent: Turcja - Riwiera Turecka
- Szukamy przewodnika tatrzańskiego, Dolina...
- Kraków - Junior Specjalista ds. Turystyki
- PIlot niemieckojęzyczny 16.07-18.07
- Znasz CRM dla Agenta lub N-SYKON ?
- PILNIE poszukiwany pilot wahadłowy Kraków -...
- Rezydent - Riwiera Makarska 18-29.07.22
- Opiekun Cypr 6.08
- SPECJALISTA ds. TURYSTYKI AGENCYJNEJ (Kraków)
- Praca w biurze podróży w Warszawie - od zaraz


Certyfikaty za działalność marketingową w internecie
Jak zdobyć nowego klienta? Jak go utrzymać? Jak go zachęcić by to właśnie na naszej stronie internetowej zarezerwował pokój lub wycieczkę? To częste pytania, które zadają sobie właściciele hoteli i biur podróży odpowiedzialni za sprzedaż, szczególnie obecnie, gdy miliony Polaków, każdego roku aktywnie poszukują usług turystycznych w sieci.
Organizatorzy Programu Certyfikacji Lider eTurystyki informują, że został on stworzony z myślą o wyróżnieniu przedstawicieli branży turystycznej i hotelarskiej, którzy zapewniają bezpieczeństwo, wiarygodność i prowadzą profesjonalne działania w nowoczesnych kanałach komunikacji.
Według deklaracji organizatorów, misją programu Lider eTurystyki jest podnoszenie jakości obsługi klienta w biurach podróży i hotelach oraz zapewnienie konsumentowi najwyższego poziomu bezpieczeństwa i komfortu w procesie rezerwacji ofert i usług za pośrednictwem internetu.
Hotele, inne obiekty noclegowe, biura podróży i agencje turystyczne, które zdecydują się na uczestnictwo w Programie przechodzą szczegółowy audyt, którego celem jest weryfikacja ich aktywności internetowej. Analiza obejmuje kilkadziesiąt punktów, które podzielone są na cztery kategorie:
- poziom obsługi klienta w kanale online
- przyjazność i wiarygodność witryny www
- aktywność internetowa w świetle obowiązujących przepisów prawa
- profesjonalizm w marketingu online
Laureaci Programu otrzymają godło, certyfikat i tytuł Lidera eTurystyki. Dodatkowo organizator programu deklaruje zapewnienie wszystkim Liderom promocji w internecie.
"W czasach ogromnego wzrostu znaczenia internetu w procesie sprzedaży usług turystycznych i hotelarskich, jedną z dróg do sukcesu w warunkach nieustannej i coraz ostrzejszej konkurencji, staje się prowadzenie działań w oparciu o najwyższe standardy. Tego oczekują zarówno goście hotelu, jak i klienci biur podróży. Naprzeciw tym oczekiwaniom wychodzi Program Lider eTurystyki, który wskazuje i rekomenduje klientom najlepszych przedstawicieli turystyki w wirtualnym świecie. Dla hoteli i biur podróży uczestnictwo w Programie to prestiż, wzmocnienie wizerunku i potwierdzenie nowoczesności i innowacyjności danej firmy - to również duża szansa na większą liczbę rezerwacji internetowych." - mówi Rafał Marek, dyrektor Programu Lider eTurystyki.
Do Programu mogą przystąpić przedstawicie turystyki i hotelarstwa, dla których internet jest ważnym narzędziem promocji i sprzedaży swoich usług. Szczegółowe informacje dotyczące Programu Lider eTurystyki znajduje się na jego stronie internetowej.
Komentarze
Tagi:
Dział biura turystyczne:
Europejska turystyka odradza się, choć brakuje jej rąk do
Północna Izba Gospodarcza: niech wszyscy wiedzą, że w Polsce jest
Tarcza prawna przynosi nowe rozwiązania dla
Dział dostawcy/usługodawcy branży:
Ponad 100 nauczycieli wzięło udział w konferencji
30 krajów zgłosiło się do sieci stworzonej przez UNWTO i
Wiener poszerza ofertę o pakiet ubezpieczeń dla organizatorów
Polska Izba Turystyki z Grupą MTP zorganizują targi turystyczne w
Starsze aktualności:
Air France poleci do Quebec
Ilu gości przyjęła Kopalnia Soli w
Tajlandia wznowi program Test and
Generali wprowadza nowe ubezpieczenie od kosztów
Aplikacja usprawni certyfikację punktów informacji
Lublin celuje w hiszpańskich
89 hoteli dołączyło do IGHP w 2021
Podpisano list intencyjny w sprawie organizacji Igrzysk
Google coraz większą konkurencją dla
Nieco niższe ceny wyjazdów
Rekomendacje Poland Convention Bureau
IGHP angażuje się w profilaktykę nowotworową wśród pracowników branży
Hotel Stay Inn pod skrzydłami fundacji Polskie Hotele
Traveldata: Pierwszy rok pandemii znacznie bardziej niekorzystny dla TUI Poland niż dla
Sztuczne zęby, kajdanki i butle z tlenem - co gubią pasażerowie
Lufthansa: wirtualne meldowanie się
Luwr likwiduje darmowe wejścia
W tym rankingu znalazły się najgorsze hotele
Ryanair konkurentem Iberii Express
Turcja odnotowuje wzrost zainteresowania zagranicznych turystów
Emirates partnerem Benfiki Lizbona
Przezorny, ubezpieczony w turystyce
Lufthansa poprawia wyniki w I-szym kwartale 2012 roku
Dziś rozpoczyna się Tour Salon 2013
Podróż marzeń do Niemiec - kampania na Facebooku
Best Western widzi potencjał na Pomorzu
Na kieleckim Rynku stają pierwsze ogródki letnie
Jak Polacy wybierają miejsca do zwiedzenia?
Mobilna informacja turystyczna w Poznaniu
Islandzki przewoźnik wchodzi na polski rynek
Kraków lepszy od Rzymu i Paryża
Triada, wakacje na Rodos Hotel Ideal
Spytek Leszek Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Handlowo-Usługowe
