TUR-INFO.pl | Serwis informacyjny branży turystycznej
ZAJRZYJ DO NAS NA: TUR-INFO.PL na Facebook TUR-INFO.PL na Twitter

Paryż za brudny dla turystów?

Wśród Europejczyków Paryż zasłynął jako miejsce idealne na spędzenie romantycznego weekendu, tudzież kulturalną rozrywkę. Ciekawe jakie zdanie na temat europejskiej stolicy miłości maja obywatele innych kontynentów?


Otóż Amerykanom przeszkadza brud, szczególnie w biedniejszych dzielnicach Paryża. Okazuje się jednak, że większość europejczyków ma podobne odczucia względem Nowego Jorku. Rozwijająca się ostatnio grupa podróżnych z krajów BRIC - chodzi tutaj o Brazylię, Rosję, Indie oraz Chiny również nie pała zachwytem, ani nad samym Paryżem, ani Francją w ogóle. Jedynie 39% turystów z Chin i 43% turystów z Indii było bardzo zadowolonych z wizyty w Paryżu. Miasto jednak na tyle okryło się sławą, że istnieje na mapie podróżniczej prawie każdego zagranicznego turysty, który wybiera się na podbój Starego Kontynentu. Ku zaskoczeniu duża część turystów z krajów rozwijających się nie wyraża zbytniego entuzjazmu w kwestii powrotu do stolicy Francji.

Opinii Paryża jako idealnego miasta na wypoczynek zaszkodziło hotelarstwo. Zdaniem mieszkańców z krajów rozwijających się standard usług proponowanych nad Sekwaną jest daleki od ich oczekiwań. Podobnie, relatywnie niewielka ilość sklepów wpłynęła na negatywne odczucia obywateli krajów BRIC. Paryż wciąż pozostaje atrakcyjny pod względem kulturalnym. Turyści chwalą sobie tamtejsze muzea i ośrodki kulturalne.

Od kilku lat zarówno Francja jak i pozostałe kraje europejskie muszą stawić czoła zupełnie nowej klienteli turystów ze wschodu. Jak widać oczekiwania jednych jak i drugich różnią się od siebie. Kluczem do sukcesu pozostaje dostosowanie swoich możliwości do oczekiwań co raz to wymagających turystów.




Komentarze

(kiedy jest to możliwe, sugerujemy podpisanie się)

(akceptacja regulaminu)


Tagi:
europejczyk Paryż obywatel kontynent weekend kulturalna rozrywka BRIC Brazylia Rosja Indie Chiny Francja obywatel kraje rozwijające się ośrodki kulturalne muzea klientela Sekwana klucz do sukcesu




Ta strona przetwarza dane osobowe oraz używa COOKIES. Szczegóły przetwarzania danych osobowych są opisane w polityce prywatności. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Wszelkie szczegóły w regulaminie, polityce prywatności oraz polityce cookies.
  Akceptuję