Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Animator Czasu Wolnego - Bułgaria
- KIEROWNIK DZIAŁU REZERWACJI
- PRACOWNIK DZIAŁU CALL CENTER
- Pilot na Węgry
- Project Manager (Katowice)
- Specjalista ds. rezerwacji w jęz. polskim
- Specjalista ds.turystyki - biuro podróży w...
- Sprzedam pensjonat Rabka Zdrój
- B.P. ITAKA w C.H.M1 w Czeladzi zatrudni
- NEKERA - Specjalista Wsparcia Sprzedaży
Mazury: turystom przypłyną na pomoc wodne karetki
Od 1 czerwca (środa) do końca września na Szlaku Wielkich Jezior Mazurskich całodobowe dyżury będzie pełnić pięć wodnych karetek pogotowia. Ratownicy stacjonują w Rynie, Giżycku, Sztynorcie, Wierzbie oraz Iławie. Dotarcie karetki do potrzebujących ma zajmować od chwili przyjęcia wezwania - ok. 15 min. Z zeszłym roku Mazurski WOPR udzielił pomocy blisko 500 osobom.
W składzie załogi znajduje się stermotorzysta (posiadający uprawnienia ratownika wodnego) oraz dwóch ratowników medycznych. Wodna karetka specjalistyczna ze Sztynortu posiada w zespole również lekarza.
Wodne karetki zostały wyposażone w taki sam sprzęt medyczny jak w zwykłych ambulansach (m.in. defibrylatory, respiratory, butle z tlenem, pompy infuzyjne oraz leki). Osoby wymagajże pilnej pomocy zostaną przekazane na brzegu załogom tradycyjnych karetek. W razie potrzeby, na Mazury zostanie wysłany także eurocopter stacjonujących w Olsztynie, Suwałkach oraz Białymstoku.
Ratunkowe motorówki wyposażono ponadto w większe nadbudówki. Dzięki temu pacjenci nie będą ratowani pod gołym niebem, a wewnątrz kabiny.
W tym sezonie na Mazurach pojawi się prócz wodnych karetek, prawie 100 ratowników oraz 15 łodzi WOPR-u. Do końca tego miesiąca wzdłuż Szlaku Wielkich Jezior Mazurskich zostanie uruchomiony system kilkunastu latarni, które ostrzegą żeglarzy przed zbliżającą się nawałnicą.
Komentarze
Tagi:
Dział dla turystów:
ECTAA wybrała preferowany kierunek podróży na 2025
Udany pierwszy kwartał w Porcie Lotniczym
Starsze aktualności:
Komisja Europejska przedłużyła możliwość pomocy dla małych portów
Oburzenie na ceny biletu na Wawel, ale czy
TSUE: Przewoźnik odpowiada za nienależyte udzielenie pierwszej
Ankieta KE dla
Sezon nad morzem nie jest
Jak sprzedawać w trudnych
eSky chwali system NDC
Chorwacja chce jeszcze więcej
ERIF BIG straszy klientów biur
Join Up! Polska uruchamia sprzedaż samych
Wzrost płacy minimalnej uderzy w hotelarstwo i
Programy wsparcia dla
Pasażerowie opóźnionego samolotu sami wykupili nocleg. Przewoźnik powinien to
Ryanair podpisał umowę na tanie przewozy autobusowe
Syria otworzy się na turystów?
Zmiany w zarządach spółek hotelowych
Klienci Filiz Tour dostaną pieniądze
Powrót z wakacji z Marszałkiem Województwa