Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Specjalista ds.turystyki - biuro podróży w...
- Sprzedam pensjonat Rabka Zdrój
- B.P. ITAKA w C.H.M1 w Czeladzi zatrudni
- NEKERA - Specjalista Wsparcia Sprzedaży
- Młodszy Specjalista ds. obsługi klienta
- Doradca klienta Biuro Podróży Itaka Kraków M1
- RAINBOW Doradca Klienta
- NEKERA - Flight Specialist
- NEKERA - Product Manager (Warszawa)
- pilot Wiedeń : 31.05-01.06.2024
Przewoźnik lotniczy ogłasza konkurs
Darmowa kawa przed wylotem i możliwość wygrania kart członkowskich Elite. Dodatkowo zwolnienie z opłat za przewóz bagażu na europejskich lotach KLM. Oto nagrody, które czekają na uczestników programu Flying Blue. Akcja przygotowana przez AIR FRANCE KLM potrwa do 30 września br.
Więcej informacji dostępnych jest na stronie flyingbluepage.pl.
Pasażerowie planujący przelot liniami AIR FRANCE lub KLM między 6 sierpnia a 30 września br. mogą przed wylotem z Warszawy zrealizować specjalny kupon w jednej z lotniskowych kawiarni ("Business Shark", "So! Coffee" lub "Voyage Cafe").
W konkursie mogą wziąć udział podróżni, którzy zarejestrują się do programu Flying Blue, mają ważny bilet na przelot liniami AIR FRANCE lub KLM oraz wymienią ulotkę promującą akcję na kupon w biurze biletowym francusko-holenderskiego przewoźnika na lotnisku w Warszawie. Ulotki dostępne są w biurach AIR FRANCE KLM (w formie elektronicznej i papierowej), w wybranych biurach podróży oraz w taksówkach korporacji Super Taxi w Warszawie.
Ponadto podróżni, którzy liczą na dedykowane stanowiska odprawy, udogodnienia w ramach SkyPriority i zwolnienia z opłat za przewóz większej ilości bagażu, mogą wygrać karty członkowskie na poziomie Elite. Wystarczy na stronie www.flyingbluepage.pl odpowiedzieć na pytanie: "Jak chciałbyś wydać swoje Mile z Flying Blue?" najpóźniej do 30 września br.
Zwycięzca otrzyma kartę o najwyższym poziomie Platinum, a wraz z nią liczne przywileje (np. bezpłatny wstęp do saloników biznesowych, bezpłatnie prawo wyrobu specjalnych miejsc na pokładzie czy 100% więcej Mil). Drugie miejsce nagrodzone zostanie kartą Gold a trzecie kartą Silver. Zwycięzców poznamy 18 października br.
"Program Flying Blue istnieje od 2005 roku i liczy ponad 19 milionów członków na całym świecie. W tym roku Flying Blue otrzymał nagrodę Freddie Awards w regionie Europy i Afryki za najlepszy program lojalnościowy w transporcie lotniczym. Statuetka Freddie jest symbolem doskonałości i przyznawana jest wyłącznie firmom wyróżnionym przez osoby, które dużo czasu spędzają w podróży" - mówi Agnieszka Plewczyńska, Marketing Manager AIR FRANCE KLM Poland. "W podziękowaniu za powierzone nam zaufanie chcielibyśmy zaprosić wszystkich uczestników Flying Blue do udziału w naszej specjalnej akcji" - dodaje.
Posiadacze kart Flying Blue już na poziomie IVORY (wystarczy rejestracja) zwolnieni są z opłat za przewóz bagażu na europejskich lotach KLM. Przystąpienie do programu Flying Blue jest bezpłatne. Zarejestrować się można na stronie www.flyingblue.com, w trakcie odprawy lub na wyświetlaczu dotykowym przy biurze biletowym AIR FRANCE KLM na lotnisku w Warszawie.
Komentarze
Tagi:
Dział centra informacji i promocji:
Rozpoczyna się kolejna edycja Turystycznych Mistrzostw
Dziwny konkurs na dyrektorów
Polacy na pierwszym miejscu wśród
Dział dla turystów:
Udany pierwszy kwartał w Porcie Lotniczym
IGHP: Wielkanoc dobra, majówka będzie jeszcze
Starsze aktualności:
Sezon nad morzem nie jest
Jak sprzedawać w trudnych
eSky chwali system NDC
Chorwacja chce jeszcze więcej
ERIF BIG straszy klientów biur
Join Up! Polska uruchamia sprzedaż samych
Wzrost płacy minimalnej uderzy w hotelarstwo i
Programy wsparcia dla
Pasażerowie opóźnionego samolotu sami wykupili nocleg. Przewoźnik powinien to
Ecco Travel wraca z chińską
Gessler: Widzowie zahipnotyzowani?
Hotel nie zapłaci pracownikom?
Środki unijne wspierają rozwój polskiej turystyki
Jakie cele stawia sobie MSiT na nadchodzący rok?
Dzienio, Sulej, Mingos - szukam oszukanych przez tą babę
Promy na trasie Dover - Calais pływają już 190 lat
Letnia kampania w kawiarniach Coffeeheaven
W Moskwie powstanie park rozrywki Universal Park&Resorts
Konferencja na EuroGastro 2014
Mniejsze podatki dla gastronomii