TUR-INFO.pl | Serwis informacyjny branży turystycznej
ZAJRZYJ DO NAS NA: TUR-INFO.PL na Facebook TUR-INFO.PL na Twitter






Targi dla hotelarzy - atrakcje

Podczas piątej edycji Targów WorldHotel blisko 100 wystawców prezentuje swoje produkty i usługi dla hotelarstwa, a w programie wydarzeń towarzyszących można znaleźć wiele konferencji, seminariów, szkoleń, a nawet - co jest nowością - pokazy cukiernicze i barmańskie oraz warsztaty kawowe.


Jubileuszowa edycja targów, odbywających się od 3 października w Centrum MT Polska przy ul. Marsa 56c w Warszawie, potrwa trzy dni - do piątku, 5 października. Honorowy Patronat nad targami objął Waldemar Pawlak, Minister Gospodarki. Organizatorem wydarzenia jest firma MT Targi.

Wystawcy prezentują niemal wszystko, co jest niezbędne do kompleksowego wyposażenia różnego rodzaju obiektów noclegowych: od galanterii hotelowej, poprzez stolarkę budowlaną, a skończywszy na środkach czystości. Ekspozycja targowa została podzielona na 5 sektorów tematycznych: wyposażenie i wystrój wnętrz, tekstylia i galanteria hotelowa, housekeeping, rozwiązania informatyczne dla obiektów noclegowych oraz infrastruktura rekreacyjna, SPA & Wellness.

Wyposażenie pokojów hotelowych, łazienek i pralni, a także centrów rekreacyjnych i SPA - tegoroczni wystawcy prezentują szeroką ofertę dla obiektów noclegowych. Nie brakuje najróżniejszych elementów do wykończenia i wystroju niemal każdego wnętrza hotelowego utrzymanego w dowolnej tonacji: wyjątkowej kolekcji wykładzin dywanowych, firan, zasłon, tapet, różnego rodzaju oświetlenia i oryginalnych mebli hotelowych. Wśród wystawców można znaleźć producentów i dystrybutorów bielizny pościelowej ręczników oraz konfekcji stołowej, a także najnowszych komputerowych systemów zarządzania hotelem, zabezpieczeń antywłamaniowych i przeciwpożarowych. Interesująco zapowiada się również propozycja firm oferujących wyposażenie hotelowych salonów SPA & Wellness oraz środków czystości i urządzeń czyszczących. Część z wystawców przygotowała atrakcyjne promocje i rabaty na swoje produkty i usługi, w większości aktualne tylko na targach.

Pierwszego dnia targów odbywa się wiele wydarzeń towarzyszących, m.in. szkolenie skierowane do inwestorów i hotelarzy "Hotel - opłacalna inwestycja / Organizacja pracy w hotelu" przygotowane przez czasopismo "Hotelarz" i Horwath HTL. Na zainteresowanych zwiększeniem obrotów usług hotelowych o 20-30% dzięki indywidualnej i unikatowej obsłudze klienta czeka szkolenie, które pod tym tytułem poprowadzi firma SANA Consulting. Uczestnicy wydarzenia będą mogli poznać perspektywę konsumenta i decydenta - ich wartości, motywacje, ścieżki zakupu usług hotelarskich. Dowiedzą się, jaki wpływ ma poziom obsługi klienta na satysfakcję i lojalność gości, a przede wszystkim na zwiększenie aktywności, które budują strukturę wydatków na etapie wyboru i podczas pobytu klienta w hotelu. Pierwszego dnia targów swoje wykłady poprowadzą również wystawcy: "Inteligentny hotel według WAGO" przygotowany przez Wago Elwag oraz konferencja "Revenue Management - budowanie ceny na bazie kosztów usługi hotelowej", której organizatorem jest Cloud Industry Solutions - aplikacja Hotel Data.

Drugi dzień targów rozpocznie konferencja "Prawo autorskie - jak korzystać z utworu w działalności hotelowej i eventowej?", którą przygotowało Stowarzyszenie Autorów ZAiKS. Jakie są obowiązki osób korzystających z utworów w miejscach publicznych? Komu płacić, za co i ile? Tego właśnie dowiedzą się słuchacze konferencji. W tym samym dniu Projekt Hotel Sp. z o.o. poprowadzi cykl wykładów "Problemy właścicieli obiektów hotelowych w Polsce i sposoby ich rozwiązywania". Eksperci zdradzą słuchaczom tajniki skutecznego marketingu z wykorzystaniem nowoczesnych narzędzi i kanałów, a także interesujące rozwiązania biznesowe dla różnej wielkości i charakteru obiektów noclegowych. Wykłady zostały podzielone na dwie sesje: pierwszą "Właścicielski punkt widzenia na rynek hotelowy w Polsce" oraz drugą - "Mniej pracy - więcej zysku w hotelarstwie - jak to zrobić?".

W programie targów można znaleźć również seminaria przygotowane przez Izbę Gospodarczą Hotelarstwa Polskiego: "Wdrażanie nowych technologii" (odbywające się 4 października), a także "Usługi zewnętrzne dla obiektów noclegowych" (odbywające się 5 października). Ostatni dzień targowy wypełni przede wszystkim konferencja "Spa @ Hotel 2012". Eksperci Europejskiej Fundacji SPA omówią rynek i marketing SPA, a także odpowiedzą na pytanie: SPA w hotelu - generator strat czy zysków? Gościem specjalnym konferencji jest Jean-Guy de Gabriac, założyciel i prezes Tip Touch International. Jeden z najbardziej znanych konsultantów SPA na świecie. Wykładowca wielu międzynarodowych kongresów i konferencji SPA w Paryżu, Londynie, Lizbonie, Istambule, Monako, Budapeszcie i Pradze.

Wielu pomysłów i inspiracji na smaczny deser i słodki dodatek do kawy dostarczą pokazy i warsztaty cukiernicze z udziałem mistrza cukierniczego - Tomasza Dekera, a także gościa specjalnego - Pawła Mieszały. Zwiedzający zainteresowani sekretami dobrego, czekoladowego smaku, mogą wziąć udział w warsztatach robienia trufli, a także dekorowania cupcake i cake pops. W programie znajdą się również pokazy: tworzenia rzeźb czekoladowych i dekoracji z karmelu, robienia pralin i trufli - każdego dnia targów na pokazowej powierzchni cukierniczej.

"Kawa w hotelu - co warto o niej wiedzieć?" to tytuł warsztatów organizowanych każdego dnia przez AproTrade / Akademię Kawy, podczas których można zdobyć cenne informacje i umiejętności praktyczne przydatne każdemu, kto chce serwować dobrą, a nie koniecznie najdroższą kawę. Wydarzenie cieszy się tak dużym zainteresowaniem, że już od dawna wszystkie miejsca w poszczególnych grupach warsztatowych są zajęte.
Nowością tegorocznych targów jest też niewątpliwie nowocześnie zaaranżowany profesjonalny bar przygotowany przez Stowarzyszenie Polskich Barmanów. Każdego dnia Stowarzyszenie organizuje na terenie baru "Barmańskie ABC", czyli prezentacje, pokazy i degustacje. Na żywo można podziwiać zręczność profesjonalnych barmanów, a także kosztować efekt końcowy ich wyczynów. Nie zabraknie zabaw edukacyjnych oraz pokazów tematycznych rozpoczynających się każdego dnia targów o 13.00. We środę barmani zaprezentują temat "Klasyka w miksologii - ulubione drinki sławnych ludzi", kolejnego dnia - "Szampan, Cava, Prosecco - drinki szampańskie - elegancja i styl czy profanacja?", natomiast w piątek zwiedzający mogą wzbogacić swoją wiedzę z zakresu podobieństw i różnic pomiędzy Whisky & Whiskey.

Tradycyjnie, wystawcy Targów WorldHotel mogli zgłosić swoje produkty do dwóch konkursów: o Nagrodę Ministra Gospodarki na najbardziej przedsiębiorczą firmę, eksportera i innowatora Targów WorldHotel 2012 oraz konkursu na najlepszą ofertę Targów WorldHotel 2012 organizowanego wspólnie z Izbą Gospodarczą Hotelarstwa Polskiego. Laureaci pierwszego z konkursów otrzymają list Gratulacyjny od Ministra Gospodarki, a także nagrody pieniężne - za I miejsce - 15 tys. zł, za II miejsce - 10 tys. zł. ufundowane przez Ministra Gospodarki. W konkursie na najlepszą ofertę można natomiast wygrać: unikalne logo "The Best of WorldHotel 2012" - rozpoznawalny w branży znak graficzny , pakiet promocyjny sponsorowany przez Izbę Gospodarczą Hotelarstwa Polskiego oraz pakiet reklamowy o wartości 5000 zł ufundowany przez MT Targi. Ogłoszenie wyników obu konkursów nastąpi w dniu 3 października w klubie "Galop" podczas Wieczoru Wystawców.

Od strony merytorycznej przy Targach WorldHotel 2012 współpracują: Akademia Hotelarza, Izba Gospodarcza Hotelarstwa Polskiego, Instytut Rynku Hotelarskiego, Projekt Hotel. Patronat prasowy nad targami objęło czasopismo "Hotelarz", które w tym roku obchodzi pięćdziesięciolecie swojego istnienia, a patronat internetowy objął portal horeca.pl. Targi rekomendowane są przez Warszawską Korporację Targową.
Równolegle z Targami WorldHotel w sąsiedniej hali odbywają się w dniach 3 i 4 października IV Targi Event - Wszystko dla Organizatorów Imprez. Więcej informacji o Targach Event można znaleźć na www.targievent.pl.




Komentarze

(kiedy jest to możliwe, sugerujemy podpisanie się)

(akceptacja regulaminu)


Tagi:
WorldHotel 2012 AproTrade Akademia Kawy informacja Whiskey & Whiskey Cava Prosecco elegancja profanacja konkurs warsztat Towarzyszenie Polskich Barmanów czasopismo SANA zarządzanie wyposażenie hotelowe usługa produkt Horwarth HTL konsument decydent




Ta strona przetwarza dane osobowe oraz używa COOKIES. Szczegóły przetwarzania danych osobowych są opisane w polityce prywatności. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Wszelkie szczegóły w regulaminie, polityce prywatności oraz polityce cookies.
  Akceptuję