Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Animator Czasu Wolnego - Bułgaria
- KIEROWNIK DZIAŁU REZERWACJI
- Project Manager (Katowice)
- Specjalista ds. rezerwacji w jęz. polskim
- Specjalista ds.turystyki - biuro podróży w...
- Sprzedam pensjonat Rabka Zdrój
- B.P. ITAKA w C.H.M1 w Czeladzi zatrudni
- NEKERA - Specjalista Wsparcia Sprzedaży
- Młodszy Specjalista ds. obsługi klienta
- Doradca klienta Biuro Podróży Itaka Kraków M1
Smart Helpline wybrał Travelport
Firma Travelport, dostawca usług i rozwiązań biznesowych dla światowej branży turystycznej, został wybrany na partnera w dziedzinie rozwiązań GDS przez Smart Helpline, polski oddział GAMA Business Travel, globalnej firmy specjalizującej się w organizowaniu podróży służbowych.
Travelport od ponad 20 lat z powodzeniem współpracuje z GAMA Business Travel w Stanach Zjednoczonych. Nowa, wieloletnia umowa rozszerza tę współpracę na obszar Polski.
"Travelport pozostaje głównym dostawcą rozwiązań posiadającym najszerszą ofertę produktów dla branży podróży służbowych " — powiedział Dov Kagan, założyciel i prezes firmy Gama Business Travel. "Oprócz bogatej gamy produktów, argumentem przemawiającym za współpracą z firmą Travelport w Polsce jest jej zaawansowana technologia i zakres oferowanych przez nią usług. W skali globalnej współpracujemy już od ponad 20 lat. Są to relacje bardzo korzystne dla obu stron".
"Jesteśmy bardzo zadowoleni z zawarcia umowy z firmą GAMA Business Travel" — dodała Aleksandra Tomaszewska, dyrektor ds. sprzedaży w Polsce. "Poprzez wysoce rozwiniętą technologię i bogatą zawartość ofert chcemy ułatwić im dotarcie do nowych klientów, co pozwoli na rozwój działalności biura Smart Helpline w Polsce".
Komentarze
Tagi:
Dział biura turystyczne:
eSky reklamuje się, że taniej niż u
Dział dostawcy/usługodawcy branży:
SITE Poland podsumowuje 3 edycję programu Young
Państwo może nakładać obowiązki na dostawców usług internetowych z siedzibą w innym kraju
Ceny wrześniowych wyjazdów rosną trochę
Niemiecki Dzień Turystyki bez
Najlepsze praktyki dotyczące spotkań medycznych. Raport ICCA i AC
Starsze aktualności:
TSUE: Przewoźnik odpowiada za nienależyte udzielenie pierwszej
Ankieta KE dla
Sezon nad morzem nie jest
Jak sprzedawać w trudnych
eSky chwali system NDC
Chorwacja chce jeszcze więcej
ERIF BIG straszy klientów biur
Join Up! Polska uruchamia sprzedaż samych
Wzrost płacy minimalnej uderzy w hotelarstwo i
Programy wsparcia dla
Pasażerowie opóźnionego samolotu sami wykupili nocleg. Przewoźnik powinien to
Ecco Travel wraca z chińską
Kolejna polska atrakcja turystyczna na liście UNESCO?
Konflikt syryjsko-turecki zaostrza się
Sindbad przewiózł 5 mln pasażerów
Hotel Westin Warsaw wybiegał wózki inwalidzkie
Nowe gwarancje zniszczyły Lemur Travel
Kraków chce ułatwień dla autobusów turystycznych
Ile polskie firmy przeznaczają na podróże biznesowe?
Jak używać newslettera do promocji hotelu?
Kolejne linie lotnicze zbankrutowały
Co nowego w portalu Tanie-Podrozowanie.net?
Ponad 3 tys. niebezpiecznych interwencji
poszukuje osoby chetnej na wakacje w pazdzierniku egipt turcja
Dominos Pizza - dynamiczny rozwój sieci
Katastrofa rosyjskiego samolotu. Nikt nie przeżył.
Marszałek mówi STOP dwóm touroperatorom
Polski turysta został dawcą twarzy
Internet na Okęciu - nie za darmo.
8 edycja TravelCamp odbędzie się w Gdańsku
Co sadzicie o nowej umowie agentow z Exim Tours ?