Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Animator Czasu Wolnego - Bułgaria
- KIEROWNIK DZIAŁU REZERWACJI
- PRACOWNIK DZIAŁU CALL CENTER
- Pilot na Węgry
- Project Manager (Katowice)
- Specjalista ds. rezerwacji w jęz. polskim
- Specjalista ds.turystyki - biuro podróży w...
- Sprzedam pensjonat Rabka Zdrój
- B.P. ITAKA w C.H.M1 w Czeladzi zatrudni
- NEKERA - Specjalista Wsparcia Sprzedaży
Nowi dyrektorzy w centrali Qubus Hotel
Sieć Qubus Hotel poinformowała o zmianach personalnych na szczeblu centralnym.
Od 7 kwietnia Sylwia Gilarska-Marczak objęła stanowisko dyrektora działu sprzedaży i marketingu sieci. To nie jedyna zmiana w centralnych strukturach sprzedaży sieci. Z dniem 7 kwietnia awansowała także Agnieszka Łacna, która została zastępcą dyrektora ds. sprzedaży.
Do głównych zadań obu pań należeć będzie m.in. planowanie i wdrażanie strategii marketingowo-sprzedażowej, optymalizacja kanałów dystrybucji oferty w sieci Qubus Hotel oraz utrzymywanie stałych kontaktów z kontrahentami i partnerami biznesowymi. Zadania na tych stanowiskach obejmują także nadzór nad wdrażaniem i rozwojem nowych narzędzi sprzedażowo-marketingowych w całej sieci oraz ich weryfikację pod kątem efektywności.
Sylwia Gilarska-Marczak związana jest z branżą hotelarską od 12 lat. Swoją karierę zawodową rozpoczęła we wrocławskim hotelu Holiday Inn (obecnie Scandic) w dziale konferencji i bankietów. Do Qubus Hotel dołączyła w 2004r. obejmując początkowo stanowisko specjalisty ds. marketingu, a w późniejszym czasie stanowisko kierownika działu marketingu w centrali sieci. W 2008 awansowała na zastępcę dyrektora ds. sprzedaży i marketingu. Absolwentka filologii angielskiej na Uniwersytecie Wrocławskim. Ukończyła również liczne szkolenia i studia podyplomowe z zakresu coachingu i zarządzania w biznesie.
Agnieszka Łacna z siecią Qubus Hotel związana jest od 8 lat. Absolwentka administracji publicznej na Uniwersytecie Wrocławskim, swoje doświadczenie w branży hotelarskiej zaczynała na stanowisku specjalisty ds. sprzedaży internetowej w sieci Qubus Hotel. W 2009r. dzięki bardzo dobrym wynikom w pracy, awansowała na kierownika działu sprzedaży internetowej i centralnej rezerwacji, gdzie była odpowiedzialna m.in. za zarządzanie sprzedażą w kanale on-line, we wszystkich obiektach sieci.
Komentarze
Tagi:
Dział hotele, pensjonaty:
Elektroniczne faktury zaczną obowiązywać za 2
50 lecie marki ważnej dla światowego
Enoturystyka rozwija się w
Starsze aktualności:
Komisja Europejska przedłużyła możliwość pomocy dla małych portów
Oburzenie na ceny biletu na Wawel, ale czy
TSUE: Przewoźnik odpowiada za nienależyte udzielenie pierwszej
Ankieta KE dla
Sezon nad morzem nie jest
Jak sprzedawać w trudnych
eSky chwali system NDC
Chorwacja chce jeszcze więcej
ERIF BIG straszy klientów biur
Join Up! Polska uruchamia sprzedaż samych
Wzrost płacy minimalnej uderzy w hotelarstwo i
Programy wsparcia dla
Pasażerowie opóźnionego samolotu sami wykupili nocleg. Przewoźnik powinien to
Życie turysty potrafi być ciężkie
Reforma imigracyjna zostanie odrzucona?
Fuzja wielkich przewoźników Ameryki Południowej
Podziwiaj Gdańsk z Wieży Więziennej
Czeski przewoźnik może mieć problem
Konkurs Malaysia Airlines wzbudził kontrowersje
Lotnisko w Gdańsku - Chorwacja hitem
LOT ma już Dreamlinera na papierze
PKP Intercity udostępnił Wi-Fi w pociągu
Linia kolejowa do Balic gotowa w przyszłym roku
Więcej rezerwacji w podróżach służbowych
Co na mapie świątecznych destynacji Polaków?
Śląski System Informacji Turystycznej zachęci turystów do przyjazdu?
Kto wygrał krajowy finał konkursu Barista of the Year 2014?
Turyści omijają sąsiadów Syrii
Chorwacja Vispa Čiovo Samochodem przez Chorwację