TUR-INFO.pl | Serwis informacyjny branży turystycznej
ZAJRZYJ DO NAS NA: TUR-INFO.PL na Facebook TUR-INFO.PL na Twitter

Kompas dla dzieci i młodzieży

Ponad 460 turnusów w ciągu 8 tygodni wakacji szkolnych. 130 obozowych profili tematycznych w tym aż 30 twórczych obozów artystycznych typu Interkamp oraz zupełną nowość na polskim rynku turystyki - obozy rodzinne - przygotowało na najbliższe lato Biuro Turystyki Aktywnej Kompas.

W czasie jednego wakacyjnego terminu w 9 miejscowościach Polski, na kilkunastu równoległych imprezach nad bezpieczeństwem i zabawą dzieci i młodzieży czuwać będzie łącznie 350 osób, w tym aż 11 zakontraktowanych przez organizatora lekarzy. BTA Kompas swoją letnią ofertą i podejściem do pracy z młodym klientem po raz kolejny udowadnia kto wyznacza kierunki rozwoju w krajowej turystyce młodzieżowej.

To już 12 letni sezon wakacyjny, na który swoją autorską propozycję przygotowuje BTA Kompas. Do tej pory tylko czasie letnich wakacji szkolnych z gdańskim biurem wypoczęło blisko 24 tys. dzieci i młodzieży. Warty podkreślenia jest fakt, że Kompas rozwija się nie tylko ilościowo, ale przede wszystkim jakościowo. - Postawiliśmy sobie za nadrzędny cel budowanie i utrzymanie bardzo wysokiej jakości naszych produktów, a także ich stały rozwój - potwierdza Kuba Marjański, dyrektor ds. turystyki w BTA Kompas. - Od początku tworzyliśmy imprezy, na które bez obaw wysłać chcielibyśmy nasze własne dzieci. To podeście dostrzegli rodzice naszych małych klientów, którzy w konsekwencji zostają z nami na lata. Dzięki temu marka Kompas to synonim bezpieczeństwa i wysokiej jakości.

Przyglądając się ofercie BTA Kompas na lato 2012 trudno nie być pod wrażeniem. Dla turystyki młodzieżowej sezon trwa zaledwie tyle ile wakacje szkolne, a więc 8 tygodni. W tym czasie, w 9 miejscowościach Polski (Pozorty, Podlesice, Wisła, Łękuk, Nowe Miasto nad Pilicą, Kołobrzeg, Mirowo, Drzewina, Giżycko) odbędzie się łącznie aż 460 turnusów kolonijnych i obozowych. Biuro przygotowało 130 profili tematycznych w tym, aż 30 projektów to autorskie propozycje artystyczne Interkamp. - Ideą tych twórczych obozów jest tematyczne rozbudzanie i praktyczne kształtowanie wybranych pasji i umiejętności. W przyjaznej wakacyjnej atmosferze tworzymy więc twórczy klimat warsztatowy dla młodych muzyków, wokalistów, aktorów, stylistów, fotografików, filmowców, modelek, miłośników mediów czy komputerów - wyjaśnia Kuba Marjański.

Pierwsze obozy Interkamp powstały 9 lat temu na bazie najlepszych amerykańskich wzorców. Kompas przy pomocy swoich pracowników i stale współpracujących specjalistów z wielu dziedzin życia artystycznego dostosował je warsztatowo, kulturowo i społecznie do naszych warunków. To doskonała propozycja dla tych, którzy nie boją się pytać, lubią wyzwania i chcą przeżyć niezapomnianą przygodę odbiegającą od szkolnych standardów. Ceny wszystkich obozów Interkamp na lato 2012 skalkulowano na stałą kwotę 2199 zł.

Nowością BTA Kompas na tegoroczny sezon są obozy rodzinne. Propozycja dla młodych nie tylko ciałem, ale przede wszystkim duchem rodziców z dziećmi, które jeszcze samodzielnie nie mogą lub boją się wyjechać na wakacje - To trochę jak rodzinne kolonie dla wszystkich domowników, gdzie przygotowujemy się do kolejnego kroku, jakim są już samodzielne wyjazdy - wyjaśnia Kuba Marjański. Podobnie jak wszystkie propozycje BTA Kompas program obozów rodzinnych został tak przygotowany, aby zagospodarować nawet 120 proc. czasu na turnusie. Nie ma więc szansy na nudę. W program wpisane są elementy pracy wspólnej rodziców z własnymi dziećmi, programy pracy grupowej, ale jest też czas na samodzielne zajęcia dla najmłodszych z kadrą i dorosłą rekreację dla ich rodziców w wersji z lub bez animacji. Obozy rodzinne ze względu na swój charakter i klientelę (możliwe wyjazdy nawet z rocznymi dziećmi) zlokalizowane zostały w doskonałych warunkach lokalowych - przepiękny folwark w Łękuku na Mazurach oraz urokliwy dworek nad rzeką Pilica. Ceny zaczynają się już od 1299 zł za osobę dorosłą.

Marka Kompas od lat utożsamiana jest w bardzo wysoką jakością. Stąd dbałość o każdy element oferty, począwszy od baz pobytowych i zaplecza kulinarnego przez własny autorski program obozowy i wysoko wykwalifikowaną kadrę osobową, a nawet - co jest wyjątkiem na polskim runku - stałą obozową kadrę medyczną - W tym roku pracować dla nas będzie równolegle ponad 350 osób, w tym aż 11 lekarzy, którzy podpisali z nami umowy stałe umowy. Wszystkie nasi pracownicy i współpracownicy wybierani są spośród pasjonatów i najlepszych kadrowiczów w całym kraju. W drugiej fazie przeprowadzamy jeszcze własne szkolenie animacyjne przez stale współpracujących z nami specjalistów HR, psychologów, pedagogów instruktorów tematycznych. Z dumą mogę powiedzieć, że mamy najlepszą kadrę wakacyjną w Polsce - podkreśla Kuba Marjański.

Przedsprzedaż oferty letniej rozpoczęła się w ostatnich dnia 2011 roku - Do tej pory mamy już kilkadziesiąt rezerwacji, co dla tej branży jest zaskakująco dobrym prognostykiem na sezon, bowiem masowa sprzedaż rusza zazwyczaj w drugiej połowie marca, a nawet w okolicy Wielkanocy - podkreśla Kacper Domański, kierownik sprzedaży w BTA Kompas.

Do tej pory BTA Kompas planuje uruchomienie zupełnie nowej strony WWW zwiększającej jej potencjał sprzedażowy oraz uruchomienie szerokiej sprzedaży agencyjnej poprzez wdrożenie największego w Polsce systemy rezerwacyjnego w technologii MDS. Turystyka młodzieżowa szalenie różni się od masowej turystyki wyjazdowej poza granice kraju. Przykładowo, spadki w rezerwacjach i wyjazdach do Grecji, Egiptu czy Tunezji nękanych kłopotami gospodarczymi, politycznymi i ograniczonym czasowo bezpieczeństwem skutkują zwiększonym zainteresowaniem ofertą krajową - Rodzice sami mogą zrezygnować z urlopu lub przełożyć go na inny termin, ale nie zrezygnują z organizacji wypoczynku dla swoich dzieci - podsumowuje krótko Domański. Sprzedaż oferty w tym segmencie charakteryzuje typowa sinusoida wzrostów i spadków, która jest naturalną konsekwencją wielu elementów determinujących branżę.

Po wyjątkowo dobrej sprzedaży oferty zimowej na ferie szkolne BTA Kompas zanotowało 137 proc. wzrost w wynikach (RdR). Na letni sezon wakacji szkolnych biuro prognozuje co najmniej 30 proc. wzrost sprzedaży. Skumulowane obroty BTA Kompas za 2011 rok to ponad 10 mln zł. W tym roku firma zakłada 13,5 mln zł.




Komentarze

(kiedy jest to możliwe, sugerujemy podpisanie się)

(akceptacja regulaminu)



Tagi:
BTA Biuro Turystyki Aktywnej kompas turystyka młodzieżowa letnia oferta kolonie obozy kolona obóz dla młodzieży dla dzieci Kuba Marjański Interkamp podsumowanie sprzedaży zysk kwota kalkulacja wakacje sezon sezon letni rodzinne kolonie Kacper Domański




Ta strona przetwarza dane osobowe oraz używa COOKIES. Szczegóły przetwarzania danych osobowych są opisane w polityce prywatności. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Wszelkie szczegóły w regulaminie, polityce prywatności oraz polityce cookies.
  Akceptuję