Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Specjalista ds.turystyki - biuro podróży w...
- Sprzedam pensjonat Rabka Zdrój
- B.P. ITAKA w C.H.M1 w Czeladzi zatrudni
- NEKERA - Specjalista Wsparcia Sprzedaży
- Młodszy Specjalista ds. obsługi klienta
- Doradca klienta Biuro Podróży Itaka Kraków M1
- RAINBOW Doradca Klienta
- NEKERA - Flight Specialist
- NEKERA - Product Manager (Warszawa)
- pilot Wiedeń : 31.05-01.06.2024
Canappka otwiera drugi lokal we Wrocławiu
Sieć restauracji śniadaniowo-lunchowych Canappka otwiera lokal w centrum Wrocławia. To już druga placówka sieci w tym mieście, a docelowo planowane są jeszcze trzy nowe lokalizacje w miejscach o największym natężeniu ruchu.
Wielkopolska sieć Canappka rozwija się w Polsce od 2008 roku. W 2012 roku właściciele uruchomili swój pierwszy lokal we Wrocławiu, teraz nadeszła pora na otwarcie drugiego.
"Długo podejmowaliśmy decyzję na temat tego, które z największych miast Polski powinno być kolejnym miejscem w rozwoju sieci. Na wybór Wrocławia wpłynęło kilka czynników. To miasto o liczbie mieszkańców i powierzchni zbliżonej do Poznania. Ponieważ wiemy jakie mechanizmy sprawdziły się najlepiej w naszym mieście, mamy wiedzę na temat tego jak osiągnąć te same wyniki. Tym bardziej, że obecnie na kulinarnej mapie miasta nie znajdziemy wielu restauracji czy barów serwujących śniadania. Poza tym odległość między tymi miastami nie jest duża, dzięki czemu możemy osobiście kontrolować wszystko i zawsze dbać o jakość usług" - tłumaczy Łukasz Borek dyrektor zarządzający w spółce KCI Gastronomy, operatorze sieci.
Działalność Canappki opiera się głównie na sprzedaży posiłków śniadaniowych i lunchowych oraz ofercie cateringowej. Lokale otwierane są o wczesnych godzinach porannych, dzięki czemu możliwy jest zakup śniadania jeszcze przed dojazdem do pracy. Sieć tworzy alternatywę dla drugiego śniadania przygotowywanego w domu, a jednocześnie jest miejscem spotkań biznesowych. Za swój największy atut uznaje dostarczanie świeżych i zdrowych produktów, przygotowywanych codziennie na miejscu w lokalu.
Właściciele sieci do końca 2014 roku planują otwarcie od 4 do 5 lokali zarówno w Poznaniu jak i Wrocławiu oraz 3-4 franczyzowe, w kolejnych największych miastach w Polsce. Oferta franczyzy przygotowana przez Canappkę opiera się na 3 głównych założeniach: posiadanie lokalu o minimalnej powierzchni 80 m2 usytuowanego w mieście powyżej 200 tys. mieszkańców oraz kapitał początkowy o minimalnej wartości 150 tysięcy złotych.
Komentarze
Tagi:
Dział gastronomia:
Przewodnik Michelin - więcej lokali z
Lepsza kondycja branży
Program inwestycji dla branży turystyka, horeca i
Oznaczenia pochodzenia geograficznego mają być lepiej
Dział centra informacji i promocji:
Rozpoczyna się kolejna edycja Turystycznych Mistrzostw
Dziwny konkurs na dyrektorów
Polacy na pierwszym miejscu wśród
Starsze aktualności:
Sezon nad morzem nie jest
Jak sprzedawać w trudnych
eSky chwali system NDC
Chorwacja chce jeszcze więcej
ERIF BIG straszy klientów biur
Join Up! Polska uruchamia sprzedaż samych
Wzrost płacy minimalnej uderzy w hotelarstwo i
Programy wsparcia dla
Pasażerowie opóźnionego samolotu sami wykupili nocleg. Przewoźnik powinien to
Ecco Travel wraca z chińską
Port Lotniczy Lublin podsumowuje sezon.
Polski rynek lotniczy z perspektywami
Kolejny problem z Dreamlinerem
Wakacje w krajach arabskich tanieją?
Wątpliwości wobec nowelizacji ustawy o usługach turystycznych
Fałszywy ruch na berlińskim lotnisku
Słabe wyniki ukraińskich hoteli
Przewodnik kolejowy w telefonie
Ryanair otwiera nowe połączenia z Modlina
Jak podnieść poziom satysfakcji - oto jest pytanie