Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Specjalista ds. turystyki wyjazdowej z...
- Specjalista ds. Turystyki Jaworzno
- Specjalista ds. turystki Siemianowice Śląskie
- Wychowawcy na obóz we Włoszech
- Kupię funkcjonujące biuro podróży
- GRECJA - REZYDENT
- Praca u multiagenta
- Poszukiwani piloci/przewodnicy od połowy maja
- Warszawa - Specjalista ds turystyki
- Sales Manager at RateHawk
Zobacz także
PIG: Miało być wsparcie dla turystyki i gastronomii, a jest miesiąc milczenia
Program inwestycji dla branży turystyka, horeca i kultura
Zachodniopomorscy przedsiębiorcy zadowoleni z ferii zimowych
Tajlandia dofinansuje leczenie turystów
Przedłużenie kontroli na granicy z Niemcami problemem dla wielu przedsiębiorców
Co będzie trendy w turystyce w 2013 roku?
W dniach 3-6 grudnia w Cannes odbyły się targi ILTM. Pierwszego dnia wydarzenia zaprezentowano trendy, które będą obowiązywały w przyszłym roku.
Sprecyzowanie trendów, które pojawią się w turystyce w 2013 roku było możliwe dzięki analizie gospodarczej. Według badań, wzrost gospodarczy zanotują takie kraje jak Afryka, Ameryka Łacińska oraz Australia. To oznacza, że popyt na luksusową turystykę wzrośnie, bowiem zwiększy się liczba bogatych klientów. Istotnym dla branży turystycznej wskaźnikiem okaże się również odbudowa gospodarcza w Ameryce Północnej, a także realizacja ogromnych inwestycji w rozwijających się gospodarkach Filipin i Indonezji.
Według prognoz, nowy trend pojawi się w Republice Południowej Afryki. Dotychczas z tego miejsca pochodziło wielu turystów zainteresowanych luksusowymi podróżami. W 2013 roku RPA ma się stać także miejscem docelowym tego typu wypraw. Być może kraj skorzysta na doświadczeniach jego mieszkańców zebranych w trakcie luksusowych podróży i stworzy własną ciekawą ofertę tego typu.
Nową grupą docelową branży będą turyści między innymi z Chin. Do tej pory byli oni skupieni na podróżowaniu w granicach swojego kraju. Teraz otwierają się na świat. Turystyka luksusowa ma zyskać 50 milionów nowych klientów. O tę grupę turystów branża będzie musiała zadbać szczególnie.
Według nowych statystyk, najważniejszym kryterium oceny podróży będzie "dobrze spędzony czas wolny". Wskaźnik ten może odegrać kluczową rolę, bowiem jest bardzo istotny dla turystów. Na jego podstawie klienci budują oceny odwiedzonych miejsc i stwierdzają czy warto tutaj powrócić. Przedstawiciele branży muszą zapewnić swoim gościom rozrywkę dopasowaną do ich potrzeb. To jedyna droga, aby zyskać wiernego klienta i zapewnić sobie reklamę.
Komentarze
Tagi:
Dział gastronomia:
Lepsza kondycja branży
Program inwestycji dla branży turystyka, horeca i
Oznaczenia pochodzenia geograficznego mają być lepiej
Dział centra informacji i promocji:
Rozpoczyna się kolejna edycja Turystycznych Mistrzostw
Dziwny konkurs na dyrektorów
Polacy na pierwszym miejscu wśród
Dział dostawcy/usługodawcy branży:
SITE Poland podsumowuje 3 edycję programu Young
Państwo może nakładać obowiązki na dostawców usług internetowych z siedzibą w innym kraju
Ceny wrześniowych wyjazdów rosną trochę
Niemiecki Dzień Turystyki bez
Najlepsze praktyki dotyczące spotkań medycznych. Raport ICCA i AC
Dział przewodnicy i piloci:
Oznaczenia pochodzenia geograficznego mają być lepiej
Można składać oferty w Programie wsparcia
Piotr Borys odpowiedzialny za turystykę w
Które polskie, zimowe kierunki najpopularniejsze w
Dział dla turystów:
Udany pierwszy kwartał w Porcie Lotniczym
IGHP: Wielkanoc dobra, majówka będzie jeszcze
LOT zapowiada nowe połączenie z
Dział biura turystyczne:
Polacy dalej zainteresowani
Dział targi, konferencje, workshop:
Nowe Trendy w Turystyce już za
POT uhonorowała Ambasadorów Kongresów
Dział hotele, pensjonaty:
Nowe centrum konferencyjne w
Polacy dalej zainteresowani
IGHP: Wielkanoc dobra, majówka będzie jeszcze
Starsze aktualności:
Wzrost płacy minimalnej uderzy w hotelarstwo i
Programy wsparcia dla
Pasażerowie opóźnionego samolotu sami wykupili nocleg. Przewoźnik powinien to
Ecco Travel wraca z chińską
Prawie 75 mln wyjazdów turystycznych
Czy konsolidator usług hotelowych może rozliczać się wg procedury VAT
Wyspy Wolin i Uznam lepiej połączone z resztą
Kraków wprowadza ograniczenia sprzedaży
1/5 Polaków nie ubezpiecza się przy
POT podpisała deklarację w sprawie promocji
Sphinx dostał Godło Jakości Obsługi
Kulinarny Puchar Polski w rękach Poznaniaków
Ecco Holiday skasowało promocje
Strajk generalny paraliżuje lotniska
WIT organizuje narciarskie Mistrzostwa Branży Turystycznej
Pracowity długi weekend Straży Granicznej
Czy Polska to silna marka turystyczna?
Itaka: pierwszy czarter z Lublina
Chiny niszczą zachodnią żywność
Gdańsk Convention Bureau (GCB) promuje Region Pomorski
Yum Brands kupuje chińską sieć restauracji
TUI: podpisali, ale nie sprzedają?
"Piękny Wschód" Proszę o pomoc do pracy mgr!