TUR-INFO.pl | Serwis informacyjny branży turystycznej
ZAJRZYJ DO NAS NA: TUR-INFO.PL na Facebook TUR-INFO.PL na Twitter

Gessler promuje czy ośmiesza?

Dla wielu, udział w programie Kuchenne Rewolucje to idealna okazja, by wypromować swój lokal pozornie za darmo. Jak mówi menedżerka jednej z olsztyńskich restauracji czas reklamowy w TVN kosztuje 35 tys. złotych. Program daje tych minut nieco więcej, bo aż 40. Casting odbywa się w następujący sposób: ekipa programu ogląda miejsce, rozmawia z właścicielem, obsługą. Na koniec podejmuje decyzję czy w lokalu można przeprowadzić "rewolucję", czy nie.


Sens w przeprowadzeniu "kuchennych rewolucji" polega na tym, że właściciele muszą poddać się metamorfozie, którą zaproponuje restauratorka. Często wiąże się to z diametralnymi zmianami wystroju lokalu jak kolorystyka, czy umeblowanie, które uczestnicy muszą zaakceptować.

Większość mówi, że warto. - Efekty były widać od razu po emisji programu. Przychodził ogrom klientów, ledwie dawaliśmy radę - wspomina menedżerka jednej z olsztyńskich restauracji.

Niestety rewolucje nie zawsze przebiegają w sympatycznej atmosferze. Po emisji programu w jednym z wielbarskich lokali pojawiły się głosy jakoby wiedza p. Gessler z zakresu sztuki kucharskiej nie do końca była pełna. Stowarzyszenie Importerów Ryb opublikowało list, w którym zarzuca restauratorce bezpodstawne promowanie wyższości ryb świeżych nad głęboko zamrożonymi.

Teza ta jest nieuprawniona zwłaszcza bez precyzyjnego określenia, co rozumiemy pod pojęciem "świeżości". Nie jest bowiem synonimem świeżości ryby jej niezamrożona postać! Ryby i wytworzone z nich produkty (filety, tuszki etc.) zamrożone na morzu (tzn. na statku-przetwórni w trakcie realizowanej operacji połowowej) należą do "najświeższych" produktów spożywczych dostępnych na rynku. - czytamy w oficjalnym liście Stowarzyszenia.

Przykładem na absurdalność niechęci, jaką zaprezentowała na antenie TVN pani Gessler w stosunku do ryb głęboko zamrożonych, jest, paradoksalnie, jej zachwyt wyrażony wobec potrawy z sandacza określonego przez nią jako "świeży", podczas gdy 99 proc. wolumenu sandacza obecnego na rynku polskim jest importowanych w stanie zamrożonym.

W związku z czym Stowarzyszenie domaga się sprostowania tych nieprawdziwych informacji przez Magdę Gessler na antenie telewizji TVN.

Tymczasem producenci programu oskarżani są o manipulacje i nierzetelność w przekazie informacji. Może warto rozważyć za i przeciw zanim kolejni połakomią się na "darmową promocję"?




Komentarze

(kiedy jest to możliwe, sugerujemy podpisanie się)

(akceptacja regulaminu)


Tagi:
TVN Gessler restauratorka kuchenne rewolucje program informacje ryby Stowarzyszenia filety tuszki wolumen sandacz operacja połowowa oskarżenia absurd menedżer


Komentarze:

Ta strona przetwarza dane osobowe oraz używa COOKIES. Szczegóły przetwarzania danych osobowych są opisane w polityce prywatności. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Wszelkie szczegóły w regulaminie, polityce prywatności oraz polityce cookies.
  Akceptuję