TUR-INFO.pl | Serwis informacyjny branży turystycznej
ZAJRZYJ DO NAS NA: TUR-INFO.PL na Facebook TUR-INFO.PL na Twitter






Kolejna awaria systemu w PKP

Chwilę zdenerwowania przeżyli pasażerowie chcący skorzystać z internetowego systemu sprzedaży biletów PKP.


Okazało się, że dzisiaj z powodu awarii łącz pasażerowie nie mogli kupić, wydrukować biletu ani pobrać go z systemu w celu okazania go konduktorowi. Przedstawiciele PKP Intercity zapewnili jednak, że usterka została już usunięta, a pasażerowie mający problem z elektronicznym biletem mogli bez problemu wejść do pociągu.

"Jak zwykle zawiódł brak informacji ze strony PKP. Konduktorzy nie byli pewni co mają zrobić, a ja nie chciałam ryzykować potężnej kary za brak biletu w Pendolino. Dlatego kupiłam w kasie na dworcu drugi bilet." - powiedziała jedna z pasażerek.

Okazało się, że wystarczyło tylko okazać dowód tożsamości i na podstawie danych konduktor był w stanie sprawdzić, że bilet został wykupiony.

Natomiast wszyscy, którzy chcieli wykupić bilety przez internet byli zmuszeni dokonać zakupu w tradycyjnych kasach na dworcach kolejowych.

System rezerwacyjny działa już bez problemu.




Komentarze

(kiedy jest to możliwe, sugerujemy podpisanie się)

(akceptacja regulaminu)


Tagi:
awaria system zmiany poprawa pasażerowie




Ta strona przetwarza dane osobowe oraz używa COOKIES. Szczegóły przetwarzania danych osobowych są opisane w polityce prywatności. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Wszelkie szczegóły w regulaminie, polityce prywatności oraz polityce cookies.
  Akceptuję