Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Specjalista ds. rezerwacji w jęz. polskim
- Specjalista ds.turystyki - biuro podróży w...
- Sprzedam pensjonat Rabka Zdrój
- B.P. ITAKA w C.H.M1 w Czeladzi zatrudni
- NEKERA - Specjalista Wsparcia Sprzedaży
- Młodszy Specjalista ds. obsługi klienta
- Doradca klienta Biuro Podróży Itaka Kraków M1
- RAINBOW Doradca Klienta
- NEKERA - Flight Specialist
- NEKERA - Product Manager (Warszawa)
Zobacz także
IGHP: Wielkanoc dobra, majówka będzie jeszcze lepsza
50 lecie marki ważnej dla światowego hotelarstwa
PIG: Miało być wsparcie dla turystyki i gastronomii, a jest miesiąc milczenia
Przedłużenie kontroli na granicy z Niemcami problemem dla wielu przedsiębiorców
Hotelu Bryza kusi tylko dźwiękiem
Internet Media Services podpisała trzyletnią umowę na świadczenie usług audio - wizualnych w Hotelu Bryza Resort & SPA w Juracie. Firma zatroszczy się o kojące zmysły doznania dźwiękowe i AV towarzyszące gościom w hotelu.
Marketing sensoryczny, który zostanie zastosowany w przypadku Hotelu Bryza Resort & SPA niestety tylko jako audio i audio-wideo, polega na odpowiednim pobudzaniu zmysłów klientów, co ma na celu wywołanie założonych wcześniej skojarzeń i reakcji, które wpływają na podniesienie świadomości marki na głębszym, emocjonalnym poziomie.
Dla wzmocnienia atmosfery do wypoczynku i relaksu Konsultanci Muzyczni IMS zaprojektowali dla gości hotelu specjalne kompozycje dźwiękowe. Lekkie brzmienia emitowane będą za pomocą systemów audio zainstalowanych w kilku strefach hotelu, a w sali fitness również teledyski, które umilają ćwiczenia fizyczne.
Marketing sensoryczny sprawia, iż konsumenci łatwiej zapamiętują daną markę i częściej do niej wracają. Jednak działania z jego zakresu zmysłów powinny być możliwe pełne, w szczególności obejmujące: słuch, wzrok, zapach, smak i dotyk. Muzyka jest najłatwiejszym i najtańszym w wdrożeniu składnikiem tego zestawienia i jak wynika z badań, które ostatnio zostały przeprowadzone przez TNC OBOP umiejętnie dopasowana muzyka tła znacząco zwiększa przychody firm. Jej wyłączenie w hotelu, klubie fitness lub SPA, mogłoby spowodować utratę 10-15% klientów, a ponad 20% osób rozważałoby rezygnację z usług w miejscu pozbawionym doznań muzycznych.
Jednakże samo skupienie się na muzyce właściwie nie pozwala mówić o spójnej koncepcji marketingu sensorycznego. Bowiem doznania płynące do naszego gościa powinny być spójne - miła muzyka na niewiele pomoże, jeśli nie wspomożemy jej zapachem, a także wzrokiem i dotykiem. Szczególnie pierwsze wrażenie jest ważne - zarówno na recepcji, jak i podczas pierwszego wejścia do pokoju. Zharmonizowany wygląd, dobry zapach (bynajmniej nie z odświeżacza do powietrza) i miłe wrażenia dotykowe (właściwe materiały, miłe w dotyku podstawowe elementy jak klamki, klucze, winda) sprawią, że klient się zakocha w danym hotelu i nigdzie indziej nie będzie mu tak dobrze jak u nas.
Komentarze
Tagi:
Dział hotele, pensjonaty:
50 lecie marki ważnej dla światowego
Enoturystyka rozwija się w
Starsze aktualności:
TSUE: Przewoźnik odpowiada za nienależyte udzielenie pierwszej
Ankieta KE dla
Sezon nad morzem nie jest
Jak sprzedawać w trudnych
eSky chwali system NDC
Chorwacja chce jeszcze więcej
ERIF BIG straszy klientów biur
Join Up! Polska uruchamia sprzedaż samych
Wzrost płacy minimalnej uderzy w hotelarstwo i
Programy wsparcia dla
Pasażerowie opóźnionego samolotu sami wykupili nocleg. Przewoźnik powinien to
Ecco Travel wraca z chińską
LOT prosi o zastrzyk finansowy
Nowa luksusowa kategoria hoteli we Francji
Zmiany na stanowiskach w hotelach Novotel
Utrudnienia na francuskich lotniskach
LOT podpisuje umowę z Travelport
Korzystny wyrok w sprawie VAT-u dla biur podróży
Restauracja Hotelu Kozi Gród na Kaszubach wyróżniona
Burger King chce podbić Syberię
We Włoszech ukazało się pismo turystyczne o Polsce
Spada zaufanie do płatności kartą
Próba likwidacji korków na Zakopiance
Niedługo otwarcie kolejnego polskiego lotniska