Ryanair śle sms`y
Tanie linie Ryanair zapowiedziały dziś, że pasażerowie, którzy doświadczą ponad 90 - minutowego opóźnienia, będą otrzymywać darmowe powiadomienia SMS o prawdopodobnym czasie trwania opóźnienia oraz nową godzinę odlotu.
Serwis ten, opracowany we współpracy z firmą Sentient, jest nowym dodatkiem do już egzystującego serwisu mailowego oraz informacji na bieżąco aktualizowanych na stronie internetowej Ryanaira. Będzie on szczególnie przydatny w okresach poważnego zakłócenia w lotach związanych ze złą pogodą, strajkami pracowników kontroli ruchu lotniczego lub powszechnymi zamknięciami przestrzeni powietrznej (np. spowodowanej przez popiół wulkaniczny).
Stephen McNamara z Ryanaira powiedział: "Ryanair oferuje najlepszą obsługę klienta w Europie. Nasz nowy system powiadomień SMS zapewni nam pozycję lidera. Pasażerowie, którzy dostarczyli nam kompletne numery telefonów komórkowych, otrzymają teraz informacje w czasie rzeczywistym w przypadku wystąpienia rzadkiego opóźnienia przekraczającego 90 minut. Najnowsze badania SITA szacują, że około 95% pasażerów linii lotniczych nosi przy sobie telefon komórkowy w trakcie podróży. Nasz nowy system zapewni pasażerom aktualne informacje w okresach zakłóceń spowodowanych np. przez złą pogodę, strajki pracowników kontroli ruchu lotniczego lub zamknięciem przestrzeni powietrznej".
Komentarze
Tagi:
Komentarze:
Smsy o spóźnionym locie dla pasażerów Ryanaira
[2012-08-10 10:08 95.49.128.*]
to do tej pory dziadoski Rynaiar nie pwiadamiał pasażerów o półtoragodzinnym opóźnieniu ? I ludziska koczowali jak te kiepy i nie wiedzieli czy polecą i kiedy polecą ?! odpowiedz »
Smsy o spóźnionym locie dla pasażerów Ryanaira
[2012-08-10 11:15 83.238.170.*]
"Ryanair oferuje najlepszą obsługę klienta w Europie" - spadłem z krzesła i jeszcze leżę pod biurkiem z wrażenia... odpowiedz »
Dział dostawcy/usługodawcy branży:
SITE Poland podsumowuje 3 edycję programu Young
Państwo może nakładać obowiązki na dostawców usług internetowych z siedzibą w innym kraju
Ceny wrześniowych wyjazdów rosną trochę
Niemiecki Dzień Turystyki bez
Najlepsze praktyki dotyczące spotkań medycznych. Raport ICCA i AC
Dział dla turystów:
ECTAA wybrała preferowany kierunek podróży na 2025
Udany pierwszy kwartał w Porcie Lotniczym
Starsze aktualności:
Komisja Europejska przedłużyła możliwość pomocy dla małych portów
Oburzenie na ceny biletu na Wawel, ale czy
TSUE: Przewoźnik odpowiada za nienależyte udzielenie pierwszej
Ankieta KE dla
Sezon nad morzem nie jest
Jak sprzedawać w trudnych
eSky chwali system NDC
Chorwacja chce jeszcze więcej
ERIF BIG straszy klientów biur
Join Up! Polska uruchamia sprzedaż samych
Wzrost płacy minimalnej uderzy w hotelarstwo i
Programy wsparcia dla
Pasażerowie opóźnionego samolotu sami wykupili nocleg. Przewoźnik powinien to
Słowacja szykuje nowości na zimę
Spółka Hotele Olsztyn na sprzedaż
Jak zarządzać wizerunkiem hotelu?
Wypowiedz się o przyszłości turystyki
Lotnictwo inwestuje w innowacyjne rozwiązania
Hotel i restauracja, czyli wspólny pakiet noclegowo-konferencyjny
Szczecińskie lotnisko w tarapatach
British Airways przeciwko symbolom religijnym
Słowacja na Rynku Głównym w Krakowie
Policyjne patrole skontrolują turystów na Bali
Prokuratura przesłuchała matkę, która zostawiła dziecko
Z fajerwerkami z daleka od lotnisk