TUR-INFO.pl | Serwis informacyjny branży turystycznej
ZAJRZYJ DO NAS NA: TUR-INFO.PL na Facebook TUR-INFO.PL na Twitter

Instytut Rozwoju Kadr w Turystyce: szkolenie dla pracowników biur podróży

26 maja w Krakowie odbędzie się pierwsze spotkanie z cyklu szkoleń organizowanych przez Instytut Rozwoju Kadr w Turystyce. Uczestnicy będą pracować nad skutecznością sprzedaży oferty turystycznej - poprawią metody komunikacji i obsługi klienta.


Instytut powstał z inicjatywy spółki Origami System. Jego patronami branżowymi są: Polska Izba Turystyki i Wiadomości Turystyczne. Merytorycznego wsparcia i patronatu udzielił także dr Krzysztof Widawski - kierownik Zakładu Geografii Regionalnej i Turystyki Uniwersytetu Wrocławskiego.

Celem instytutu jest podnoszenie jakości usług i obsługi klientów w biurach podróży poprzez szkolenia dedykowane branży turystycznej. Programy zajęć obejmują także zdobycie umiejętności korzystania z nowoczesnych narzędzi obsługi klienta i dopasowania ofert do jego potrzeb. Nie zabraknie również szkoleń marketingowych.

Jak wynika z badania ISC (International Service Check z 2010 roku) jeśli chodzi o jakość obsługi rynku turystycznego to, spośród krajów Europy Środkowej i Wschodniej, Polska jest za Czechami, Słowacją i Węgrami, a przed Rumunią i Bułgarią. Dzięki działaniom instytutu jest możliwa poprawa tego wyniku.

W pierwszym cyklu warsztatów uczestnicy szkoleń będą przede wszystkim:
- doskonalić swoje umiejętności sprzedażowe,
- pracować nad skuteczną komunikacją i rozpoznawaniem potrzeb kupujących,
- uczyć się metod obsługi posprzedażowej i pozyskiwania nowych i stałych klientów.
Wszystko po to, żeby dobrze obsłużony klient nie tylko kupił u nas wycieczkę, ale także wrócił i przyprowadził swoich znajomych. W tej edycji szkolenia są dla uczestników są bezpłatne.

Kolejne spotkanie odbędzie się 2 czerwca w Katowicach, następnie w największych miastach w Polsce.

Zajęcia prowadzić będą tylko doświadczeni w branży turystycznej, licencjonowani trenerzy, korzystający w swojej pracy z nowoczesnych technik nauczania. Szkolenia prowadzone są metodą warsztatową, z wykorzystaniem wielu ćwiczeń praktycznych. Uczestnicy będą mieli też okazję spotkać się i porozmawiać o doświadczeniach biznesowych z prezesami i managerami wiodących touroperatorów.




Komentarze

(kiedy jest to możliwe, sugerujemy podpisanie się)

(akceptacja regulaminu)


Tagi:
Instytut Rozwoju Kadr w Turystyce Origami System Polska Izba Turystyki Wiadomości Turystyczne dr Krzysztof Widawski zakład Geografii Regionalnej i Turystyki Uniwersytetu Wrocławskiego ISC International Service Check Słowacja Czechy Węgry Europa Środkowa Europa Wschodnia Rumunia Bułgaria szkolenie dla pracowników biur podróży biura podróży komunikacja szkolenie umiejętności sprzedażowe trenerzy touroperatorzy


Komentarze:

Ta strona przetwarza dane osobowe oraz używa COOKIES. Szczegóły przetwarzania danych osobowych są opisane w polityce prywatności. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Wszelkie szczegóły w regulaminie, polityce prywatności oraz polityce cookies.
  Akceptuję