TUR-INFO.pl | Serwis informacyjny branży turystycznej
ZAJRZYJ DO NAS NA: TUR-INFO.PL na Facebook TUR-INFO.PL na Twitter

eSky wprowadza nowe logo

eSky odświeża swoją markę wprowadzając nowe logo i identyfikację wizualną. Jest to kolejna zmiana, która zachodzi w firmie i ma związek ze strategią przyjętą na najbliższe lata.


Wraz z nowym logo zostanie przebudowana strona internetowa, jej wygląd będzie bardziej nowoczesny, zgodny z obowiązującymi trendami. Strona została oparta o nowy silnik wyszukiwania, który umożliwi firmie jeszcze szybszą ekspansję na kolejne rynki zagraniczne. Zmianom tym towarzyszy zmiana na stanowisku prezesa - od 1 marca na czele firmy stoi Sebastian Mikosz.

"Nowy logotyp, to kolejny etap rozwoju naszej firmy. Zmiany, które przez lata następowały w naszej firmie - wzbogacenie portfolio produktów, a także ekspansja na kolejne rynki zagraniczne - tylko potwierdziły potrzebę zmiany logotypu i identyfikacji wizualnej" - mówi Tomasz Kaczmarek brand manager eSky. "Chcąc utrzymać pozycję lidera na rynku musimy się rozwijać, inwestować w nowe rozwiązania, nowe produkty, podążać za obowiązującymi trendami" - dodaje.

Oparcie strony o nowy silnik wyszukiwania umożliwia szybsze wprowadzanie kolejnych zmian w serwisie. Wyszukiwarka ta jest łatwiejsza do zaadoptowania na kolejnych rynkach, a w obecnych krajach umożliwia proste zarządzanie kolejnymi produktami turystycznymi oferowanymi przez eSky. Pozwala także sprawnie modyfikować i udoskonalać aktualną ofertę serwisu.




Komentarze

(kiedy jest to możliwe, sugerujemy podpisanie się)

(akceptacja regulaminu)



Tagi:
esky rebranding nowe logo strategia sebastian mikosz nowe trendy




Ta strona przetwarza dane osobowe oraz używa COOKIES. Szczegóły przetwarzania danych osobowych są opisane w polityce prywatności. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Wszelkie szczegóły w regulaminie, polityce prywatności oraz polityce cookies.
  Akceptuję