Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Junior Reservation Manager
- Pilot na wycieczkę do Wiednia 3 - 4 maja
- Pracownik biura podróży od kwiecien - maj 2024...
- Junior Reservation Manager
- Instruktor kitesurfingu/windsurfingu
- Specjalista ds Turystyki Itaka
- Praca na Zielonych Szkołach CHRIS
- Specjalista ds turystyki Katowice
- Sprzedawca produktu turystycznego
- Sprzedawca usług turystycznych
Skuteczne działania marketingowe Izraela
Listopad 2016 roku był rekordowy pod względem liczby turystów w Izraelu.
Do Izraela przyjechało w listopadzie prawie 288 tysięcy osób, jest to o 38% więcej niż w analogicznym okresie poprzedniego roku - informuje polska ambasada w Tel Awiwie.
W 2016 roku do Izraela przyjechało łącznie ponad 2,6 miliona turystów. Jest to o 2% więcej, w porównaniu do roku 2015. Minister turystyki Izraela Jariv Levin twierdzi, że wzrost liczby turystów jest spowodowany działaniami marketingowymi w Chinach i Indiach, dzięki którym wzrosła popularność turystyki grupowej w wymienionych krajach.
W Izraelu listopadowe zyski z turystki osiągnęły około 1,5 miliarda szekli (około 1,7 miliona złotych). Dzięki większej liczby przyjezdnych tworzą się również nowe miejsca pracy w branży turystycznej.
Komentarze
Tagi:
Dział biura turystyczne:
TUI stawia na sztuczną
Można składać oferty w Programie wsparcia
Dział centra informacji i promocji:
Stary Rynek i ratusz w Poznaniu znów
Niemcy stawiają na turystykę kulturalną i zrównoważone
Wyróżnienie dla Niemieckiej Centrali
ITRP podsumowuje działalność i wybiera władze na nową kadencję
Nowe zasady ponoszenia odpowiedzialności za upadłość spółki
Palestynie zależy na polskich turystach
Jakie wyniki zanotował Travelplanet.pl?
Atrapa bomby powodem awaryjnego lądowania samolotu Air France
Nowe mapy turystyczne w Lublinie
Touroperator ogłosił niewypłacalność
TravelCamp Kraków - udane prezentacje dla hotelarzy
Kongres Turystyki Polskiej w Świdnicy podsumowany
Lufthansa Group i Air China podpisały umowę joint venture
Premiera Żółtego Przewodnika Gault&Millau 2017
PZOT: Coraz większe spadki sprzedaży
Dobre perspektywy dla polskiego rynku hotelowego