Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Specjalista ds. Turystyki - Nadarzyn
- Sun&Fun Holidays zaprasza REZYDENTÓW do...
- Specjalista ds. Turystyki Jaworzno
- Specjalista ds. turystyki Warszawa
- Manager Regionalny (dolnośląskie, łódzkie,...
- Spacjalistka/-ta ds. ds. turystyki z j....
- Sprzedam biuro podróży w Gliwicach
- Poszukuję pilotów
- BIURO PODRÓŻY W PRUSZKOWIE
- Pracownik biura turystycznego w Katowicach


Ryanair zadowolony z wyników
Linia lotnicza Ryanair opublikowała marcowe statystki.
Zgodnie z danymi ruch pasażerski wzrósł o 28% do 6,67 mln klientów. Współczynnik wypełnienia miejsc wzrósł o 10 punktów procentowych do 90%. Roczny ruch pasażerski wzrósł o 11% do 90,5 mln klientów.
"W marcu ruch pasażerski Ryanair wzrósł o 28% do 6,67 mln klientów, a współczynnik wypełnienia wzrósł o 10 punktów procentowych do 90%, za sprawą naszych najniższych cen, a także dzięki wdrażaniu programu ulepszania obsługi klienta "Always getting better" (AGB), który jest ogromnym sukcesem firmy i przewyższył nasze oczekiwania. Dzięki wprowadzonym zmianom wskaźnik wypełnienia samolotów znacząco wzrósł przy zwiększonym oferowaniu w sezonie zimowym. Z nowymi połączeniami, zwiększoną czestotliwością lotów, ulepszonej obsłudze klienta oraz ofercie Business Plus Ryanair dostarcza znacznie więcej niż niskie ceny biletów na każdym rynku, na którym działamy. W 2015 roku klienci mogą spodziewać się dalszych udoskonaleń serwisu, jaki wprowadzimy w ramach naszego programu AGB, który zawiera nową stronę internetową oraz aplikację mobilną, nowe wnętrza kabiny, nowe mundury załogi pokładowej i nowe menu, obniżone opłaty lotniskowe, a także nowe funkcje cyfrowe takie jak: opcja "hold the fare" i funkcja porównywania cen oraz dostępność do obszernych informacji na temat destynacji do których latamy." - powiedział Kenny Jacobs, Dyrektor Marketingu (CMO) z linii lotniczej Ryanair.
Komentarze
Tagi:
Dział transport:
Komisja Europejska pracuje nad wzmocnieniem praw
Preferencje Polaków na samodzielne zimowe
Starsze aktualności:
Sopot podsumowuje spotkania biznesowe za
Radość i zabawa będą nadawać ton w
Początek roku nie napawa hotelarzy
Bezpieczeństwo komputerów gości też jest
FlixBus kończy 10 lat i chwali się
Zaproszenie największe targi turystyki przyjazdowej w
Ubezpieczenie na wyjazd na
Na wyspie Uznam nie chcą turystów z
Jak wypadają długie weekendy w
Więcej pasażerów na polskich lotniskach w kwietniu
TPN o aktualnych warunkach w górach
W 2016 roku wzrosną zyski linii lotniczych
Wychowawcy kolonijni nie przedstawiają zaświadczeń o niekaralności
Wizz Air zawiesza jedno z połączeń z Gdańska
W czwartek rozpoczynają się targi TT Warsaw
GRAFIKA dla BIUR PODRÓŻY, INCENTIVE, PILOTÓW
przemyslenia zwiazane z branza i studiami z nia zwiazanymi
Animator/ka w terminie 24.05-26.05.2017 dla grupy w Sulejowi
Ruch pasażerski na polskich lotniskach w październiku
PKP Intercity o udogodnieniach dla rodzin w pociągach
Powstał nowy portal z ofertami domów wakacyjnych
Nowa kampania linii lotniczych Emirates
Spotkanie z przedstawicielami słoweńskiej branży turystycznej
Best Western otwiera hotel w Brzegu
Przewoźnicy kolejowi źle udzielali pomocy niepełnosprawnym?
Zarząd Spółki Rewita Domy Wczasowe WAM ma nowego prezesa
Grupa B&B Hotels kupiła 15 hoteli
Czerwcowa korekta rozkładu jazdy PKP
Merigo wprowadza nową funkcjonalność
Piekielni klienci w gastronomii