TUR-INFO.pl | Serwis informacyjny branży turystycznej
ZAJRZYJ DO NAS NA: TUR-INFO.PL na Facebook TUR-INFO.PL na Twitter






Ryanair zadowolony z wyników

Linia lotnicza Ryanair opublikowała marcowe statystki.


Zgodnie z danymi ruch pasażerski wzrósł o 28% do 6,67 mln klientów. Współczynnik wypełnienia miejsc wzrósł o 10 punktów procentowych do 90%. Roczny ruch pasażerski wzrósł o 11% do 90,5 mln klientów.

"W marcu ruch pasażerski Ryanair wzrósł o 28% do 6,67 mln klientów, a współczynnik wypełnienia wzrósł o 10 punktów procentowych do 90%, za sprawą naszych najniższych cen, a także dzięki wdrażaniu programu ulepszania obsługi klienta "Always getting better" (AGB), który jest ogromnym sukcesem firmy i przewyższył nasze oczekiwania. Dzięki wprowadzonym zmianom wskaźnik wypełnienia samolotów znacząco wzrósł przy zwiększonym oferowaniu w sezonie zimowym. Z nowymi połączeniami, zwiększoną czestotliwością lotów, ulepszonej obsłudze klienta oraz ofercie Business Plus Ryanair dostarcza znacznie więcej niż niskie ceny biletów na każdym rynku, na którym działamy. W 2015 roku klienci mogą spodziewać się dalszych udoskonaleń serwisu, jaki wprowadzimy w ramach naszego programu AGB, który zawiera nową stronę internetową oraz aplikację mobilną, nowe wnętrza kabiny, nowe mundury załogi pokładowej i nowe menu, obniżone opłaty lotniskowe, a także nowe funkcje cyfrowe takie jak: opcja "hold the fare" i funkcja porównywania cen oraz dostępność do obszernych informacji na temat destynacji do których latamy." - powiedział Kenny Jacobs, Dyrektor Marketingu (CMO) z linii lotniczej Ryanair.




Komentarze

(kiedy jest to możliwe, sugerujemy podpisanie się)

(akceptacja regulaminu)


Tagi:
Ryanair wyniki działalność linie lotnicze poprawa




Ta strona przetwarza dane osobowe oraz używa COOKIES. Szczegóły przetwarzania danych osobowych są opisane w polityce prywatności. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Wszelkie szczegóły w regulaminie, polityce prywatności oraz polityce cookies.
  Akceptuję