TUR-INFO.pl | Serwis informacyjny branży turystycznej
ZAJRZYJ DO NAS NA: TUR-INFO.PL na Facebook TUR-INFO.PL na Twitter

Amerykańskie restauracje promują się w Internecie. A polskie?

Z badań firmy AIS Media wynika, iż prawie 90 procent amerykańskich restauracji posiada swoją stronę internetową. Strona te jest uważana za istotne narzędzie marketingowe - zarówno do zdobywania nowych klientów, jak i do utrzymania lojalności dotychczasowych.


Badanie AIS Media zostało przeprowadzone w dniach 19-23 marca 2007 roku. Wzięło w nim udział prawie 6000 restauracji w USA. Większość badanych lokali traktowała swoją stronę www w sieci jako główne narzędzie marketingowe. Również poczta e-mail uznana była za istotną w marketingu restauracji - aż 69% respondentów używało jej jako głównego sposobu na zdobycie nowych klientów.


Połowa badanych restauracji zaznaczyła, iż zamierza zwiększyć swoje nakłady na internetowy marketing, gdyż ten rodzaj marketingu jest bardzo perspektywiczny. 43% zamierza pozostawić te nakłady na dotychczasowym poziomie, a tylko 4% oświadczyło, iż chce je zmniejszyć. Pozostałe 3% jeszcze nie podjęło decyzji w tej kwestii.




Komentarze

(kiedy jest to możliwe, sugerujemy podpisanie się)

(akceptacja regulaminu)



Tagi:
marketing internetowy w restauracji strona www restauracji restauracja lokal gastronomiczny e-mail pozyskiwanie nowych klientów promocja amerykańskie restauracje amerykanskie amerykańska dla




Ta strona przetwarza dane osobowe oraz używa COOKIES. Szczegóły przetwarzania danych osobowych są opisane w polityce prywatności. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Wszelkie szczegóły w regulaminie, polityce prywatności oraz polityce cookies.
  Akceptuję