Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Specjalista ds.turystyki - biuro podróży w...
- Sprzedam pensjonat Rabka Zdrój
- B.P. ITAKA w C.H.M1 w Czeladzi zatrudni
- NEKERA - Specjalista Wsparcia Sprzedaży
- Młodszy Specjalista ds. obsługi klienta
- Doradca klienta Biuro Podróży Itaka Kraków M1
- RAINBOW Doradca Klienta
- NEKERA - Flight Specialist
- NEKERA - Product Manager (Warszawa)
- pilot Wiedeń : 31.05-01.06.2024
TOM - nowy system dla agentów
20 kwietnia 2010 r. uruchomiony został system multiagencyjny Travel Office Management (w skrócie TOM).
TOM jest odpowiedzią na potrzeby zgłaszane przez agencyjne biura podróży - intuicyjny w obsłudze, pokazujący aktualne oferty, umożliwiający szybką obsługę klienta.
Prace nad powstaniem systemu rozpoczęły się w 2009 r. Bazując na informacjach uzyskanych podczas spotkań z agentami, jak również na doświadczeniu zdobytym podczas tworzenia oprogramowania BlueVendo, służącego branży, opracowano system TOM. Partnerem w zakresie opinii o hotelach, ich położeniu oraz pogodzie jest holidaycheck.pl
System posiada możliwość szybkiego wyszukania ofert zgodnych z oczekiwaniami klienta. TOM prezentuje aktualne dane, podaje oferty alternatywne i pozwala sprawdzić dostępność wybranej oferty w innej konfiguracji. System wyposażony został w moduł raportowania pozwalający na analizę płatności i wyników sprzedaży. Do testowania systemu zaproszono grupę agentów, która w przeciągu ostatniego miesiąca zgłaszała swoje uwagi.
Agenci, którzy rozpoczną pracę na systemie TOM do końca kwietnia, będą zwolnieni z opłaty abonamentowej za miesiąc kwiecień i maj. Otrzymają rabat za każdą potwierdzoną rezerwację, który może być wykorzystany w okresie 12 kolejnych miesięcy. Agent może zawiesić korzystanie z systemu na okres do 6 miesięcy.
Komentarze
Tagi:
Komentarze:
System Travel Office Management
[2010-04-21 11:05 79.187.132.*]
Prosimy o namiary na Tom'a. Gdzie można to potestować???? Jakiś link..... odpowiedz »
System Travel Office Management
[2010-04-26 14:36 217.153.86.*]
Zapraszamy po więcej szczegółów na serwis www.24tom.pl odpowiedz »
Dział biura turystyczne:
Dział dostawcy/usługodawcy branży:
SITE Poland podsumowuje 3 edycję programu Young
Państwo może nakładać obowiązki na dostawców usług internetowych z siedzibą w innym kraju
Ceny wrześniowych wyjazdów rosną trochę
Niemiecki Dzień Turystyki bez
Najlepsze praktyki dotyczące spotkań medycznych. Raport ICCA i AC
Starsze aktualności:
Sezon nad morzem nie jest
Jak sprzedawać w trudnych
eSky chwali system NDC
Chorwacja chce jeszcze więcej
ERIF BIG straszy klientów biur
Join Up! Polska uruchamia sprzedaż samych
Wzrost płacy minimalnej uderzy w hotelarstwo i
Programy wsparcia dla
Pasażerowie opóźnionego samolotu sami wykupili nocleg. Przewoźnik powinien to
Ecco Travel wraca z chińską
Kładka nad Dunajcem w Sromowcach Niżnych już nieczynna!
Od stycznia znacznie mniej pociągów na Śląsku
Szybka modernizacja kolejki na Kasprowy
XI Targi Turystyki i Wypoczynku LATO
Lokale na dolnośląskich szlakach turystycznych kantują klientów
Przed finałem akcji "Kraków przyjazny maluchom"!
czy możecie mi dac namiary na sprwdzony wyjazd do Rosji?Perersburg Moskwa Krym
Włocławek: za miesiąc Hotel Victoria przyjmie pierwszych gości
Klienci Selectours: są problemy w hotelach
Tatry: ciężkie warunki dla turystów
Bieszczady: warunki turystyczne pogarszają się
Duże sieci hotelowe wstrzymują inwestycje z powodu kryzysu
Nowa atrakcja turystyczna na południu Francji
LOT Ground Services: wniosek o upadłość już w sądzie
Albania: otwarto nowy terminal w Tiranie
Air One: Kara grzywny za spóźnienia i odwołane loty
Problemy rosyjskich biur turystycznych z majówką w Czechach
Brazylijskie linie TAM zostały partnerem Star Alliance
Wybieram się do Egiptu lub do Grecji przejrzałam ofertę rainbow tours i jest bardzo obiecująca.