Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Animator Czasu Wolnego - Bułgaria
- KIEROWNIK DZIAŁU REZERWACJI
- Project Manager (Katowice)
- Specjalista ds. rezerwacji w jęz. polskim
- Specjalista ds.turystyki - biuro podróży w...
- Sprzedam pensjonat Rabka Zdrój
- B.P. ITAKA w C.H.M1 w Czeladzi zatrudni
- NEKERA - Specjalista Wsparcia Sprzedaży
- Młodszy Specjalista ds. obsługi klienta
- Doradca klienta Biuro Podróży Itaka Kraków M1
Zagraniczne media skutecznie promują Pomorze
Pomorska Regionalna Organizacja Turystyczna promuje województwo pomorskie na różne sposoby, między innymi przyjmując wizyty zagranicznych mediów. Okazuje się, że z pozoru niewidoczna promocja przynosi rezultaty lepsze niż te, które dają telewizyjne spoty reklamowe. Dzięki artykułom w zagranicznej prasie informacje o Pomorzu lepiej zapadają w pamięć, są zdecydowanie bardziej wiarygodne od tradycyjnej reklamy, są także znacznie mniej kosztowne. Opinia znanego dziennikarza o miejscu, które mógł osobiście zwiedzić znacznie lepiej trafia do czytelnika lub widza niż spot reklamowy, który trwa zaledwie 30 sekund.
Dzięki wizytom mediów walory Pomorza są promowane w wielu krajach świata. Są to nie tylko kraje europejskie, czyli Niemcy, Austria, Hiszpania, ale także Izrael czy odległe Chiny i Indie. - Dziennikarze odwiedzający województwo pomorskie reprezentują największe zagraniczne dzienniki i czasopisma, jak również programy telewizyjne cieszące się bardzo wysoką oglądalnością - podkreśla Mieczysław Struk, prezes PROT. Wśród tytułów prasowych, które pisały o Pomorzu, znajdziemy takie jak: "Sonntags Zeitung", "Wiener Zeitung", "De Zonda" czy "Steps City". Nakład części z nich przekracza 200 tys. egzemplarzy. Jednak "study press" składa się nie tylko z artykułów prasowych. W tym roku w województwie pomorskim gościło już kilka ekip filmowych reprezentujących główne stacje telewizyjne m.in. ze Skandynawii, Niemiec, Irlandii, Białorusi czy Izraela. Efektem ich wizyt są najczęściej kilkudziesięciu minutowe materiały opisujące region. W ten sposób szwedzcy widzowie dzięki telewizji "Svt" mogli poznać chociaż w małym stopniu polską kuchnię. Niemieccy widzowie telewizji MDR mogli z kolei zobaczyć zabytki Gdańska i Malborka, a białoruscy i izraelscy - kulturę i obyczaje panujące w regionie. Zwiększa się również zainteresowanie Trójmiastem wśród turystów z Wielkiej Brytanii. Z wizytą studyjną gościła już telewizja RTE z Irlandii, która promować zamierza krótkie, weekendowe wyjazdy do Trójmiasta i okolic, a już wkrótce region odwiedzi telewizja z Wielkiej Brytanii.
Wizyty studyjne w województwie pomorskim już przynoszą znaczące korzyści. Gdyby porównać zakup emisji i reklam podobny do rezultatów wizyt, należałoby liczyć się z kosztami rzędu nawet kilkuset tysięcy złotych, a ich rzeczywista realizacja kosztowała zaledwie kilkanaście tysięcy złotych. Tutaj warto podkreślić, że w organizację wizyt aktywnie włączają się nie tylko lokalne samorządy i organizacje turystyczne, ale także przedsiębiorcy. - Staramy się zapraszać dziennikarzy z najbardziej wpływowych programów i dzienników - podkreśla Wojciech Kreft, dyrektor biura PROT. - Te działania, to "praca u podstaw", która rozwija zainteresowanie regionem. Dziennikarze tworzą własne opinie, mają prawo do opisu rzeczywistości taką, jaką ją odbierają. Województwo pomorskie do tej pory ma to szczęście, że wizyty, które się w nim odbyły dały mu same pozytywne recenzje. Oby kolejne były takie same.
Komentarze
Tagi:
Dział biura turystyczne:
eSky reklamuje się, że taniej niż u
Enter Air chwali się wynikami za 2023
Dział dostawcy/usługodawcy branży:
SITE Poland podsumowuje 3 edycję programu Young
Państwo może nakładać obowiązki na dostawców usług internetowych z siedzibą w innym kraju
Ceny wrześniowych wyjazdów rosną trochę
Niemiecki Dzień Turystyki bez
Najlepsze praktyki dotyczące spotkań medycznych. Raport ICCA i AC
Dział centra informacji i promocji:
Rozpoczyna się kolejna edycja Turystycznych Mistrzostw
Dziwny konkurs na dyrektorów
Polacy na pierwszym miejscu wśród
Wsparcie także turystyki w północno-wschodniej
Starsze aktualności:
TSUE: Przewoźnik odpowiada za nienależyte udzielenie pierwszej
Ankieta KE dla
Sezon nad morzem nie jest
Jak sprzedawać w trudnych
eSky chwali system NDC
Chorwacja chce jeszcze więcej
ERIF BIG straszy klientów biur
Join Up! Polska uruchamia sprzedaż samych
Wzrost płacy minimalnej uderzy w hotelarstwo i
Programy wsparcia dla
Pasażerowie opóźnionego samolotu sami wykupili nocleg. Przewoźnik powinien to
Ecco Travel wraca z chińską
Słowackie linie SkyEurope otrzymały ochronę przed wierzycielami
Biuro podróży eSKY.pl rozpoczyna współpracę z Bankierem
Oficjalne otwarcie OctopusTravel.com!
Mazowieckie: nowy Inspektor Transportu Drogowego
Podsumowanie wakacyjnej akcji "Weź paragon"
Solaris Bus & Coach podsumowanie półrocza
Reklama Ryanaira z wizerunkiem papieża
Paryż przyciąga amerykańskich turystów
AmRest jest zainteresowany przejęciem Sfinksa?
Warszawa: Dworzec Centralny będzie przebudowany dopiero po 2012 roku