TUR-INFO.pl | Serwis informacyjny branży turystycznej
ZAJRZYJ DO NAS NA: TUR-INFO.PL na Facebook TUR-INFO.PL na Twitter

PHH wdraża przepisy mające na celu ochronę dzieci

Polski Holding Hotelowy wdraża przepisy, mające na celu ochronę najmłodszych gości.


Poniżej publikujemy przysłany komunikat PHH.

Mając na względzie ochronę naszych najmłodszych gości obiekty należące do Grupy PHH wprowadzają standardy ochrony małoletnich. Pomimo, że ustawodawca dał obiektom świadczącym usługi hotelarskie 6 miesięcy na przyjęcie regulacji w tym zakresie, Grupa PHH mając na uwadze dobro i bezpieczeństwo najmłodszych od 15 lutego wprowadza przepisy do swoich hoteli i obiektów. Identyfikacja jest jednym z kroków do zagwarantowania bezpieczeństwa dlatego chcemy zapewnić, że będziemy reagować na każdą sytuację budzącą niepokój. W związku z tymi przepisami nasi goście będą proszeni o okazanie dokumentów tożsamości oraz podanie danych osobowych osób niepełnoletnich, z którymi będą przebywać w danym obiekcie. Dziękujemy za współpracę i wspólne dbanie o dobro dzieci.

Podstawa prawna art. 22c ust. 3 ustawy z dnia 13 maja 2016 roku o przeciwdziałaniu zagrożeniom przestępczością na tle seksualnym i ochronie małoletnich.


»»»» Starsze informacje 2024-02-14 ««««


Przedwczoraj spółka PHH Hotele wstąpiła w poczet Polskiej Izby Turystyki. Oficjalne przekazanie certyfikatu członkostwa odbyło się w Renaissance Warsaw Airport Hotel z udziałem prezesa PHH, Gheorghe Mariana Cristescu oraz prezesa PIT, Pawła Niewiadomskiego.

W ramach współpracy reprezentacja interesów PHH Hotele jako członka PIT daje możliwość aktywnego uczestnictwa w procesach decyzyjnych dotyczących branży turystycznej. Wspólnie z innymi członkami PIT reprezentuje interesy branży wobec administracji państwowej, wpływając na kształtowanie polityki turystycznej. Partnerstwo z Polską Izbą Turystyki z pewnością przyczyni się do wzmocnienia pozycji na rynku turystycznym i umożliwi skuteczniejsze działania na rzecz rozwoju i ochrony interesów firmy oraz całej branży turystycznej w Polsce.

Bycie partnerem największej ogólnopolskiej organizacji reprezentującej interesy branży turystycznej to ogromne wyróżnienie i ważny krok dla naszej firmy. Jestem przekonany, że członkostwo w tej organizacji przyczyni się do wzmocnienia pozycji branży turystycznej w Polsce i skutecznego działania na rzecz jej rozwoju i ochrony naszych wspólnych interesów podkreślił Gheorghe Marian Cristescu, prezes Polskiego Holdingu Hotelowego.

Cieszymy się z pozyskania tak ważnego partnera z segmentu hotelarskiego jakim jest Polski Holding Hotelowy. Od lat z przyjemnością obserwujemy rozwój spółki i doceniamy zaangażowanie jej prezesa w kształtowanie rynku turystycznego w Polsce. PHH działa zarówno w segmencie wyjazdów wypoczynkowych jak i biznesowych, dzięki czemu ma pełen obraz potrzeb dzisiejszego podróżnego z kraju i zagranicy. Ta eksperckość jest nie do przecenienia w świecie, w którym najważniejszą walutą są wiedza i umiejętność przewidywania trendów mówi Paweł Niewiadomski, prezes Polskiej Izby Turystyki.

Integracja branży, zrozumienie jej potrzeb i umiejętne ich łączenie to cele, które są dla Polskiej Izby Turystyki priorytetowe. Cieszy fakt, że te dążenia dostrzegają kolejni przedsiębiorcy, którzy, wstępując w nasze szeregi, chcą się jeszcze bardziej zaangażować w kształtowanie przyszłości branży dodaje Piotr Henicz, wiceprezes Polskiej Izby Turystyki.

Spółka PHH Hotele należąca do Grupy PHH posiada bogaty portfel 11 hoteli i obiektów zlokalizowanych w największych miastach Polski, takich jak Kraków, Poznań, Warszawa i Wrocław. Są to obiekty o zróżnicowanym standardzie od segmentu ekonomicznego aż do hoteli 3 i 5-gwiazdkowych, które spółka będzie posiadała w swoim portfolio po ukończeniu modernizacji.

Starsze informacje 2024-02-13


Jak podano z uwagi na optymalizację kosztów działalności poszczególnych spółek należących do Polskiego Holdingu Hotelowego 1 lutego br. Gliwicka Agencja Turystyczna S.A. została włączona do spółki Polski Holding Hotelowy.

Jedyny obiekt należący do tej spółki - Hotel Halo Szczyrk mający 200 miejsc w 95 pokojach - stał się kolejnym oddziałem PHH.





W ostatnich dniach Polski Holding Hotelowy chwalił się także podpisaniem umowy ze Szkołą Główną Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie. W ramach współpracy zostanie utworzony, na Wydziale Ekonomicznym, autorski kierunek studiów podyplomowych w zakresie hotelarstwa, gdzie kadra PHH będzie pełniła rolę wykładowców, a słuchacze odbędą staże zawodowe w renomowanych hotelach należących do Grupy PHH.

2 lutego br. w Szkole Głównej Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie miało miejsce uroczyste podpisanie umowy o współpracy szkoły z Polskim Holdingiem Hotelowym. Inicjatorem podpisania porozumienia, ze strony uczelni, był Wydział Ekonomiczny. Holding realizując misję dbałości o rozwój i kształcenie młodych ludzi w kierunku branży hotelarskiej oraz turystycznej podjął współpracę z uczelnią wyższą. W ramach współpracy PHH jako partner działań edukacyjnych, będzie podejmował aktywności mające na celu propagowanie nauk z branży hotelarskiej oraz turystycznej i podnoszenie efektów uczenia się w tym zakresie.

Nasza firma już po raz kolejny wspiera młodych ludzi, którzy wkraczają na rynek pracy. Tym razem studenci Szkoły Głównej Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie rozpoczną staże w naszych renomowanych hotelach, gdzie pod czujnym okiem naszej kadry i wykwalifikowanych pracowników będą mogli poznawać tajniki hotelarstwa. Cieszę się również, że w ramach współpracy zostanie utworzony autorski kierunek studiów podyplomowych w zakresie hotelarstwa, gdzie doświadczona kadra z naszej firmy będzie pełniła rolę wykładowców. Jestem przekonany, że dzięki współpracy z SGGW będziemy mieli realny wpływ na kształcenie kolejnego pokolenia hotelarzy podkreślił Gheorghe Marian Cristescu, prezes zarządu Polskiego Holdingu Hotelowego.

W wyniku podjętej współpracy utworzy się autorski kierunek studiów podyplomowych na Wydziale Ekonomicznym z zakresu hotelarstwa, gdzie doświadczona kadra PHH będzie pełniła rolę wykładowców. Studentki oraz studenci odbędą praktyki i staże zawodowe w celu prowadzenia prac studialnych związanych z przygotowaniem prac dyplomowych w renomowanych hotelach należących do Grupy PHH. Ponadto, w ramach współpracy SGGW wraz z PHH będą organizować kursy, seminaria, konferencje naukowe, prowadzić badania oraz doskonalić metody związane z procesem kształcenia w tym kierunku.

Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie jest prężnym ośrodkiem akademickim, cieszącym się uznaniem i dużym zainteresowaniem młodzieży oraz kadry dydaktycznej w kraju i za granicą, cenionym za dbałość i jakość kształcenia, otwartość na zmiany oraz dynamiczny rozwój. Bardzo cieszymy się z podpisania porozumienia o współpracy z Polskim Holdingiem Hotelowym, grupą z wyłącznie polskim kapitałem. Dla studentek i studentów Wydziału Ekonomicznego, jak i pozostałych jednostek dydaktycznych Uczelni, będzie możliwość odbywania praktyk oraz staży zawodowych w PHH, a także zostanie podjęta inicjatywa uruchomienia autorskich studiów podyplomowych z zakresu hotelarstwa. Z kolei kadra dydaktyczna będzie mogła organizować różne inicjatywy z PHH, takie jak seminaria, czy też konferencje naukowe oparte na wspólnie prowadzonych badaniach w dziedzinie nauk społecznych podkreślił dr hab. Marcin Ratajczak, prof. SGGW, Dziekan Wydziału Ekonomicznego SGGW w Warszawie.

Starsze informacje 2024-02-08


W wystosowanym oświadczeniu dotyczącym zarzutów o podsłuchy w hotelach spółka rozesłała odświadczenie, w którym odrzuca odpowiedzialność za ewentualne naruszenie prawa i neguje tezy przedstawione przez redaktora z Gazety Wyborczej.

Poniżej prezentujemy jego treść bez zmian:
W związku z publikacją w dniu 3 lutego br. w Gazecie Wyborczej artykułu pt. "Hotele na podsłuchu. Prokuratura wszczyna śledztwo. W tle - Brudziński i Wąsik", Polski Holding Hotelowy sp. z o.o. (PHH) oświadcza, co następuje:
1. PHH deklaruje pełną współpracę z organami ściągania w celu prawno-karnej weryfikacji zarzutów rzekomej nielegalnej inwigilacji w hotelach Polskiego Holdingu Hotelowego Sp. z o.o. (dalej jako: "PHH" lub "Spółka").
2. Spółka jednak stanowczo oświadcza, że nieprawdziwa jest podana w artykule informacja, jakoby w hotelach i obiektach Polskiego Holdingu Hotelowego sp. z o.o. (PHH) służby specjalne w latach 2019 - 2021 prowadziły - za wiedzą i zgodą zarządu PHH i z udziałem pracowników PHH - nielegalną inwigilację gości, w tym przedstawicieli opozycji politycznej i/lub aktywistów. O ile jakiekolwiek działania podejmował Robert Ziółkowski, na którego relacji oparła się Gazeta Wyborcza, to odbywały się one poza wiedzą i bez zgody zarządu PHH. Stanowisko Spółki w tej sprawie jest jasne i niezmienne od czasów pierwszej publikacji Gazety Wyborczej w tej sprawie pt. "Hotele na podsłuchu" z kwietnia 2023.
3. W związku z rażącym naruszeniem dóbr osobistych Spółki publikacją Gazety Wyborczej z kwietnia 2023 r. Spółka wytoczyła pozew o ochronę dóbr osobistych przeciwko Gazecie Wyborczej i red. Wojciechowi Czuchnowskiemu (sygn. akt: XXIV C 663/23), a także przeciwko Robertowi Ziółkowskiemu (sygn. akt: II C 983/23). Sprawy te są w toku.
4. Co znamienne jednak, w obu tych postępowaniach Sądy uznały za uprawdopodobnione, że doszło do bezprawnego naruszenia dobrego imienia Spółki i udzielił zabezpieczenia roszczeń PHH na czas procesu.
5. Co również znamienne, Robert Ziółkowski w ramach prowadzonych wobec niego w ostatnich miesiącach działań prawnych nie przedłożył żadnych dowodów na rzekome naruszenia prawa ze strony Spółki lub zarządu, w tym rzekomych nagrań, które miały potwierdzać jego zarzuty.
6. Wszystkie te okoliczności są doskonale znane Gazecie Wyborczej i redaktorowi Wojciechowi Czuchnowskiemu, jako stronom postępowania prowadzonego pod sygn. (sygn. akt: XXIV C 663/23). Pomimo tego po raz kolejny dochodzi do publikacji, gdzie świadomie podawane są nieprawdziwe informacje, mające na celu zdyskredytowanie Spółki oraz jej prezesa Zarządu Gheorghe Mariana Cristescu.
7. Działania redakcji Gazety Wyborczej i dziennikarza Wojciecha Czuchnowskiego są rażąco sprzeczne z zasadami uczciwości i rzetelności dziennikarskiej.


Starsze informacje 2024-01-30


Polski Holding Hotelowy nieprzerwanie osiąga najlepsze w swojej historii wyniki we wszystkich obiektach. Spółka w 2023 roku, na podstawie wstępnych wyników, odnotowała najwyższy wzrost przychodów operacyjnych i zysku brutto.

Na podstawie wstępnych wyników, przychód operacyjny spółki Polski Holding Hotelowy za rok 2023 r. wyniósł 253,1 mln zł. Oznacza to rekordowy wzrost w stosunku do analogicznego okresu w 2022 r., gdy spółka osiągnęła przychody na poziomie 209,2 mln zł.





W 2023 r. obiekty PHH miały także bardzo wysokie obłożenie, które wyniosło 76,49 proc. i wzrosło o 1,29 punktu procentowego w odniesieniu do 2022 r. W 2023 r. spółka notuje też rekordową cenę średnią za sprzedany pokój (ADR) na poziomie 403 zł, wyższą o 18,7 proc. w porównaniu do ubiegłego roku.





Przychód operacyjny na dostępny pokój (TotalRevPAR) za rok 2023 r. wyniósł 464 zł i wzrósł o 21,1 proc. w stosunku do 2022 r.
Wynik EBITDA z poziomu 95,4 mln zł w ubiegłym roku wzrósł do 124,9 mln zł w 2023 r.





W 2023 r. rekordowy zysk brutto osiągnięty przez PHH wyniósł 87,8 mln zł, co oznacza wzrost o 30,1 mln zł w porównaniu do wyniku w 2022 r.
Polski Holding Hotelowy to spółka posiadająca i zarządzająca jedenastoma obiektami hotelowymi, zlokalizowanymi głównie w centrach miast, przy lotniskach i w rejonach turystycznych. Do spółki należy także Food & Catering Services, który świadczy usługi cateringowe na terenie Warszawy i okolic. PHH współpracuje jako franczyzobiorca z czołowymi światowymi sieciami hotelowymi, takimi jak Marriott International, Hilton International, Best Western Hotels&Resorts, InterContinental Hotels Group, Louvre Hotels Group oraz Accor.











Starsze informacje 2023-10-13


Polski Holding Hotelowy nieprzerwanie osiąga najlepsze w swojej historii wyniki we wszystkich obiektach. Spółka od stycznia do września 2023 r. odnotowała najwyższy wzrost przychodów operacyjnych i zysku netto przy rekordowej frekwencji i cenie średniej.

Przychody operacyjne Polskiego Holdingu Hotelowego za pierwsze trzy kwartały 2023 r. wyniosły 193 mln zł. Oznacza to rekordowy wzrost w stosunku do analogicznego okresu w 2022 r., gdy spółka osiągnęła przychody na poziomie 153 mln zł.

Od stycznia do września 2023 r. obiekty PHH miały też bardzo wysokie obłożenie, które wyniosło 79 proc. i wzrosło o trzy punkty procentowe w odniesieniu do tego samego okresu 2022 r. W pierwszych trzech kwartałach 2023 r. spółka notuje też rekordową cenę średnią za sprzedany pokój (ADR) na poziomie 400 zł, wyższą o 20 proc. w porównaniu do pierwszych trzech kwartałów ubiegało roku.

Przychód operacyjny na dostępny pokój (TotalRevPAR) za pierwsze dziewięć miesięcy 2023 r. wyniósł 473 zł i wzrósł o 26 proc. w stosunku do analogicznego okres 2022 r. Od stycznia do września 2023 r. zysk netto osiągnięty przez PHH wyniósł 64 mln zł, co oznacza wzrost o 22 mln zł w porównaniu do wyniku po trzecim kwartale 2022 r., kiedy spółka odnotowała najwyższy dotychczas zysk netto.

Polski Holding Hotelowy to spółka posiadająca i zarządzająca jedenastoma obiektami hotelowymi, zlokalizowanymi głównie w centrach miast, przy lotniskach i w rejonach turystycznych. Do spółki należy także Food & Catering Services, który świadczy usługi cateringowe na ternie Warszawy i okolic. PHH współpracuje jako franczyzobiorca z czołowymi światowymi sieciami hotelowymi, takimi jak Marriott International, Hilton International, Best Western Hotels&Resorts, InterContinental Hotels Group, Louvre Hotels Group.

Starsze informacje 2023-09-21


Hotel Wieniawa we Wrocławiu, wchodzący w skład Grupy PHH, może pochwalić się nowo opracowanym pokojem wzorcowym. Całkowitej renowacji zostanie poddanych łącznie 156 pokoi. Docelowo hotel będzie funkcjonował pod marką należącą do Marriott International - Four Points by Sheraton.

Za przygotowanie koncepcji i wykonanie projektu modernizacji bliźniaczych hoteli - Wieniawa we Wrocławiu i Ikar w Poznaniu odpowiedzialna jest pracownia architektoniczna Emkaa Architekci. Projekt wpasowuje się w charakter marki Four Points by Sheraton oraz spełnia wymogi klasyfikacji hoteli w standardzie 4 gwiazdek.

Jak podkreśla pracownia, pokoje hotelowe zaprojektowano zgodnie z wymaganiami nowej marki. Styl pokoi nawiązuje do czasów polskiego modernizmu i posiada elementy charakterystyczne dla epoki, np. fotel 366 polskiego projektanta Józefa Chierowskiego czy intarsjowana szafa. Meble zostały dobrane według indywidualnych, dedykowanych hotelowi projektów.





Jednym z założeń projektowych było utrzymanie wrażenia, że meble są elementami zbieranymi na przestrzeni lat, stąd ich wolnostojący charakter oraz wybór poszczególnych materiałów wykończeniowych nawiązujący do klimatu połowy XX w. Pokoje wzbogacone są oprawianymi fotografiami atrakcyjnych widoków Wrocławia. Całość składa się na domowy klimat zachęcający gości do częstego odwiedzania hotelu - podkreśla Agnieszka Łebska, dyrektor ds. technicznych i realizacji inwestycji Polskiego Holdingu Hotelowego.

Hotel Wieniawa Wrocław to obiekt zlokalizowany w centrum miasta, zaledwie 10 minut drogi od głównego dworca kolejowego i 15 minut od wrocławskiego rynku oraz Ostrowa Tumskiego. Do dyspozycji gości pozostaje 156 pokoi o zróżnicowanym standardzie z bezpłatnym dostępem do Internetu, przestrzeń konferencyjna, sala zabaw dla dzieci i restauracja. Przy hotelu znajduje się parking.

Starsze informacje 2023-08-29


Podpisany w maju br. list intencyjny pomiędzy Grupą Accor a Grupą Polski Holding Hotelowy owocuje pierwszymi inwestycjami.

W ramach współpracy będący częścią Grupy PHH nadmorski kurort Interferie Hotel Medical Spa w Świnoujściu zmienia szyld na należący do Grupy Accor brand premium Movenpick. Nowy Movenpick Świnoujście Medical Spa Resort powita gości już za kilkanaście miesięcy.

Grupa Accor i Grupa Polski Holding Hotelowy ogłosiły partnerstwo w maju bieżącego roku, zapowiadając rebranding hotelu Interferie Hotel Medical Spa. Owocem współpracy jest podpisana przez strony umowa franczyzy. Przygotowania do otwarcia Movenpick Świnoujście Medical Spa Resort wypełnione będą intensywnymi pracami modernizacyjnymi przygotowującymi hotel do wymogów marki Movenpick oraz oczekiwań gości hoteli segmentu premium.

Zarządzany przez naszego partnera hotel w Świnoujściu wspaniale wpisuje się w charakter marki Movenpick nie tylko ze względu na swoje położenie w uzdrowiskowej części jednej z najpopularniejszych miejscowości wypoczynkowych w Polsce, lecz także za sprawą jego bogatej oferty rekreacyjnej i zabiegowej oraz nowoczesnemu zapleczu konferencyjnemu. Wierzę, że hotel Movenpick Świnoujście Medical Spa Resort zdobędzie serca podróżników z Polski, Europy i świata - powiedział Frank Reul, VP - Development Accor Premium, Midscale&Economy, Eastern Europe, Balkans, Italy&Greece.

Movenpick Świnoujście Medical Spa Resort zaoferuje gościom 308 pokoi, w tym apartamenty i rodzinne studia, a także dwie restauracje, rzemieślniczy browar oraz rozbudowaną strefę spa i wellness. Wyróżnikiem obiektu są profesjonalne gabinety z ofertą leczniczo-rehabilitacyjną. Goście biznesowi docenią natomiast hotelowe przestrzenie konferencyjne o łącznej powierzchni 740 mkw.

Dzięki współpracy z Accor hotel Movenpick Świnoujście Medical Spa Resort w pełni rozwinie swój potencjał. Know-how naszego partnera oraz rozpoznawalność jego marki wzmocnią pozycję rynkową naszego obiektu, a zmiana szyldu i związane z tym korzyści pozwolą nam dotrzeć z ofertą do jeszcze liczniejszej grupy turystów i gości korporacyjnych poszukujących atrakcyjnej destynacji nad Bałtykiem. Jestem pewien, że wspólnie z grupą Accor stworzymy zupełnie wyjątkowe miejsce na polskim wybrzeżu - powiedział Gheorghe Marian Cristescu, prezes zarządu, Grupa Polski Holding Hotelowy.

Starsze informacje 2023-08-25


PHH pozwał byłego pracownika
Sąd Okręgowy w Warszawie zabezpieczył - na czas procesu - roszczenia Polskiego Holdingu Hotelowego dotyczące rozpowszechniania nieprawdziwych, zdaniem przedstawicieli holdingu, informacji przez Roberta Ziółkowskiego, byłego pracownika spółki, m.in. nt. rzekomej inwigilacji gości w obiektach PHH.

O sprawie pisała m. in. "Gazeta Wyborcza". W wyniku postanowienia sądu były pracownik PHH ma zakaz publikowania i rozpowszechniania informacji na temat rzekomej nielegalnej inwigilacji w hotelach i obiektach PHH. Nie może również publikować i rozpowszechniać treści służbowej korespondencji i nagrań rozmów ze współpracownikami. Postanowienie sądu w żaden sposób nie przesądza jeszcze, czy stawiane holdingowi zarzuty są słuszne, czy też nie.

PHH złożył pozew przeciwko byłemu pracownikowi Robertowi Ziółkowskiemu, kierownika ds. bezpieczeństwa, w związku z naruszaniem dóbr osobistych byłego pracodawcy. Sąd Okręgowy w Warszawie, bazując na bardzo obszernym materiale dowodowym uznał za uprawdopodobnione roszczenia PHH. Udzielając zabezpieczenia sąd uznał zatem, że treści rozpowszechniane przez byłego pracownika spółki mogą być nieprawdziwe. O tym, czy są zadecyduje sąd, zapoznając się z dowodami obydwu stron.

Zgodnie z postanowieniem sądu, przez okres kolejnego roku, Robert Ziółkowski nie może publikować oraz rozpowszechniać, w jakiejkolwiek formie i przy użyciu jakichkolwiek środków przekazu, w tym za pośrednictwem prasy, radia, telewizji, Internetu, mediów społecznościowych, informacji lub sugestii, jakoby w hotelach i obiektach Polskiego Holdingu Hotelowego służby specjalne w latach 2019 - 2021 prowadziły - za wiedzą i zgodą zarządu PHH i/lub z udziałem pracowników PHH - nielegalną inwigilację gości, w tym przedstawicieli opozycji politycznej i/lub aktywistów.

Ponadto sąd zakazał R. Ziółkowskiemu publikowania i rozpowszechniania treści służbowej korespondencji e-mail pracowników, współpracowników i członków zarządu PHH oraz nagrań rozmów pracowników, współpracowników i członków zarządu spółki PHH, utrwalonych bez zgody tych osób w siedzibie Spółki, w hotelach i obiektach Polskiego Holdingu Hotelowego, lub w innym miejscu, w związku ze świadczeniem pracy na rzecz Spółki.

Na podstawie informacji przekazanych przez byłego pracownika PHH o rzekomej nielegalnej inwigilacji gości w hotelach i obiektach PHH, "Gazeta Wyborcza" w kwietniu br. opublikowała artykuł pt. "Służby, hotele i lekarz sanitarny ", autorstwa Wojciecha Czuchnowskiego. Również w portalu wyborcza.pl pod tytułem "Hotele na podsłuchu. "Wyborcza" ujawnia, jak służby PiS śledzą opozycję" pojawił się materiał o analogicznej treści.

W artykułach postawiono także tezę, jakoby owa inwigilacja miała dotyczyć m. in. Bartosza Kramka oraz spotkania przedstawicieli opozycji ze Swiatłaną Cichanouską w dniu 10.09.2020 r. w hotelu Courtyard by Marriott Warsaw Airport. W tej sprawie w czerwcu br. PHH złożył pozwy przeciwko redaktorom naczelnym Gazety Wyborczej oraz Wyborcza.pl, odnośnie sprostowania, jego zdaniem, nieprawdziwych informacji dotyczących nielegalnej inwigilacji gości w obiektach PHH.

Spółka złożyła również prywatny akt oskarżenia o publiczne zniesławienie przeciwko R. Ziółkowskiemu. Toczą się także zaawansowane czynności prowadzone przez policję pod nadzorem prokuratury w sprawie nękania i gróźb kierowanych przez byłego pracownika PHH pod adresem koleżanek i kolegów z pracy. Działania prokuratorskie dotyczą także nieuprawnionego dostępu przez R. Ziółkowskiego do systemów informatycznych spółki oraz fałszowania dokumentów organów ścigania.

Starsze informacje 2023-08-10


Nowe wnętrza Golden Tulip Międzyzdroje Residence
Golden Tulip Międzyzdroje Residence należący do Grupy Polskiego Holdingu Hotelowego przeszedł modernizację przestrzeni wspólnych lobby, restauracji oraz baru.

Głównym celem było stworzenie nowoczesnej, funkcjonalnej i komfortowej przestrzeni wpisującej się w DNA marki Golden Tulip.

Jesteśmy na rynku już 10 lat i od zawsze komfort wypoczynku naszych gości był dla nas najważniejszy, dlatego chcemy się rozwijać i udoskonalać nasze wnętrza. Modernizacja naszych przestrzeni wspólnych miała przede wszystkim na celu zmianę układu przestrzeni obiektu, tak aby nasi goście mogli w pełni ją wykorzystać przy jednoczesnym zachowaniu swobody i harmonii. Międzyzdroje to jedna z najbardziej popularnych nadmorskich miejscowości, dlatego zachęcamy wszystkich do wypoczynku w naszym obiekcie - zaznacza Anna Rychłowska, Z-ca Dyrektora Golden Tulip Międzyzdroje Residence.

Za realizację projektu odpowiedzialna była firma Serwis Andrzej Łęgowski, zajmująca się od wielu lat modernizacjami powierzchni w obiektach turystycznych. Projekt miał za zadanie zmianę układu funkcjonalno-przestrzennego w recepcji, lobby hotelowym, restauracji i barze. Zmianie uległa również kolorystyka wnętrz, nawiązująca do marki Golden Tulip, odzwierciedla charakterystyczny styl i elegancję. Pojawiły się również motywy roślinne utrzymane w klimacie boho.

Projekt miał za zadanie zmianę układu funkcjonalno-przestrzennego w recepcji, lobby hotelowym, restauracji i barze. Przeniesienie baru do lobby obiektu uczyniło to miejsce bardziej dostępnym i zapewniło gościom łatwiejszy dostęp do napojów i przekąsek w czasie spotkań towarzyskich lub podczas oczekiwania na zameldowanie. W miejscu, gdzie wcześniej znajdował się bar, znalazły się teraz przytulne stoliki restauracyjne, tworzące bardziej kameralne i intymne miejsce do spożywania posiłków - podkreśla Andrzej Łęgowski, właściciel firmy Serwis.

Starsze informacje 2023-08-07


Rekordowy lipiec w PHH
Tegoroczny lipiec w hotelach i obiektach PHH jest rekordowy w stosunku do zeszłego roku. Spółka Polski Holding Hotelowy podsumowała wyniki za pierwszy wakacyjny miesiąc.

W tym roku obiekty PHH zarówno wypoczynkowe, jak i biznesowe zlokalizowane w obrębie portów lotniczych, osiągnęły obłożenie na poziomie 87 proc., przekraczając tym samym zeszłoroczny rekordowy wynik. Nastąpił również wzrost ceny średniej z 400 zł w 2022 r. na 439 zł w 2023 r., co miało wpływ na wzrost przychodów całkowitych o 14 proc.

Biorąc pod uwagę ogólną sytuację rynkową, przyjęliśmy strategię maksymalizacji ceny średniej, osiągając 10 proc. wzrost w porównaniu do 2022 r. Optymalizacja ADR, przy jednoczesnym utrzymaniu wysokiego obłożenia, wpłynęła na wzrost wskaźnika RevPar o 11 proc. Przychód całkowity na każdy dostępny pokój (TRevPar) wzrósł o 14 proc. - mówi Mariusz Kowacki, Revenue Manager w Polskim Holdingu Hotelowym. Przyjęta strategia sprzedażowa przełożyła się na wzrost przychodów całkowitych w lipcu 2023 r. o 3 mln zł vs. 2022 r., ustanawiając tym samym nowy rekord w porównaniu do ubiegłego roku - dodaje.

Turyści jak co roku dopisują i wybierają polskie kurorty na wypoczynek. Przekłada się to również na wyższe wyniki finansowe dla obiektów wypoczynkowych spółki PHH, takich jak: Golden Tulip Gdańsk i Miedzyzdroje, czy Best Western Hotel Jurata. W nadmorskich miejscowościach dominują goście z Polski i Niemiec, sukcesywne zaś zwiększenie połączeń lotniczych wzmaga również ruch pasażerski w hotelach przylotniskowych: Courtyard, Renaissance oraz Hampton by Hilton w Warszawie, czy Moxy Katowice i Moxy Poznań.

Starsze informacje 2023-07-21


Rekordowy wynik PHH za pierwsze półrocze 2023

Polski Holding Hotelowy odnotował rekordowe wyniki we wszystkich obszarach działalności. Spółka za pierwsze półrocze osiągnęła wzrost przychodów operacyjnych i zysku netto w porównaniu do pierwszych sześciu miesięcy 2019 roku, gdy hotelarstwo osiągało najlepsze wyniki. Wzrosło także obłożenie pokoi i cena średnia.

Przychody operacyjne Polskiego Holdingu Hotelowego za pierwszą połowę 2023 r. wyniosły 117,4 mln zł, natomiast w analogicznym okresie 2019 r. były na poziomie 70,4 mln zł. Oznacza to, że po pierwszych sześciu miesiącach tego roku spółka osiągnęła przychody wyższe o 47 mln zł w porównaniu do pierwszego półrocza 2019 r., czyli do czasu sprzed wybuchu pandemii.

Od stycznia do czerwca 2023 r. Polski Holding Hotelowy osiągnął również najwyższą dotychczas frekwencję w porównaniu do lat poprzednich, przy rekordowej cenie średniej. Obłożenie pokoi w tym okresie wyniosło 75,44 proc. i wzrosło o 3,81 proc. w stosunku do pierwszych sześciu miesięcy 2019 r., gdy było na poziomie 71,63 proc. Z kolei cena średnia za pokój, w pierwszych sześciu miesiącach tego roku, wyniosła 379 zł, co oznacza wzrost o 74 zł w stosunku do pierwszego półrocza 2019 r., gdy była na poziomie 305 zł.

Natomiast przychód operacyjny na dostępny pokój (TotalRevPAR) za pierwsze półrocze 2023 r. wyniósł 434 zł i wzrósł o 88 zł w odniesieniu do tego samego okresu w 2019 r., gdy był na poziomie 346 zł.

Po bardzo dobrym pierwszym kwartale tego roku, mamy też rekordowe wyniki spółki za drugi kwartał. W tym roku Polski Holding Hotelowy odnotował po raz kolejny historycznie wysokie wyniki, co dowodzi, że przyjęta i konsekwentnie realizowana przez nas strategia przekłada się na konkretne efekty. Cieszą nas także dane dotyczące obłożenia, które w naszych hotelach PHH za pierwsze półrocze wyniosło 75 proc. i jest to najlepszy wynik, jaki odnotowaliśmy w tym zakresie. To również bardzo dobra informacja, zwłaszcza pod kątem prowadzonych przez nas inwestycji nie tylko w naszej spółce, ale również w całej Grupie PHH. Dzisiaj nasza firma to jeden wielki plac budowy z ponad 30. projektami prowadzonymi jednocześnie w całej Polsce. Będą to perełki, takie jak wszystkie nasze w pełni zmodernizowane lub nowo wybudowane hotele, z których będą mogli korzystać wszyscy nasi goście, ciesząc się standardem i obsługą na najwyższym poziomie podkreślił Gheorghe Marian Cristescu, prezes Polskiego Holdingu Hotelowego.

W pierwszym półroczu bieżącego roku spółka osiągnęła zysk netto na poziomie 37,4 mln zł, co w porównaniu do tego samo okresu w 2019 r. stanowi wzrost o 38,3 mln zł. Z wypracowanego zysku PHH przeznaczy 5,6 mln zł na Fundusz Inwestycji Kapitałowych. Jesteśmy coraz większą firmą hotelarską, dlatego na mocy ustawy jesteśmy zobligowani dzielić się naszym zyskiem, przekazując część wypracowanych przez nas środków między innymi na fundusze inwestycyjne. W 2022 r. z naszego zysku w wysokości 50,7 mln zł wypłaciliśmy na ten cel 8,5 mln zł. W tym roku, już po drugim kwartale, PHH przeznaczy 5,6 mln zł na Fundusz Inwestycji Kapitałowych. Naszą ambicją jest, aby do końca tego roku zwiększyć jeszcze wydatki na ten cel o 50 proc. w stosunku do tego, co przeznaczyliśmy w 2022 roku podsumował prezes PHH.

Fundusz Inwestycji Kapitałowych jest powstałym w 2019 roku państwowym funduszem zarządzanym przez premiera, z którego premier będzie mógł finansować nabywanie bądź obejmowanie przez państwo akcji spółek. W ocenie komentatorów gospodarczych jest to kolejny instrument w arsenale nacjonalizacyjnym rządu.

Starsze informacje 2023-07-20


Rzeszowski hotel Hetman przeszedł pełną modernizację. Całkowitej renowacji zostało poddanych łącznie 60 pokoi, przestrzeń konferencyjna, część restauracyjna oraz elewacja. Od jesieni hotel będzie funkcjonował pod nową marką sieci Best Western Plus.

Rzeszów to miasto z dużym potencjałem, zarówno biznesowym, jak i turystycznym. Hotel Hetman znajduje się w cichej i bardzo spokojnej okolicy, nieopodal centrum miasta, dzięki czemu wyróżnia się wśród hoteli w Rzeszowie. Cieszymy się, że możemy przedstawić hotel w nowej odsłonie i zaproponować naszym gościom świeżo wyremontowane, komfortowe pokoje oraz przestronne wnętrza, które czynią nasz obiekt bardzo atrakcyjnym miejscem do organizacji wszelkiego rodzaju wydarzeń okolicznościowych i biznesowych mówi Krzysztof Biskup, dyrektor hotelu Hetman.  





Hotel składa się z dwóch połączonych ze sobą budynków: nowoczesnej części noclegowej oraz zabytkowej, w której mieści się restauracja, recepcja oraz trzy sale konferencyjne. Historyczny budynek służył kiedyś Hetmanowi Sobieskiemu jako stajnia dla koni. Architekci zachowali zabytkowe elementy z epoki, takie jak kamienne poidło dla konia czy ceglane łuki.

Za przygotowanie koncepcji i wykonanie projektu odpowiedzialna jest Pracownia Architektury i Urbanistyki FBT. Oba budynki przeszły gruntowny remont, mają nową elewację, wymieniona została cała stolarka, w tym okna i drzwi. Pokoje przygotowano w modnym skandynawskim stylu dzięki połączeniu szarości i drewna z ożywiającymi, czerwonymi elementami wyposażenia. Hotel zyskał także dodatkową przestrzeń konferencyjną dzięki wygospodarowaniu dwóch dodatkowych, w pełni wyposażonych sal konferencyjnych. Elegancka i klimatyczna restauracja wraz z barem połączone są z zielonym patio.

Wnętrza zostały zaprojektowane na bazie spokojnych beży, szarości i czerwieni. Całość kompozycji spajają stylowe metalowe detale poszczególnych elementów wyposażenia. Inspiracja naturą, wyeksponowana w drewnianych elementach i elegancka neutralna szarość zawarta w miękkich tkaninach są idealnym tłem dla wyrazistej czerwieni inspirowanej żywą energią logotypu marki Best Western Plus podkreśla Joanna Sydor, główny projektant wnętrz pracowni FBT.

Pracownia FBT ma już na swoim koncie realizację dwóch innych hoteli należących do Polskiego Holdingu Hotelowego - Holiday Inn Express Rzeszów Airport oraz modernizację Courtyard by Marriott Warsaw Airport. Hotele Best Western Plus to nowoczesne wyposażenie i gustowne wnętrza, które sprostają wymaganiom turystów i osób podróżujących służbowo. Marka wykracza poza standardowe oczekiwania oferując wszystko, od dobrze wyposażonych pokoi po dodatkowe udogodnienia.

Hotel Hetman, który będzie funkcjonował pod marką Best Western Plus, znajduje się w cichej i spokojnej okolicy, ale jednocześnie w niedalekiej odległości od centrum Rzeszowa. Dobra lokalizacja jest atutem zarówno dla klientów przybywających w celach biznesowych, jak i turystycznych. Hotel posiada 60 pokoi, część restauracyjną, bar oraz 3 sale konferencyjne dla 150 uczestników. Hotel posiada również własny, przestronny parking na 50 miejsc.

Starsze informacje 2023-07-12


Od października 2021 r. ponad 350 pracowników PHH wzięło udział w programie, w ramach którego uczestnicy w zamian za określone postawy i aktywności zdobywają punkty i odbierają nagrody. W okresie 18-tu miesięcy od uruchomienia grywalizacji spółka wypłaciła już 116 nagród pieniężnych, odbyły się również dwa spotkania Ambasadorów.

Program "Ambasador" adresowany jest do 480 pracowników Polskiego Holdingu Hotelowego, z którego obecnie korzysta już ponad 70 proc. zatrudnionych. Dzięki niemu motywujemy, wspieramy i nagradzamy naszych pracowników, by byli zaangażowani nie tylko w swoim środowisku pracy i na swoich stanowiskach, lecz także, by aktywnie działali na rzecz społeczeństwa. Obecnie wypłaciliśmy już 116 nagród pieniężnych, wśród nagrodzonych mamy już nawet takich, którzy zdobyli tytuł "Ambasadora" dwu-, a nawet trzykrotnie. To wyjątkowy program, wykraczający poza tradycyjne programy motywacyjne, który został doceniony nie tylko w Polsce, zdobywając certyfikat i statuetkę "Friendly Workplace", ale także otrzymał nominację do europejskiego konkursu Employer Brand Management Awards 2023 podkreśla Danuta Kisielewska, dyrektor personalna w PHH.

Ambasador to innowacyjny program motywujący pracowników, który został wprowadzony przez Polski Holding Hotelowy w październiku 2021 r. Wzmacnia markę pracodawcy (Employer Branding) w branży hotelarskiej i jest dostosowany do realnych potrzeb pracowników. Program ma dedykowaną stronę internetową, przez którą każdy uczestnik może zgłaszać swoje aktywności i zdobywać punkty. Z programu można korzystać również na wszystkich urządzeniach mobilnych. Uczestnicy grywalizacji otrzymują punkty między innymi za udział w wolontariacie społecznym lub ochotniczych służbach, na przykład OSP, członkostwo w organizacjach pozarządowych o charakterze wolontariackim czy wyjątkową pomoc koleżeńską. Istnieje również możliwość zdobycia punków za wykonywanie obowiązków ponad standardowe zadania stanowiskowe lub profilaktykę zdrowotną - na przykład szczepienie przeciw grypie, oddanie krwi czy wpisanie do bazy DKMS. Za poszczególne aktywności każdy uczestnik może otrzymać 250, 300 lub 500 punktów, a gdy uzyska 5000 punktów otrzymuje tytuł Ambasadora i nagrodę pieniężną. Dla laureatów programu odbywają się też cyklicznie wspólne warsztaty, wycieczki i kolacje.

Jak podkreślą sami "Ambasadorzy" PHH ten program to dla nich przede wszystkim docenienie ich zaangażowania w pracę, ale także działalność na rzecz społeczeństwa po godzinach pracy. Moja praca i to, co robiłem do tej pory zostało docenione przez pracodawcę, dlatego bardzo chętnie poleciłbym wszystkim pracownikom uczestnictwo w tym programie mówi Grzegorz, kierownik gastronomii w Moxy Katowice Airport. Dzięki programowi "Ambasador" mogłem poznać wielu ciekawych ludzi, którzy tak samo jak my działają na rzecz społeczeństwa i to mnie bardzo cieszy dodaje Oskar, kierownik recepcji w Moxy Katowice Airport.

Podobnie uważa Damian z PHH, który podkreśla, że "Ambasador" to program, który aktywizuje go, a także jego koleżanki i kolegów z pracy do działalności na rzecz firmy i społeczeństwa. Te słowa potwierdza Nataliia z PHH, która zaznacza: "Cieszę się, że mogę udzielić pomocy nie tylko kolegom, ale również na zewnątrz".

Z kolei menadżerowie, biorący udział w grywalizacji zwracają uwagę przede wszystkim na to, że "Ambasador" to bardzo dobre narzędzie do motywowania współpracowników i udzielania pochwał. Jest to program, który daje bardzo wiele możliwości nam dyrektorom, zwłaszcza w zakresie docenienia osób, patrzenia na ich aktywności, chwalenia ich o wiele częściej, a także zwracania uwagi na ich wspaniałe osiągnięcia w pracy i poza nią zaznacza Wojciech Dobrowolski, dyrektor Holiday Inn Express Rzeszów.

Natomiast Karolina, zastępca dyrektora Moxy Katowice Airport, chwali program za to, że świetnie motywuje pracowników. Program "Ambasador" doceniam dlatego, że bardzo motywuje pracowników. Tym bardziej więc polecam wszystkim firmom, aby takie rozwiązanie wprowadziły również u siebie podsumowuje Karolina z Moxy Katowice Airport.

Obecnie program "Ambasador" działa w formie pilotażu w spółce Polski Holding Hotelowy. W przyszłości PHH planuje wprowadzić program w pozostałych spółkach należących do grupy kapitałowej PHH.

Starsze informacje 2023-07-03


Program "Ambasador" Polskiego Holdingu Hotelowego został nominowany do nagrody w międzynarodowym konkursie Employer Brand Management Awards 2023 w kategorii Best Brand Ambassador Programme. Jurorzy tego prestiżowego konkursu zarządzania marką pracodawcy docenili program "Ambasador", który wykracza poza tradycyjne programy motywacyjne i odpowiada na realne potrzeby pracowników firmy. Uroczysta Gala wręczenia nagród odbędzie się 21 września w Londynie.

Wśród nominowanych są m.in. BBC, EY, Boston Consulting Group, Circle K, Sky, NatWest Group, TUI Group, Deloitte Polska, czy Bloomberg i Accenture. "Nasi jurorzy byli pod ogromnym wrażeniem zgłoszeń do tegorocznej edycji konkursu Employer Brand Management Awards. Dzięki wysokiej jakości zgłoszeń, konkurencja jest zacięta" - mówi Andrew Thomas, wydawca magazynu Communication i fundator nagród.

Polska firma hotelarska została zakwalifikowana za stworzenie i realizację programu "Ambasador", który opiera się na motywowaniu, angażowaniu i docenianiu pracownika. Program konkuruje do głównych nagród w kategorii Best Brand Ambassador Programme z międzynarodowymi firmami: British Telecom, ABK, Pepco i SAP.

Nagrody Employer Brand Management Awards będą w tym roku wspaniałym świętem, które odbędzie się 21 września w Park Plaza Riverbank Hotel w Londynie.

Jestem dumna, że praca całego zespołu Polskiego Holdingu Hotelowego została doceniona na arenie międzynarodowej. To dla nas wielkie wyróżnienie i zaszczyt, by znaleźć się w gronie tak znakomitych firm. W tym roku również Polski Holding Hotelowy jako pierwsza spośród firm z branży turystyczno-hotelarskiej otrzymał certyfikat i statuetkę redakcji MarkaPracodawcy.pl. Cieszymy się, że nasz program motywacyjny został nagrodzony nie tylko w Polsce, ale również w Europie. Z niecierpliwością czekamy na uroczystość wręczenia nagród i trzymamy kciuki za naszą firmę za miejsce na podium mówi Danuta Kisielewska, Dyrektor Personalny w Polskim Holdingu Hotelowym.

Employer Brand Management Awards to prestiżowe wydarzenie organizowane już po raz siódmy przez magazyn Communicate. Od samego początku był to obowiązkowy program nagród dla każdej organizacji, która chce porównać swoją działalność w zakresie marki pracodawcy w ciągu 18 miesięcy. Program Employer Brand Management Awards porównuje różne aspekty udanego budowania marki pracodawcy, nagradzając organizacje, które przodują w tej dziedzinie. Nagrody Employer Brand Management mogą być przyjmowane od firm z sektora prywatnego, organizacji sektora publicznego, agencji kreatywnych lub osób, które pomogły w stworzeniu lub zastosowaniu odnoszącej sukcesy marki pracodawcy.

Pełna lista nominowanych firm: www.employerbrandmanagementawards.com

Starsze informacje 2023-06-01


Polski Holding Hotelowy powołał na stanowisko regionalnych dyrektorów operacyjnych trzech dyrektorów hoteli i obiektów ze spółki PHH - Monikę Michałek, Artura Derela i Michała Gustyna.

W dalszym ciągu pozostaną oni również dyrektorami generalnymi w swoich obiektach. Każdy regionalny dyrektor operacyjny będzie odpowiedzialny za hotele i obiekty w spółce PHH, działające w danym regionie - północnym, centralnym i południowym. I tak kolejno Michał Gustyn, dyrektor Golden Tulip Gdańsk Residence, odpowiedzialny będzie za region północny łącznie z Trójmiastem. Następnie Artur Derela, dyrektor Renaissance Warsaw Airport Hotel, będzie odpowiadał za region centralny, w tym m. in. za Warszawę. Natomiast Monika Michałek, dyrektor Zagroń Szczyrk oraz Moxy Katowice Airport odpowiadać będzie za region południowy łącznie z aglomeracją śląską.

Nasza firma rozwija się bardzo dynamicznie, dlatego też zaproponowaliśmy naszym doświadczonym dyrektorom podjęcie kolejnego wyzwania. Sprawdzili się, jako fachowcy o dużym poziomie kompetencji, więc jestem przekonany, że na pewno sobie poradzą. Wiemy, że możliwości awansu, jakie stoją przed pracownikami w ramach rozwoju naszej firmy, są motywujące i korzystnie wpływają na to, jak jesteśmy postrzegani i w pewnym sensie wyróżnia nas to na rynku hotelarskim. Przed nami wiele nowych wyzwań i cieszę się, że wraz z naszym zespołem możemy wspólnie wspierać rozwój naszej grupy mówi Gheorghe Marian Cristescu, prezes Polskiego Holdingu Hotelowego.

Michał Gustyn z hotelarstwem związany od prawie 20 lat. Doświadczenie zdobywał między innymi w hotelach sieci jak Marriott International, gdzie przez ponad siedem lat pracował w najsłynniejszym, pięciogwiazdkowym hotelu na Pomorzu - Sheraton Sopot Hotel. W 2016 r. dołączył do Focus Hotels i pełnił funkcję F&B Managera w hotelu w Gdańsku, a następnie był dyrektorem hotelu w Poznaniu i Bydgoszczy. Z Polskim Holdingiem Hotelowym związany jest od 2020 roku, od kiedy objął stery w Golden Tulip Gdańsk Residence.

Artur Derela od 25 lat w branży hotelarskiej. Dołączył do zespołu Polskiego Holdingu Hotelowego w 2019 roku, gdzie do końca sierpnia 2020 roku pełnił funkcję dyrektora hotelu Best Western w Juracie, a w tym samym czasie wspierał merytorycznie załogę hotelu Best Western w Olsztynie. Od września 2020 roku objął stanowisko dyrektora czterogwiazdkowego hotelu Courtyard by Marriott Warsaw Airport, a w 2022 roku stanął na czele pięciogwiazdkowego Renaissance Warsaw Airport Hotel.

Monika Michałek związana z branżą hotelarską od 27 lat. Jako dyrektor hoteli zarządzała na Śląsku markami Novotel, Ibis i Mercure, pracując nad ich rozwojem i odpowiadając między innymi za przeprowadzanie procesów zmiany marki oraz kategoryzację. Od blisko 10 lat zasiada również w komisji kategoryzacyjnej województwa śląskiego i służy swoim doświadczeniem w regionie śląskim. Z Polskim Holdingiem Hotelowym związana jest od 2018 r., gdzie zaangażowana była we wprowadzenie pierwszego Moxy w Polsce - Moxy Katowice Airport, którym zarządza od początku jego funkcjonowania. Obecnie pełni również funkcję dyrektora Ośrodka Zagroń w Szczyrku.

Starsze informacje 2023-05-12


Spółka Polski Holding Hotelowy podsumowała wyniki za ostatni długi, majowy weekend w swoich nadmorskich obiektach.

Podczas ostatniego, długiego weekendu majowego nadmorskie obiekty PHH odnotowały bardzo wysoką frekwencję na poziomie ok. 83 proc. Widać to na przykładzie obłożenia w dwóch obiektach Golden Tulip w Gdańsku i Międzyzdrojach, a także w hotelu Best Western w Juracie. Nastąpił również wzrost ceny średniej z 343 zł podczas majówki w 2022 r. do 445 zł w stosunku do analogicznego okresu w tym roku.

Cieszy nas to, że turyści dopisują i wybierają polskie kurorty na wypoczynek. Przekłada się to również na wyższe wyniki finansowe dla naszych wypoczynkowych obiektów, a w konsekwencji dla całej spółki. Większa liczba gości w połączeniu z wyższą o 102 zł ceną średnią daje nam wzrost przychodów o 56,3 proc. w naszych nadmorskich kurortach - z 703,8 tys. zł podczas majówki w 2022 r. do 1,1 mln zł w tym roku< podsumowuje Paulina Mazurkiewicz-Kurek, dyrektor pionu finansów w spółce PHH.




Komentarze

(kiedy jest to możliwe, sugerujemy podpisanie się)

(akceptacja regulaminu)


Tagi:
16 Polski Holding Hotelowy wyniki informacje statystyki


Komentarze:

Ta strona przetwarza dane osobowe oraz używa COOKIES. Szczegóły przetwarzania danych osobowych są opisane w polityce prywatności. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Wszelkie szczegóły w regulaminie, polityce prywatności oraz polityce cookies.
  Akceptuję